Beautystuff
Dé webshop voor Beauties with Brains! Bij Beautystuff kunt u terecht voor cosmetica grondstoffen, werkmaterial en verpakkingen en cosmetica recepten om cosmetica te maken. Ook verkoopt Beautystuff beauty tools, cosmetica van gerenommeerde merken en beauty gerelateerde overige producten. Lage verzendkosten en vóór 16u besteld, is de volgende werkdag in huis.
8,6

• Sieglien Warning

• MAYADA SAMEH
    Geverifieerde klant van Beautystuff

Always I receive the package on time with good condition

• Hoe beoordeel je Beautystuff?

• Judith Geertsma

Snelle levering goede producten

• Harry Van Helden
    Geverifieerde klant van Beautystuff

Zeer snelle levering gebruik voor goed doel.

• Lot Leermakers
    Geverifieerde klant van Beautystuff

Fijne producten met duidelijke uitleg, snel geleverd

• Patron
    Review voor Beautystuff

Ik heb slechte product gekregen. Maar ik heb besteld omdat bol com betrouwbare is. Deze bedrijf maakt misbruik. Hij stuurt product niet ook mijn geld niet.

Antwoord van Beautystuff

Je hebt niets besteld op de website maar op Bol. Het product heb je gebruikt en vies geretourneerd. Uiteraard krijg je daar geen geld voor terug. J e verzoek is om het gebruikte product nogmaals naar je te verzenden, maar daar moet je natuurlijk wel voor betalen!

• Natalia Pugacheva
    Geverifieerde klant van Beautystuff

Pas op! U kunt niks ontvangen maar geld is weg! Ik heb enkele briefjes aan beautystuff.nl opgeschreven maar ....

Antwoord van Beautystuff

Het ging om een misverstand. U had besteld via Bol en via de website, maar dit hebben wij over het hoofd gezien. Uw bestelling op de site is om deze reden later verzonden en u heeft uiteraard alles ontvangen. Jammer dat u de moeite niet heeft genomen om na het misverstand de beoordeling te herzien.

• gilles dezitter
    Geverifieerde klant van Beautystuff

Top service en prijs kwaliteit top

• Bianca
    Geverifieerde klant van Beautystuff

Snelle service, netjes verpakt. Met nog een kortingsbon toe ook.

• igor cornelis
    Geverifieerde klant van Beautystuff

Goede produkten die je moeilijk ergens anders vind ! Heel vlotte service !

• I Kazakova

Goede service, snelle levering

• Linda Pruim
    Geverifieerde klant van Beautystuff

Zeer goede prijzen, mooie producten, duidelijke houdbaarheidsdatum op de producten en snelle verzending.

• Dominique Van der Vliet
    Geverifieerde klant van Beautystuff

Bestelling gedaan, maar niet gekregen wat ik besteld heb. Via het formulier op de site contact gezocht, geen reactie. Mail gestuurd, nog steeds geen reactie.

Antwoord van Beautystuff

Volgens de tracking code is het bezorgd.

• Calvin Vandervelpen

Super product, snelle levering

• Vergeet-me-nietje
    Geverifieerde klant van Beautystuff

Mooie prijzen, coreccte service.

• Corinne Cockuyt

• Liesbeth
    Geverifieerde klant van Beautystuff

Ik heb roze cups besteld en heb er transparante gekregen. Heb 2 maal gemaild naar de klantendienst en geen antwoord ontvangen. Heel jammer.

• B. Feenstra
    Geverifieerde klant van Beautystuff

Snelle levering, producten voldoen boven verwachting

• Marion
    Geverifieerde klant van Beautystuff

Op zich mooie producten. Alleen jammer dat ik na mijn bestelling een aanvulling had, hiervoor nog een mailtje stuurde, maar toch 2 keer verzendkosten heb moeten betalen. Dit is ook een les voor mij. :)

• Jolanda Boot
    Geverifieerde klant van Beautystuff

Ik heb in juni 2022 een kwastenset besteld. Helaas de kwastenset nooit gekregen. Ook was het bedrijf telefonisch niet bereikbaar. Meer dan een jaar later heb ik bericht gekregen dat de bestelling is afgerond en/of is verzonden. Ook nu nog niets ontvangen. Wel een e-mail ontvangen of ik mijn bestelling wil beoordelen. Ik zal netjes blijven. Ik bestel nooit meer bij dit bedrijf.