Bedrijfsnaam.nl

Bedrijfsnaam.nl

Bedrijfsnaam.nl is erkend lid van WebwinkelKeur. ✓ Identiteit gecontroleerd ✓ Juridisch gecontroleerd ✓ Geschilbemiddeling ✓ 14 dagen garantie ✓ Veilig betalen met iDEAL, SOFORT, Bancontant of KBC
Bedrijfsnaam kopen, Logo ontwerp, Premium domeinnaam
9,9

• Joost
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Wij waren vastgelopen bij het verzinnen van onze naam. Dit zorgde voor uitstel en frustratie. Op deze site waren we er in no-time uit. Top concept!

• W
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Snelle service en vriendelijke communicatie.

Begin van de middag een bestelling geplaatst en had eind van de middag de domeinnaam in handen. Ik had wat extra hulp nodig omtrent facturatie en deze werd direct geboden.

• Hoe beoordeel je Bedrijfsnaam.nl?

• N Ederveen

Zeer Tevreden!

Ik was erg blij met het ontwerp van bedrijfsnaam. Hij was erg behulpzaam en professioneel. Hij zorgde voor een snelle doorlooptijd van het werk en het ontwerp was precies waar ik naar op zoek was. Ik zou het bedrijf en Hans zeker aan anderen aanbevelen. Bedankt voor alles!

• Steff Beerenfenger
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Goede service. Onze bedrijfsnaam wekt vertrouwen. Combineer het met een professionele website en je doet online niet meer onder voor grote spelers in de markt.

• Dennis Gieling
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Goede en betaalbare service. Na aankoop werd de verhuiscode van het domein en de logobestanden snel toegestuurd. Ik wilde later toch een andere kleur in het logo en dit werd ook snel geregeld. Top!

• Lennert
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Bij twijfel heb ik Bedrijfsnaam.nl een bericht op Whatsapp gestuurd. Zij hebben mij (op zondag) direct een advies op maat gegeven. En de prijs voor een starter domein is ook nog eens erg laag vergeleken met andere aanbieders. Puike service! Bedankt!

• Rob Hoogervorst
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Ze hebben voor mijn nieuwe onderneming een top naam bedacht en een mooi strak en duidelijk logo!! Ik ben er happy mee

• Lars
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Zeer tevreden met mijn merknaam. Snel en professioneel geholpen. De prijs/kwaliteit is zeer goed vergeleken met andere designers!

• Yorick
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Goed en origineel concept. Ben zeer tevreden met mijn bedrijfsnaam en logo. Bedankt!

• Roos
    Review voor Bedrijfsnaam.nl

Snel en efficiënt aankoopproces. Na aankoop contact gehad met Hans die ervoor zorgde dat de transactie, eigendom en machtigingen van het domein en logo correct werden overgedragen.