Bee Organic Products

Bee Organic Products

Bee Organic Products is gespecialiseerd in Collageen producten, Voedingssupplementen, Beauty & Skin-Care van de hoogste kwaliteit en met een unieke samenstelling voor kinderen en volwassenen. Al onze producten zijn halal gecertificeerd. Wij streven ernaar om producten aan te leveren die voldoen aan de hoogste normen van kwaliteit welke zijn goedgekeurd volgens de wettelijke eisen.
Filter 282 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 90 met beschrijving

• Berna
    Geverifieerde klant van Bee Organic Products

ik ben super blij met de collageen. ik zag na 1 maand al resultaat, echt een geweldige service en ze beantwoord al je vragen met geduld. 💜

• Feyza Ozbas
    Geverifieerde klant van Bee Organic Products

Snelle levering. goede communicatie.

• Hoe beoordeel je Bee Organic Products?

• Aslı Keles

• C. Yilmaz
    Review voor Bee Organic Products

Heel erg tevreden met de serums en shotjes!

• Funda Deniz
    Geverifieerde klant van Bee Organic Products

Işın hızıyla paketim elime ulaştı desem yeridir. Fevkalade bir ürün. Tadı mango lu olan shot u 2 hafta kullandıktan sonra saçlarımda ve cildimde inanılmaz deyişiklikler farkettim. Cildim daha sıkı, saçlarım daha parlak ve gür ve ayrıyeten lekelerde yavaş yavaş azalma var. Umuyorumki 3 ay sonunda ve ara verdikten sonra ki devam edişimde daha da fazla güzellikler deyişiklikler kat ederim. Teşekkürler ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

• Nesibe Eyvaztekin

Geweldige snelle service

• Hatice Aras
    Geverifieerde klant van Bee Organic Products

Snelle levering, de callogeen aardbei is goed van smaak.

• B Dogan
    Geverifieerde klant van Bee Organic Products

zeer goede service met flexibel houding. Ocean Mummy Multivitamine + Omega 3 genomen, top supplement. veilig in te nemen en gemaakt op Halal grondstoffen. heb dagen zitten zoeken of ik het in nederland kon krijgen(voorheen via buitenland). en ja hoor daar zat hij, The BeeOrganic

• Medina Boyaci-Kocak
    Geverifieerde klant van Bee Organic Products

Dankzij de collageen poedervorm drink ik weer water, waardoor ik goed afgevallen ben.
    Heb gelijk mijn 2e bestelling geplaatst en ontvangen.

• Bahar Coruk
    Geverifieerde klant van Bee Organic Products

Vitamine C serum moet worden uitgeroepen tot het product van het jaar!!

Antwoord van Bee Organic Products

🫶🏻🫶🏻🫶🏻

• Aicha
    Geverifieerde klant van Bee Organic Products

Ik neem al 4 maanden de collageenpoeder en mijn gewrichten doen geen pijn meer, ben minder moe. Alleen wel uitslag gekregen in mijn gezicht wat ik wel jammer vind. Ik neem nu de collageen shots plus ben benieuwd wat het met mijn huid gaat doen.

Antwoord van Bee Organic Products

Beste Aicha,

Hartelijk dank voor je recensie. Het kan zijn dat je overgevoelig bent voor rundcollageen waardoor je uitslag hebt gekregen. De volgende keer adviseer ik om de viscollageen in te nemen. Collageen vermindert namelijk de talgproductie en hersteld huid van binnen uit waardoor het juist goed is tegen puisten.

• Banu Fisekcioglu
    Geverifieerde klant van Bee Organic Products

Product is super goed. Beste kwaliteit die ik tot heden heb geproft en uiteraard is de service ook super goed ❤️

• Asli Turemis

Hutt huutttttt❤️

• Semihan Citlak
    Geverifieerde klant van Bee Organic Products

Snelle levering en je vragen worden ook snel beantwoord en de producten hebben goede effect voor lichaam ben er heel tevreden over producten.

• Ayse Kaplan
    Geverifieerde klant van Bee Organic Products

Super tevreden!! Ik bestel al een tijdje bij Bee Organic en zal dat zeer zeker ook in de toekomst blijven doen.

• F Sipahi

Goede service snelle levering

• Nihal Tatar

Geweldi

• Elif
    Geverifieerde klant van Bee Organic Products

Top service! Producten zijn super!

• Mine Sener
    Geverifieerde klant van Bee Organic Products

Goede service snel geleverd. Produkt is supergoed. Gelijk binnen 1 maand resultaat. Raad iedereen aan

• Reyhan Demir
    Geverifieerde klant van Bee Organic Products

Heel goede en snelle service.top
    producten!!!