BearClaw Native arts & crafts

BearClaw Native arts & crafts

BearClaw Native arts & crafts is al sinds 2002 gespecialiseerd in de verkoop van originele Six Nations en Native Canadian producten die wij zelf importeren, elk item is handgemaakt en uniek.

Met de verkoop van deze producten promoten en stimuleren wij de Natives (indianen) om hun traditionele kunst- en handwerk voort te blijven zetten. Wij kopen direct van de Native artist zelf en kiezen elk item zelf uit.

Ongeveer 1 x per jaar gaan wij naar Ontario in Canada om familie te bezoeken en daarnaast rijden we naar verschillende reservaten en Powwow's om onze inkopen te doen.

Heb je iets speciaals in gedachten, neem dan gerust contact met ons op. Kijk voor actuele info ook eens op onze Facebookpagina BearClaw Native arts & crafts
9,9
Filter 205 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 147 met beschrijving

• Evert olthof
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

mooie producten, snelle levering, blij mee

• Mo de Ruig
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

TOP service en uitstekende levering!

• Hoe beoordeel je BearClaw Native arts & crafts?

• Dennis
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Mooie producten voor een top doel

• Dennis De vries
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Snelle levering en mooi traditioneel handwerk

• Renske
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Snelle levering en met veel liefde verpakt (in gerecyclede doos dat stond op de sticker, dat vond ik al heel sympathiek. Met allemaal extraatjes in de doos. Ik bestel graag nog eens bij BearClaw!

• Nathalie Koa
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Onze bestelling was met veel zorg en persoonlijke aandacht ingepakt , heel attent,prachtige spullen ontvangen . 😊🧡🪶

• Rinny Koornstra
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Prachtige producten, zorgvuldig ingepakt. Top!

• Christy A. Japchen Lenstra
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Het is echt super gaaf om authentieke, handgemaakte spullen van inheems noord-amerikaanse oorsprong te kunnen kopen in Nederland. Je voelt én ziet de kwaliteit en puurheid van het materiaal en het vakmanschap en oog voor detail waarmee de items gemaakt zijn. Als je twijfelt tussen goedkope namaak uit bijvoorbeeld de Xenos en een authentieke item uit deze webshop, twijfel dan niet meer want de kwaliteit is niet te vergelijken. Alles in deze voorwerpen straalt echtheid en zorg voor kwaliteit en authenticiteit uit en na het zien van deze items zul je nooit meer genoegen willen nemen met goedkoop prul.

Ik heb me nog nooit (vrijwillig) aangemeld voor de nieuwsbrief van een webshop, maar dit is de eerste waarbij ik dat wel heb gedaan. Ik zal hier zéker opnieuw bestellen wanneer er nieuwe artikelen beschikbaar komen. De levering was bovendien snel en alles was netjes verpakt. Het enige kritiekpuntje dat ik heb is dat er veel papierwerk aan folders en kaartjes bij het pakket zat, het was misschien fijn geweest als het een optionele keuze was om die erbij te laten bezorgen (want zonde voor het milieu).

Al in al een geweldige webshop waarvan ik ten harte aanraad om er te bestellen en waar ik zelf in de toekomst ook zeker weten zal blijven bestellen. Wat een goed idee voor een webshop!

• Thomas Willeborts
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Echte makelij vanuit Ontario en goed geleverd ook door BearClaw zelve.De Native Indian flute klinkt echt wel naar believen en daarbij kreeg ook iets extra als cadeau.Een topper voor mij dus💯🪶🐾

• Henk
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Prima levering, mooi spul.

• Jos Schipper
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Het pakket was een leuke verrassing! De kwaliteit geweldig en nog leuk ingepakt ook!! Op baarde volgende bestelling!

• Sharayla Flissinger
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

mooie artikelen, goed verpakt en mensen waar ik achter wil staan

• Rob
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Helemaal top. Ik heb 2 prachtige kettingen gekocht. Een echt unieke en waardevolle aanwinst. Ben er heel blij mee. En ook met alles wat extra aan het pakket is toegevoegd.

• Kirsten Lathouwers
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Ik heb het pakket ontvangen. Zorgvuldig verpakte oorbellen met naam wn herkomst van de native maker en met veel informatie en een postkaart erbij. Heel mooi!

• Annette
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Handgemaakte arts and crafts door Native Americans. Hartstikke leuk! Gemakkelijk besteld en de bezorging was vlot. Alles was goed ingepakt. Ik hou de site in de gaten want ik ga er zeker nog een keertje bestellen.

• Mark v.d. Hel
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Prachtige sieraden en snel geleverd.

• Peter
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Mooie spullen, snel geleverd, goed verpakt

• Claudia Theys
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Wij zijn heel tevreden. De service was heel goed. Alles verliep heel mooi. De communicatie was top. Ook het produk werd heel goed geleverd. De website komt heel goed over en je hebt mooie produkten. Je voelt dat er niet alleen werk in steekt maar ook liefde.

• barbara geelen
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Super mooie, authentieke spulletjes! Ik ben er heel blij mee! Snelle en goede service!

• Rosemieke van Hauwe

Uitstekend!!!!!!