Bedden Plein 40-45 B.V.

Bedden , matrassen , bokspring , beddengoed,
8,8

• zeer tevreden klant
    Review voor Bedden Plein 40-45 B.V.

Ik heb mijn bed besteld bij Beddenplein 40-45 en ben oprecht zeer tevreden over de gehele service en kwaliteit! De service is echt buitengewoon TOP. De uitspraak 'klant is koning' leven zij na. Ze weten hoe zij met klanten om moeten gaan en hoe zij service moeten bieden. Ze zijn toegankelijk, direct bereikbaar en leveren je bed binnen no-time. Ze denken mee, bieden oplossingen en leveren de beste kwaliteit. Ik heb de 2 persoons block opbergboxspring gekozen met het koudschuimmatras en ben echt zeer tevreden over zowel het model als de kwaliteit. Het bed is zeer goed afgewerkt en zeer stevig. Ook het matras is zeer kwalitatief en ligt heel prettig. Ik raad iedereen aan bij Beddenplein 40-45 te bestellen. Zo een goede service kom je tegenwoordig nauwelijks meer tegen!

• Yonca

Top service

• Hoe beoordeel je Bedden Plein 40-45 B.V.?

• Singh
    Review voor Bedden Plein 40-45 B.V.

Langs winkel geweest meeste boxspringen zijn op voorraad
    Ons boxspring was binnen 2 dagen geleverd
    Super mooi en slaapt goed, Top Service!!

• jansen
    Review voor Bedden Plein 40-45 B.V.

Wat een verschrikkelijk bedrijf. Bed voor zoontje besteld. Van te voren gebeld of het leverbaar is. Bed besteld en betaald. Dan komt het telefoontje de volgende dag dat het bed niet leverbaar is. Alleen in grote maat. Nee ik wil een kinder boxspring. Gelijk geannuleerd. Nog steeds geen geld terug. Kind geen bed terwijl ik niet op vakantie ga om mijn kind een nieuwe kamer te kunnen geven. Klantenservice doet alleen mijn verhaal aanhoren en beloven het door te geven aan financiële afdeling. Maar nada nooit geen geld terug. Echt schandalig. Kind teleurgesteld, zwaar gefrustreerde moeder en ik ben wel klaar met deze schandalige behandeling. Je zou maar bij de Klantenservice werken en al deze gefrusteerde mensen aan de lijn krijgen wetende dat het bedrijf er verder niets mee gaat doen. Ik ga radar bellen voor de koude douche. Het gaat verdorie om een kinderbed. Wat een dievenzooi bij elkaar! Oja en dat op er alleen op goede reviews een reactie van beddenplein komt te staan zegt ook genoeg. Slechte reviews die laten ze maar voor wat het is. Wat moet je daar ook op antwoorden. Betaal gewoon de mensen hun geld terug.

Antwoord van Bedden Plein 40-45 B.V.

Beste Jansen

Wat vervelend hoe de zaken bij u allemaal verlopen zijn, wij zijn GEEN BEDDENPLEIN.
    Veel mensen vergissen zich daar in, wij vragen om juist te contact gegevens van u aankoop bedrijf te zoeken en contact op te nemen.
    Mocht u vragen voor ons hebben zijn wij bereikbaar op 020 447 06 80 of info@bedden4045.nl

met vriendelijke groet,
    Team Bedden4045 bv

• Noor
    Review voor Bedden Plein 40-45 B.V.

Goede service . Bed naar boven gebracht, omdat het erg zwaar was heeft de bezorger het bed op de gang uitgepakt en het verpakkingsmateriaal gelijk meegenomen. Top

• erik
    Review voor Bedden Plein 40-45 B.V.

er kom wagen voor de deur met 1 man ik moet mee help tillen 4 trap hoog en nu staat in woonkamer en moet nog een trap hoog daar ben ik niet blij mee

• Purmerend
    Review voor Bedden Plein 40-45 B.V.

Top service!!! Heel erg tevreden en kan de winkel aan iedereen aanraden!

• Linda

Boxspring besteld, snel geleverd
    Helaas zat het hoofd bord er niet bij
    Maar s avonds door hun gebeld met heel veel excuses en twee dagen later alsnog bezorgd zal worden en dat ze voor het ongemak dmv een gratis artikel me tegemoet komen
    Top service en heel vriendelijk
    Een aanrader om te bestellen bij hun

• Susan
    Review voor Bedden Plein 40-45 B.V.

Zeer goed en vriendelijk geholpen. Zeker een aanrader als je een nieuw bed gaat kopen.

• Nancy Olmberg
    Review voor Bedden Plein 40-45 B.V.

Heel goed geholpen door de heer Atak, vanwege wat latere levering van 2 bedboxen kreeg ik 2 dekbedden gecompenseerd.

• Familie
    Review voor Bedden Plein 40-45 B.V.

Het bed gekocht via Bol. We kregen het ruim een week eerder! Heel fijn. Goede kwaliteit/prijs verhouding. De BEZORGER was top! Hij tilde zonder dat het hoefde zo het bed in zn eentje naar de tweede verdieping. Diepe buiging voor deze meneer. Daar moeten jullie zuinig op zijn!

• Omer
    Review voor Bedden Plein 40-45 B.V.

Altijd positief. Goede prijs, goede kwaliteit. De beste winkel waar je zorgeloos aankopen kunt doen.

• M.s
    Review voor Bedden Plein 40-45 B.V.

Bestelling keurig geleverd, zit er goed uit.
    Echter een week te laat. Dit werd opgelost door ons iets te laten uitzoeken uit de webwinkel. Dit doorgeven via de mail. Geen gehoor. Na aantal weken gebeld, werd gelijk verzonden.. na 2 x contact te hebben gehad bleek het naar een verkeerd adres te zijn verzonden? Erg bijzonder want het bed is aangekomen en ooit een verzendbevestiging gehad. Nu hebben ze aangegeven dat het zsm word verstuurd. We wachten af! Mocht het idd zijn aangekomen dan worden het 5 sterren

• Pieter van den Berg

Probleem 1:
    Lever datum krijgen , maar wel savonds afgebeld worden dag voor levering dat hij word uitgesteld.

Probleem 2 :
    Na eindelijk leveren. Geen topper (Wat wel telefonische besproken is ), verkeerde poten, bedraadbediening (draadloos gekocht) , geen handleidingen mee geleverd en geen tv lift bevestigingen. Na avond klagen komt der ter coulance een monteur na het weekend de problemen wel oplossen en krijgen we 100 euro terug.

Probleem 3:
    Monteur kan het niet alleen en deze moet je helpen. Alleen word dit helaas van te voren niet vermeld.
    Monteur heeft geen voldoende gereedschap mee en moet ook gereedschap lenen.
    Monteur monteert tv lift scheef, waardoor het niet fijn tv kijkt.

Probleem 4 :
    Topper word om 22:15 afgemaild voor volgende dag...

Probleem 5:
    Topper zou op 27-2 in de ochtend geleverd worden werd in de mail gezet. Besproken als uit loopt en word in de middag moet die een aantal huizen verderop bezorgd worden. Inverband een afspraak die niet afgezegd kan worden.

Pakket word vertraagd naar de middag Chauffeur belt niet van te voren.
    Topper word afgeleverd bij de buren.
    Buurman is niet thuis einde van de middag als ik weer thuis komt en de buurman is ook niet meer thuis gekomen.
    Dus weederom helaas weer slechte nacht gehad , omdat de matrassen niet lekker liggen.

Gelukkig was mijn buurman einde van de ochtend weer thuis en nu hopen dat we weer lekker kunnen slapen.

Wil nog wel even zeggen dat echt blij ben met de persoon die ervoor gezorgd heeft dat me topper toch uit eindelijk zaterdag bezorgd is. Daar kunnen sommige van de klantenservice nog wat van leren. Want zaterdag werden we echt niet netjes te woord gestaan aan de telefoon.

Eind goed al goed is toch na aantal slapenloze nachten alle problemen op gelost.

• René Kruijt
    Review voor Bedden Plein 40-45 B.V.

Senioren bed besteld goed geïnformeerd over de levering zelfs een uur van tevoren werden we gebeld. De bezorger wan netjes en monteerde het bed.
    Super kom zeker terug

• R Bode
    Review voor Bedden Plein 40-45 B.V.

Super matras gekocht dank jongens zeker aanrader

• Fokke
    Review voor Bedden Plein 40-45 B.V.

Ik wacht al vanaf 11 oktober op een levering van een nachtkastje en een hoofdbord voor mijn bed die ik besteld heb. Vaak gebeld maar krijg geen bevestiging van een leverdatum. En er word niet op mijn mail gereageerd… echt super slecht.

• Ayten
    Review voor Bedden Plein 40-45 B.V.

Ik heb een matras besteld en ben er zeer tevreden over. Alle afspraken zijn nagekomen, matras netjes op tijd en tot aan de deur bezorgd. Top service!!

• Kees Cornelissen
    Review voor Bedden Plein 40-45 B.V.

Prima service. Levertijd bleek langer dan ik had verwacht en er werd gelijk actie ondernomen om daar wat aan te doen. Alle afspraken zijn keurig nagekomen. Kwaliteit van de geleverde goederen is uitstekend.

• Fatima uit Groningen
    Review voor Bedden Plein 40-45 B.V.

Goede prijs en perfecte service! Super blij met de aanschaf van onze nieuwe boxspring!
    De medewerkers van beddenplein 40-45 zijn heel behulpzaam en denken mee.