Beckenbau
Bekijk alle reviews en keurmerken van Beckenbau en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
7,4

• Floris Van der Zwaard
    Geverifieerde klant van Beckenbau

De foto's van het artikel in de webshop zijn bewerkt en niet conform het werkelijke product. Geleverde product is van inferieure kwaliteit. Gewoon gammel. Als het was zoals op de foto's, dan was het wel goed geweest. Maar dat is dus niet de praktijk.

Naar aanleiding van mijn reclamatie via de email aan Beckenbau hebben zij vrijwel direct contact opgenomen met mij en een retour voor het product aangemaakt.
    Dit maakt dat de klantenservice tot dusver wel goed werkt. Daarom pas ik mijn beeordeling aan. De financiele afhandeling is nog niet afgerond, daar het product nog in de retour zit..

• Patrick Hofman
    Review voor Beckenbau

Geweldige prijzen en een uitstekende service! Ik ben zeer tevreden.

• Hoe beoordeel je Beckenbau?

• Marlo Van lier
    Geverifieerde klant van Beckenbau

De poten ontbraken bij de levering mijn van klaptafel 3 weken geleden, ik heb nu nog steeds geen poten gekregen om de tafel te kunnen gebruiken. Er wordt pas na 3 dagen op een mail gereageerd en telefonisch zijn ze nooit bereikbaar. Kortom heel slecht

• Dennis

Top product snel geleverd

• Demi Cramer
    Geverifieerde klant van Beckenbau

Product was stuk en van zeer slechte / goedkope kwaliteit. Nog geen reactie op retourneren.

• Bianca Kuipers
    Review voor Beckenbau

Deze levering overtrof mijn verwachtingen! De producten waren van uitstekende kwaliteit en werden snel bezorgd. Ik ben er echt ontzettend blij mee!"

• M.A Bas
    Review voor Beckenbau

Geweldige product, Duidelijke product beschrijving. Bedankt Beckenbau voor de snelle en goede service.

• Riet Vanstraten

Snel en keurig geleverd

• S Bas

Snelle levering top service

• Tineke Volkers
    Review voor Beckenbau

Ik wilde even laten weten hoe blij ik ben met mijn aankoop! Het product voldoet aan al mijn eisen en ik ben echt onder de indruk van de kwaliteit. De klantenservice was ook top, bedankt Beckenbau!

• Joris
    Review voor Beckenbau

Snel bezorgd, goed ingepakt mooie eettafel

• Nice
    Review voor Beckenbau

snelle levering, mijn bestelling was zo thuis!

• Miranda Straver
    Review voor Beckenbau

Geweldige product en snelle levering super

• Manon
    Review voor Beckenbau

Via bol.com een bestelling geplaatst mbt een houten kruidenrek. Ik ontving boekenplanken. Géè tijd meer om te retourneren. Zit nu met NIKS. Graag een oplossing.

Antwoord van Beckenbau

Beste Manon, ons excuus voor het ongemak. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Vermoedelijk is er iets misgegaan in ons logistiek proces. Zou u uw e-mail met ons kunnen delen, zodat we tot een gepaste oplossing kunnen komen? U kunt ons bereiken op info@beckenbau.nl. Alvast hartelijk dank! Groet, Beckenbau

• Wesley Nijkerk

• Cornelis

Top service.

• Remy den Herder

Het is een leuk bureau.
    Echter heb ik een voorkeur om het bureau in elkaar te zetten met een bouwtekening i.p.v. een link naar een video. Ook miste ik 3 stickers om de schroeven te verbergen, 1 schroef om de scharnieren te monteren en 7 kastplank dragers. Dit heb ik zelf maar op moeten lossen

• Rene
    Geverifieerde klant van Beckenbau

Zeer slechte beschrijving over hoe je het product in elkaar moet zetten. Artikelen zijn genummerd in de beschrijving, maar niet op de artikelen zelf. Duidelijk geval van goedkoop, duurkoop

Antwoord van Beckenbau

Beste Rene, ons excuus voor het ongemak. Zou u ons kunnen mailen op info@beckenbau.nl, zodat we tot een gepaste oplossing kunnen komen? Alvast hartelijk dank! Groet, Beckenbau

• Hans Wiggens
    Review voor Beckenbau

snelle service en product zoals verwacht. van bol.com had ik besteld en tevreden mee!

• Ingrid
    Review voor Beckenbau

Ik heb een tafel Fluctus besteld . Moest eerst achter track& trace aan. De doos kwam kapot aan. Bij het in elkaar zetten sluiting van de tafelbladen al kapot. Met uitklappen nog meer kapot. Geen reactie na meerdere mails en apps, behalve de opmerking dat ik niet op alle media een reactie hoef te plaatsen. Na veel mails en apps eindelijk een reactie dat ze na 24 uur reageren. We zijn nu 3 dagen verder.
    Hele slechte aftersales, volgens mij weten ze niet hoe ze een bedrijf moeten runnen.