Bedden Amsterdam B.V

Bedden Amsterdam B.V

Is Bedden Amsterdam B.V veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
8,3

• Patricia Rutting
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Ons bed is vandaag geleverd en wij zijn ontzettend blij ermee. Exact wat wij wilde en super service! Duurde iets langer dan de aangegeven 10 weken, maar dat kan gebeuren als je een bed naar wens wilt. Afwerking van zowel het bed als het matras zijn ook super! Familie Atak (excuses als ik het verkeerd heb geschreven) onze dank is groot. Mochten wij nog een bed voor thuis nodig hebben, dan komen wij zeker terug!

• Douwe
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Komt leverafspraken niet na, denken niet mee met de klant. Moest 3 weken wachten op levering

• Hoe beoordeel je Bedden Amsterdam B.V?

• Ingrid
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

zeer snelle levering, scherp geprijsd en kwalitatief goed bed

• Baris
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Goede service, vriendelijke medewerkers.

• Patricia
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Vriendelijke medewerkers, keurig geholpen, snel en betrouwbaar. En een scherpe prijs, ook fijn :). Ik raad ze zeker aan!

• Margriet
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Heel vriendelijk contact. Snel geleverd. Netjes en goed in de kamer neergezet en gemonteerd. Verpakkingsmateriaal opgeruimd en meegenomen. Als u een nieuw bed nodig heeft, ga naar deze zaak. Uitmuntend.

• Henk-Jan van Eijk
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Snelle levering en doen wat ze beloven. Hadden afgesproken dat de 2 senioren bedden in de slaapkamer van het appartement in het verzorgingstehuis geleverd zouden worden zonder extra kosten. Dit ook zo gedaan. Bedden waren besteld via Bol.com. Ca. 30 minuten voor levering gebeld.

• erna procee

ga zo door super snel

• Baris
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Snel geleverd. Ik had perongeluk het verkeerde kleur besteld, deze hebben ze vrijwillig omgewisseld.

• Martha Slaaf
    Review voor Bedden Amsterdam B.V

Levering helemaal in België voor een klein bedrag