Bedden Amsterdam B.V

Bedden Amsterdam B.V

Bekijk alle reviews en keurmerken van Bedden Amsterdam B.V en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
8,8

• George
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

De communicatie vanaf het begin tot aan de levering van het bed was uitstekend. Het bed was in een mum van tijd professioneel in elkaar gezet. Ik ben blij dat ik voor Bedden Amsterdam heb gekozen, terwijl sommige beddenbedrijven mij vertelden dat ze 6 weken nodig hadden om te leveren, duurde het slechts 3 dagen voordat Bedden Amsterdam geleverd en gemonteerd was. Ik zal kopers echt aanraden om eens naar bedden Amsterdam te kijken

• Peter Vorst
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Zeer goede service. Het bed werd netjes naar boven gebracht en gemonteerd. Er was een kleine vertraging, daarvoor zijn wij ook gecompenseerd. Wij slapen heerlijk!

• Hoe beoordeel je Bedden Amsterdam B.V?

• Gemert
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Er was iets fout gegaan met de bestelling. Direct opgelost en ons prachtige bed werd supersnel (volgende dag) geleverd! Fantastische service!

• Georgina
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Snelle levering en goed bezorgt. Nog Super bedankt aan de bezorger die mijn zoontjes hebt geholpen ze via de lift toch naar boven te brengen. Ik was onderweg maar voor ik me deur uit ging stonden mijn boxsprings al boven. 5* voor de bezorger ❤️

• Mario7
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Geweldige service. Binnen 1 week bezorgd. Sneller dan bij ieder ander bedrijf.

• Karma
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Mijn matras is na 1 jaar doorgezakt. Ik word nu al een jaar gebroken wakker. Voor zover ik kan zien kan ik het matras niet van de boxspring los halen om er een nieuw matras op te leggen. Bovendien vind ik het jammer dat ze maar een jaar garantie geven, dat is natuurlijk niets op een matras.

• Patricia Rutting
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Ons bed is vandaag geleverd en wij zijn ontzettend blij ermee. Exact wat wij wilde en super service! Duurde iets langer dan de aangegeven 10 weken, maar dat kan gebeuren als je een bed naar wens wilt. Afwerking van zowel het bed als het matras zijn ook super! Familie Atak (excuses als ik het verkeerd heb geschreven) onze dank is groot. Mochten wij nog een bed voor thuis nodig hebben, dan komen wij zeker terug!

• Douwe
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Komt leverafspraken niet na, denken niet mee met de klant. Moest 3 weken wachten op levering

• Ingrid
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

zeer snelle levering, scherp geprijsd en kwalitatief goed bed

• Baris
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Goede service, vriendelijke medewerkers.

• Patricia
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Vriendelijke medewerkers, keurig geholpen, snel en betrouwbaar. En een scherpe prijs, ook fijn :). Ik raad ze zeker aan!

• Margriet
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Heel vriendelijk contact. Snel geleverd. Netjes en goed in de kamer neergezet en gemonteerd. Verpakkingsmateriaal opgeruimd en meegenomen. Als u een nieuw bed nodig heeft, ga naar deze zaak. Uitmuntend.

• Henk-Jan van Eijk
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Snelle levering en doen wat ze beloven. Hadden afgesproken dat de 2 senioren bedden in de slaapkamer van het appartement in het verzorgingstehuis geleverd zouden worden zonder extra kosten. Dit ook zo gedaan. Bedden waren besteld via Bol.com. Ca. 30 minuten voor levering gebeld.

• erna procee

ga zo door super snel

• Baris
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Snel geleverd. Ik had perongeluk het verkeerde kleur besteld, deze hebben ze vrijwillig omgewisseld.

• Martha Slaaf
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Levering helemaal in België voor een klein bedrag

• Claudette Jeroe

Slechte service.
    Geen fijne ervaring. Ik heb op 19 oktober 2020 een boxspring gekocht. Ze leveren een verkeerd bed waarvoor ik niet betaald hebt. Naar hun zeggen was alleen het hoofdbord verkeerd en zou na het weekend omgeruild worden. Een hoofdbord werd besteld en de kleur verschil met de boxspring box. ook de koppelset was niet juist. Tot heden 27 mei 2021 nog geen oplossing. Ik ben die hele situatie al beu.

• Anne
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Geen afspraak nakomen, allerlei valse beloften en een beschadigd bed geleverd. Niet bestellen

• Patrick Rietveld
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Door te leveren wat ik vraag en volgens me te helpen om het op te lossen. Hoor niks meer van ze, stelletje oplichters.

• W. Wijnen
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Goede prijs/kwaliteit. Levering stipt op van tevoren aangegeven leverdag.