Beau Glow

Beau Glow

Beau Glow verkoopt verzorgingsproducten die 100% natuurlijk en Vegan zijn.
Beau Glow geeft jou de 'Glow' waar je altijd al van droomde
9,7

• Stefanie
    Review voor Beau Glow

Ik gebruik de beauglow shampoo, conditioner en haarmasker nu sinds een maand a 1,5. Voor ik de producten gebruikte waren mijn haren extreem aan het uitvallen, had ik heel dun en fijn haar en heb ik zelf biotine een half jaar lang geslikt om mijn haar weer voller te krijgen. Ook was mijn haar super droog en stug wat mijn haar erg breekbaar maakte. Sinds ik de producten van Beauglow ben gaan gebruiken ( ook voor mijn dochter van 6 ) is zowel mijn haaruitval gestopt, ons haar is niet meer droog en stug, ook het haar van zowel mezelf als mn dochter is niet meer breekbaar, het glanst en is super gezond, vol en heeft het een geweldige licht gewicht ondanks het een volle bos haar is.

Sinds vandaag ook de serum mogen ontvangen en ook daar heb je een kleine hoeveelheid van nodig in het haar & het voelt niet vet of plakkerig aan. Het wordt goed door het haar opgenomen en ik ben verkocht van alle producten, voor ons geen weg meer terug naar andere shampoos en conditioners!

De producten doen wat ze beloven !

• Jannice Veenstra
    Review voor Beau Glow

Heb voor het eerst eindelijk een product gevonden dat doet wat het zegt. Mijn haar groeit en glanst eindelijk weer, dank jullie wel!

• Hoe beoordeel je Beau Glow?

• Laura
    Review voor Beau Glow

De producten ruiken zooo lekker en heb na 5 jaar weer mijn krullen terug na ik ze dood maakte met stijlen.

• Joanna
    Review voor Beau Glow

Ik heb een hele gevoelige hoofdhuid en geen enkel product kon ik gebruiken zonder last of roos te krijgen. BEAU GLOW IS MIJN REDDER. I love it en kan niet meer zonder

• Lena
    Review voor Beau Glow

Producten waren helaas niet goed voor mijn haar maar wel hele goeie klantenservice en snelle bezorging

Antwoord van Beau Glow

Beste Lena, wat vervelend om te horen dat Beau Glow niet bevalt zoals je had verwacht.
    Allereerst; Beau Glow is 100% natuurlijk en kan geen schade aanbrengen aan je haren. Wanneer je overstapt van een ander product, in jouw geval Kerastase heeft je haar even tijd nodig om opnieuw gezond te worden. Helaas bevatten de producten van Kerastase meerdere chemische bestandsdelen die je haar niet goed doen en een "neppe" schijn geven waardoor je haren gezond lijken. Wanneer je vervolgens overstapt op een 100% natuurlijk product wordt deze laag afgebroken en gaan je haren écht gevoed worden.
    Je hebt dus zeker niet altijd direct resultaat! Op onze Instagram pagina hebben wij meerdere informatieve posts over overstappen van een chemisch haarproduct naar een natuurlijk haarproduct. Onze klantenservice helpt je graag bij de juiste verzorging om alles uit Beau Glow te halen. Op onze Instagram pagina zijn bijna 500 reviews van onze klanten te zien, bij elke review staat hun naam/insta naam vermeld. Dit zijn vanzelfsprekend geen familieleden of vrienden van onze werknemers.

Graag horen we van je,
    Onze klantenservice kun je mailen via info@beauglow.nl.

Veel liefs Beau Glow

• D Caglar

• Bianca Bruinhard
    Geverifieerde klant van Beau Glow

Omdat ik die producten heel fijn vind en het is echt een aanrader

• Hatice Akkulak
    Geverifieerde klant van Beau Glow

Goede service, een dag na bestelling geleverd. Top producten!

• Shamiram Daoud
    Geverifieerde klant van Beau Glow

Ik heb eerder de masker gebruikt en tijdje mee gestopt. Ik merkte gelijk het verschil dus heb ik gelijk maar weer de masker en shampoo besteld en bevalt mij super Goed !!! Keep up the good work

• Roxanne
    Review voor Beau Glow

Ik had altijd last van pluizige krullen en niks hielp ertegen. Ik gebruikte veel verschillende soorten shampoo’s, achteraf gezien zag ik dat sommige van die shampoo’s chemische ingredienten hadden. Toen ik Beau Glow ging gebruiken zag ik niet direct resultaat maar na enkele weken pas en wauw mijn haar is nog nooit zo mooi geweest. Het pluizige is helemaal weg

• Myrna
    Review voor Beau Glow

Thanks voor de goede service en hulp.

• Wafae
    Review voor Beau Glow

Super snelle levering. Mijn haren waren heel kort en dun geworden door stijlen. Na 2 maanden merkte ik enorm verschil en zien mijn haren er veel gezonder uit.

• Ahlam
    Review voor Beau Glow

Qua levering super en niets op aan te merken, heb de shampoo, conditioner en masker gehaald maar voor mijn haar werkt het niet word super droog en stug en dacht misschien bij paar keer gebruik word het beter maar helaas. En ik gebruik geen andere chemische dagelijkse producten.

Antwoord van Beau Glow

Hi Ahlam,

Beau Glow is een 100% natuurlijk product en kan geen schade aanrichten aan je haren. Het droge/stugge kan dan ook niet door de producten komen. Wanneer je eerst andere producten gebruikt en overgaat op Beau Glow zullen je haren écht beginnen met herstellen. Wij raden dan ook zeker aan om te producten te blijven gebruiken en je zult 100% resultaat ervaren.

• Nayruska Sluis

Snelle levering goed product

• lucy
    Review voor Beau Glow

Ben heel tevreden met het product. En als ik een vraag hebt wordt die altijd op tijd beantwoord. Het product is zeker een aanrader.

• R
    Geverifieerde klant van Beau Glow

Snelle service, masker en conditioner ruiken heerlijk! Jammer dat de masker maar kleine inhoud heeft ten opzichte van de prijs en doe hoeveelheid haren die ik heb maar verder top!

• Specht

Snelle services. Goede producten

• Maryem
    Geverifieerde klant van Beau Glow

Snelle levering! Ik woon in België en heb mijn pakketje binnen de 24u ontvangen! Ik ben heel erg tevreden!

• Sarah Rehman
    Geverifieerde klant van Beau Glow

Goede kwaliteit en snelle aflevering

• Danijela Vuk
    Geverifieerde klant van Beau Glow

Goede service wel aan de dure kant