BeerMeister

BeerMeister

Wij zoeken, proeven, distribueren en verkopen de lekkerste speciaalbieren uit het Limburgse bierlandschap. We laten je kennismaken met tal van biertjes waar je nog nooit van hebt gehoord, gebrouwen door ‘je eigen buurman’. Dit verzorgen wij voor particulieren en horeca.
9,9

• Audrey Bouwmans-Dreesens
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Origineel! En goede service! Ook heel aardige jongens..

Antwoord van BeerMeister

Dankjewel Audrey voor jouw reactie dat waarderen we enorm! Bedankt voor de samenwerking Wine & Booz en de groeten van Team BeerMeister.nl!

• Susan Kockelkoren

Prima service!

• Hoe beoordeel je BeerMeister?

• klant

Fijn bedrijf

Antwoord van BeerMeister

Beste Twan, dank voor je review en voor de samenwering uiteraard, mvg team BeerMeister!

• Frans Hellenbrand
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Lekker bier en snelle levering

Antwoord van BeerMeister

Beste Frans, nogmaals dank voor je bestelling en hopelijk hebben de bieren goed gesmaakt, mvg Team BeerMeister.nl

• Ruud Foppen
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Bijzondere biertjes, niet in de winkel, snel gekwverd

Antwoord van BeerMeister

Beste Ruud, dank voor je bestelling en hopelijk hebben de bieren gesmaakt, mvg Team BeerMeiser.nl

• Dennis Nolle
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Lekkere bieren en prima service

Antwoord van BeerMeister

Beste Dennis, super bedankt voor je compliment en we zien je graag snel weer terug op onze site, mvg Team BeerMeister.

• Dagmar Janssen

Antwoord van BeerMeister

Dank voor je beoordeling Dagmar en hopelijk tot een volgende keer! Groet Team BeerMeister.

• Edwin Wietsma
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Snelle levering en lekkere biertjes.

Antwoord van BeerMeister

Dank voor je bestelling Edwin en nog vele jaren ;) wellicht tot een volgende keer! Groet Team BeerMeister.

• Harold Ruyters
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Goeie service. En deze heren weten waar ze over praten.

Antwoord van BeerMeister

Dank voor je bestelling Harold en dank voor het compliment! Groet Team BeerMeister.

• Monique De Lange
    Geverifieerde klant van BeerMeister

Wederom zeer tevreden over de snelle en correcte afhandeling van nijn bestelling.

Antwoord van BeerMeister

Dank voor je bestelling Monique en tot de volgende keer! Groet Team BeerMeister.