Beddengoedwereld
De plek voor al je bed- en badtextiel!
5,4

• Mia van Ettinger
    Review voor Beddengoedwereld

Bij Beddengoedwereld een dekbedovertrek gekocht via Bol.com voor mijn dochter. Bezorging verliep niet helemaal vlekkeloos, maar dat lag (mede) aan de bezorgdienst. Dekbed was erg mooi, totdat het begon te pillen na twee maanden. Dit heb ik uiteraard gemeld bij de verkoper. Na enig heen en weer ge-mail, kreeg ik zonder problemen mijn geld terug. Netjes afgehandeld! Ondanks enige probleempjes dus echt 5 sterren.

• rani
    Review voor Beddengoedwereld

2 weken terug wat gekocht maar naast een bevestigen en het geld dat van de rekening is verder helemaal niks ontvangen en ze zijn niet te bereiken.

Bellen, emailen, facebook. Nergens krijg je gehoor.

• Hoe beoordeel je Beddengoedwereld?

• Karel
    Review voor Beddengoedwereld

Beddengoedwereld.nl weigert retouren en terugbetaling
    Het bij Beddengoedwereld.nl bestelde hoeslaken hebben we vrijwel direct na ontvangst netjes ingepakt weer retour teruggestuurd. Behalve een ontvangstbevestiging hebben we niets van Beddengoedwereld gehoord, totdat bijna twee weken later, zonder voorafgaand bericht van Beddengoedwereld, een pakket werd bezorgd, waarin het laken zat. In de begeleidende (standaard)brief stelt Beddengoedwereld dat de retour niet voldoet aan hun eigen voorwaarden en daarom weer naar de klant is gezonden. Het komt er op neer dat Beddengoedwereld meent dat een laken niet uitgepakt mag worden om te beoordelen of het past. Deze zelfbedachte regel is door dit dozenschuivende bedrijf zelf bedacht en is in strijd met de wettelijke regels. Uit artikel 6:230s van het Burgerlijk Wetboek blijkt duidelijk dat bij internetaankopen (koop op afstand) een artikel uit de verpakking mag worden gehaald om het te kunnen beoordelen. Zo is het ook te lezen in alle toelichtingen op deze bepaling.
    Beddengoedwereld was telefonisch geheel onbereikbaar en in een mailwisseling hierover stellen ze zich - ten onrechte - op het standpunt dat het laken niet uit de verpakking mocht worden gehaald.
    Het lijkt mij onverstandig om bij dit bedrijf iets te bestellen. Weest gewaarschuwd.

• Hendrik56

Super

Antwoord van Beddengoedwereld

Bedankt! We zien u graag terug