Bedrijfsnaam.nl

Bedrijfsnaam.nl

Bedrijfsnaam.nl is erkend lid van WebwinkelKeur. ✓ Identiteit gecontroleerd ✓ Juridisch gecontroleerd ✓ Geschilbemiddeling ✓ 14 dagen garantie ✓ Veilig betalen met iDEAL, SOFORT, Bancontant of KBC Bedrijfsnaam verzinnen

• Marin
    Geverifieerde klant van Bedrijfsnaam.nl

Mooi product! Top service (snelle reactie op vragen per mail / WhatsApp).

Antwoord van Bedrijfsnaam.nl

Hartelijk dank voor het nemen van de tijd om een beoordeling te schrijven. Ik wens je veel succes met je onderneming!

• Wilma Van Krieken
    Geverifieerde klant van Bedrijfsnaam.nl

Goede service, fijn contact!

• Hoe beoordeel je Bedrijfsnaam.nl?

• Jos Derksen
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Snelle service en prettige samenwerking. Aanvullende wensen worden snel en adequaat opgepakt.

• marjolein
    Geverifieerde klant van Bedrijfsnaam.nl

Goede naam gevonden, snelle afhandeling, goede service!

• Ronald
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Snelle communicatie en makkelijk te regelen. Ook achteraf netje begeleid met registreren.

• Wessel
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Het bedenken van een goede naam waarvan ook de directe domeinnaam beschikbaar is bleek moeilijker dan verwacht. Deze service was voor ons dan ook echt een handige en snelle uitkomst.

• Dylan
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

De website heeft niet heel veel keuze, maar de namen en de logo's die erop staan zijn wel van goede kwaliteit. Verder werd mijn aankoop kundig en snel afgehandeld.

• Blazed Sport Events
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Je scrolt door de mogelijkheden en pats! je wordt aangetrokken tot een stijl, lettertype en kleursamenstelling, maar het is nog nét niet helemaal af. Binnen 1 dag de pay-off Sport Events toegevoegd en nog mooier dan ik had verwacht. Zeer professioneel, snel, meedenkend en prettig contact via whapp! Heel blij met het eindresultaat! Ik kan het iedereen aanbevelen.

Review voor Bedrijfsnaam.nl

Super naam gevonden, super geholpen, super snelle Service.

• stanko
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Goed en geduldig geholpen, denken mee!

Review voor Bedrijfsnaam.nl

Hoge kwaliteit, soepel overdracht en snelle reactie op vragen.

Review voor Bedrijfsnaam.nl

Super en snelle service. Zeker tevreden over mijn aankoop en de afhandeling.

• Joost
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Wij waren vastgelopen bij het verzinnen van onze naam. Dit zorgde voor uitstel en frustratie. Op deze site waren we er in no-time uit. Top concept!

• W
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Snelle service en vriendelijke communicatie.

Begin van de middag een bestelling geplaatst en had eind van de middag de domeinnaam in handen. Ik had wat extra hulp nodig omtrent facturatie en deze werd direct geboden.

• N Ederveen

Zeer Tevreden!

Ik was erg blij met het ontwerp van bedrijfsnaam. Hij was erg behulpzaam en professioneel. Hij zorgde voor een snelle doorlooptijd van het werk en het ontwerp was precies waar ik naar op zoek was. Ik zou het bedrijf en Hans zeker aan anderen aanbevelen. Bedankt voor alles!

• Steff Beerenfenger
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Goede service. Onze bedrijfsnaam wekt vertrouwen. Combineer het met een professionele website en je doet online niet meer onder voor grote spelers in de markt.

• Dennis Gieling
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Goede en betaalbare service. Na aankoop werd de verhuiscode van het domein en de logobestanden snel toegestuurd. Ik wilde later toch een andere kleur in het logo en dit werd ook snel geregeld. Top!

• Lennert
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Bij twijfel heb ik Bedrijfsnaam.nl een bericht op Whatsapp gestuurd. Zij hebben mij (op zondag) direct een advies op maat gegeven. En de prijs voor een starter domein is ook nog eens erg laag vergeleken met andere aanbieders. Puike service! Bedankt!

• Rob Hoogervorst
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Ze hebben voor mijn nieuwe onderneming een top naam bedacht en een mooi strak en duidelijk logo!! Ik ben er happy mee

• Lars
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Zeer tevreden met mijn merknaam. Snel en professioneel geholpen. De prijs/kwaliteit is zeer goed vergeleken met andere designers!