BearClaw Native arts & crafts

BearClaw Native arts & crafts

BearClaw Native arts & crafts is al sinds 2002 gespecialiseerd in de verkoop van originele Six Nations en Native Canadian producten die wij zelf importeren, elk item is handgemaakt en uniek.

Met de verkoop van deze producten promoten en stimuleren wij de Natives (indianen) om hun traditionele kunst- en handwerk voort te blijven zetten. Wij kopen direct van de Native artist zelf en kiezen elk item zelf uit.

Ongeveer 1 x per jaar gaan wij naar Ontario in Canada om familie te bezoeken en daarnaast rijden we naar verschillende reservaten en Powwow's om onze inkopen te doen.

Heb je iets speciaals in gedachten, neem dan gerust contact met ons op. Kijk voor actuele info ook eens op onze Facebookpagina BearClaw Native arts & crafts

• Lenie Janssen

Goed verzorgde zending!

• Jolanda van der Heijden

Vriendelijk en menselijk ,snelle levering

• Hoe beoordeel je BearClaw Native arts & crafts?

• willem van Nie
    Review voor BearClaw Native arts & crafts

goede service snelle levering artikelen voldoen aan beschrijving.
    goede en degelijke verpakking tijden verzending.

• Riekie de Sain
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Snelle levering en mooie produkten

• Christa Stigter
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Vrijdag mijn mondkapjes bestelt en zaterdag al in de bus.
    Mooie afbeeldingen en ik zal ze met trots dragen en ook als bijzonder cadeautje weggeven.
    Ik ben er heel blij mij.

Bedankt Christa

• Bianca
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Deze week een nieuwe bestelling mogen ontvangen. Wederom snelle levering, goede service en de producten zijn in het echt nog mooier!
    Foto op de website is absoluut natuurgetrouw, geeft een zeer goede indruk van wat je mag verwachten.
    Ik raad eenieder aan in deze webshop te bestellen, het bijgeleverde presentje is altijd een mooie verrassing!

• Ada
    Review voor BearClaw Native arts & crafts

Geweldige spullen afgelopen jaar mondkapjes besteld ze zijn prachtig en werden ook nog een keer thuis gebracht
    Echt Superrrrrr

• Sandra
    Review voor BearClaw Native arts & crafts

heel blij met mijn nieuwe handschoenen,
    laat de winter maar komen
    past perfect. mooi.uniek, goede prijs/kwaliteit

• Ray Lucieer
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Mooie producten. Met zorg en betekenis gemaakt.

• Sylvia Mol
    Geverifieerde klant van BearClaw Native arts & crafts

Ene dag besteld, volgende dag netjes verpakt al in huis. Was er erg blij mee.