Beer & Bij
Dé website voor gepersonaliseerde (kraam)cadeautjes, verzorging, spelen en nog veel meer!
9,9

• Lianne Arends
    Geverifieerde klant van Beer & Bij

Na tijdje op tiktok de filmpje te hebben gezien hierop was helemaal happy met het bestelde
    2 memory boxen besteld waarvan 1 helaas de letter was los gelaten bij aankomst Hierop meteen een mail gestuurd voor evt een oplossing hiervoor.
    Na 1 week gewacht te hebben helaas geen reactie daarop weer een mail gestuurd maar het antwoord blijft
    Helaas zo is een memory box dan best duur aangezien je deze in een mooie en nette staat hopenlijk straks door kan geven met de spullentjes van je kindje erin wat nu niet lukt en dat is teleurstellend.

• Gabriella
    Geverifieerde klant van Beer & Bij

Wat een super snelle levering en wat een pracht producten!

• Hoe beoordeel je Beer & Bij?

• Simone Schiltz
    Geverifieerde klant van Beer & Bij

Fijne en duidelijke site. Mooie producten.

• Shirley Bakker
    Geverifieerde klant van Beer & Bij

Echt een top leveringen, nog nooit zo snel een persoonlijke kado ontvangen. En ontzettend blij mee! Zeker een aanrader om wat te bestellen!

• Amy Desmet
    Geverifieerde klant van Beer & Bij

Zo mooi gedaan en snelle levering!

• Constance
    Geverifieerde klant van Beer & Bij

Super fijn contact. Mooie producten en snel geleverd.

• N
    Geverifieerde klant van Beer & Bij

Duidelijke reactie op de bestelling. Snelle levering.

• Carmen
    Geverifieerde klant van Beer & Bij

Super snelle en klantvriendelijke service! Echt een aanrader voor een prachtig cadeau

• Romy
    Geverifieerde klant van Beer & Bij

Wat ben ik mega blij met mijn bestelling! Het ziet er echt super goed uit en is ook zorgvuldig ingepakt.

• Rita ter Wee

Prima service, snelle levering

• Birgit Kersten
    Geverifieerde klant van Beer & Bij

De producten zien er super uit. Met zorg ingepakt, de naam is mooi in het spaarpotje gezet. Met oa deze kraamcadeautjes ga ik mijn zus en mijn nichtje ontzettend blij maken. Dankjewel voor je mooie werk en fijne service.

• Melissa van Dijk
    Geverifieerde klant van Beer & Bij

Prachtige boxen laten maken.

• Merlina Fejzovic
    Geverifieerde klant van Beer & Bij

Snelle levering, met veel aandacht ingepakt.

• Eric
    Geverifieerde klant van Beer & Bij

Snelle levering, overzichtelijke site, goede prijs/kwaliteit.

• Myrthe Marsman
    Geverifieerde klant van Beer & Bij

Geweldige producten! Echt heel erg blij mee. De kwaliteit is echt super en het wordt heel stevig verzonden. Ik ben heel erg enthousiast en zou het iedereen aanraden. Ellen heeft ook een aangepast zakje gemaakt voor ons en dat was allemaal geen probleem.

• Desiree Nelemans
    Geverifieerde klant van Beer & Bij

Goed product en snel geleverd!

• Laura
    Geverifieerde klant van Beer & Bij

Wauw, ik heb zojuist mijn order binnen gekregen en het is echt prachtig! Ik ben er ontzettend blij mee

• Daisy de Vries
    Geverifieerde klant van Beer & Bij

Mega snelle levering en super mooie producten

• Sandra Janssen
    Geverifieerde klant van Beer & Bij

2 hele mooie memoryboxen. Het ziet er heel mooi uit! En ook heel leuk dat je de binnenkant ook kan personaliseren.

• Lindsey van Eijk
    Geverifieerde klant van Beer & Bij

Overzichtelijke website met groot aanbod. Goede kwaliteit spullen. Fijne communicatie. Kortom: erg blij met mijn bestelling!