BeerMeister

BeerMeister

Wij zoeken, proeven, distribueren en verkopen de lekkerste speciaalbieren uit het Limburgse bierlandschap. We laten je kennismaken met tal van biertjes waar je nog nooit van hebt gehoord, gebrouwen door ‘je eigen buurman’. Dit verzorgen wij voor particulieren en horeca.
9,9

• Ruud Foppen
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Bijzondere biertjes en snel geleverd

Antwoord van BeerMeister

Beste Ruud, graag gedaan en service staat bij ons inderdaad hoog het vaandel, mvg Team BeerMeister.nl

• Kayl
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Goede prijs kwaliteit! Verrassingspakket was een goede variatie met lokale en bijzondere speciaalbiertjes, top! Zeker een aanrader!

Antwoord van BeerMeister

Dank voor deze review Kayl en hopelijk hebben de biertjes gesmaakt! Tot een volgende keer, mvg Team BeerMeister.

• Hoe beoordeel je BeerMeister?

• Werner
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Altijd fijn zaken doen met Beermeister, ze denken met je mee, komen afspraken na en flexibel in levering.

Antwoord van BeerMeister

Dankjewel Werner! Deze review waarderen we enorm en uiteraard jullie ook bedankt voor deze fijne samenwerking met Beer in a Box.

• Arjan
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Na goede service en snelle levering van de heerlijke Limburgse biertjes genoten. Proost!

Antwoord van BeerMeister

Beste Arjan, dank voor de review en uw waardering. Service staat bij ons inderdaad hoog in het vaandel. Wellicht tot een volgende keer voor proeverijen en een mooie selectie van Limburgse biertjes weet u ons te vinden! Mvg Team BeerMeister.nl

• Nicky Schouenberg
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Hele snelle levering en goed contact

Antwoord van BeerMeister

Beste Nicky, bedankt voor deze mooie review en we zien je hopelijk snel weer terug in onze webshop, mvg Team BeerMeister.

• Diana Dullens
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Top service, vriendelijk, snelle reactie en levering. Meer dan tevreden !

Antwoord van BeerMeister

Dankjewel Diana voor jouw reactie, dat waarderen wij enorm. En bedankt voor de samenwerking Mit Sjmaak, groet Team BeerMeister.nl!

• Chantal
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Super snelle levering en altijd een leuk assortiment!

Antwoord van BeerMeister

Beste Chantal, hartelijk dank voor jouw bestelling en deze mooie review, mvg Team BeerMeister.nl

• Gertjan
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Duurde vanwege Sinterklaas iets langer maar voor de rest prima service

Beste Gertjan, Dank voor uw review en de waardering, mvg Team BeerMeister.nl

• HCWM Piette
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Zeer snelle levering! Dankjewel!

Antwoord van BeerMeister

Beste Piette, graag gedaan en service staat bij ons hoog in het vaandel, mvg Team BeerMeister.nl

• Ben Koolen

Lekker bier en leuke foto van de Springer Spaniel

• Werner
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Prima geregeld, soepele afspreken gemaakt, mooie bieren, Cheers!!

Antwoord van BeerMeister

Beste Beer in a Box, dank voor deze mooie review. Wij staan weer voor jullie klaar, mvg team BeerMeister!

• Gerben Nijholt
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Mooie prijs prima service en levering

Antwoord van BeerMeister

Beste Gerben, bedankt voor deze mooie review, mvg Team BeerMeister.

• Raymond Gielen
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Mooi product en super goed afgeleverd!

Antwoord van BeerMeister

Beste Raymond, bedankt voor deze mooie review en we zien je hopelijk snel weer terug in onze webshop, mvg Team BeerMeister.

• Lindsy Bouten

vriendelijk, meedenkend.

• Roy Baumans
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Snelle levering en werd geleverd met extra info over de bestelde bieren waaronder een advies in welke volgorde de bieren het beste gedronken kunnen worden.

Antwoord van BeerMeister

Beste heer Baumans, dank voor deze mooie waardering! Hopelijk hebben de bieren goed gesmaakt, mvg Team BeerMeister.nl

• Ruud Foppen

Mooie sortering, bijzonder bier

Antwoord van BeerMeister

Beste Ruud, bedankt weer voor je mooie review en we zien je hopelijk snel weer terug in onze webshop, mvg Team BeerMeister.

• Wouter Wouters
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Mooi assortiment bieren tegen. Denken graag met je mee.

• Zeno van den Pol
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Goede service. Als je iets met passie doet komt dat alles ten goede.

Antwoord van BeerMeister

Beste meneer Van den Pol, dank voor deze mooie waardering, hopelijk was de persoon in kwestie blij verrast met zijn cadeau, mvg Team BeerMeister.nl

• Patrick van Weert
    Geverifieerde klant van BeerMeister

De service is top. Wordt gewoon even nagebeld of het pakket goed is aangekomen en ongevraagd een extra presentje erbij gedaan. Maak je nergens meer mee.

Antwoord van BeerMeister

Beste Patrick, dank voor deze mooie waardering, hopelijk gaan de biertjes goed smaken en hopelijk tot een volgende keer, mvg Team BeerMeister.nl

• Meike Timmermans
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Lekker en origineel bier, snel bezorgd

Antwoord van BeerMeister

Beste Meike, graag gedaan en service staat bij ons hoog in het vaandel, mvg Team BeerMeister.nl