Believe mode
Webshop met handgemaakte baby en kinder kleding.

• Lisanne de Kort-Koks
    Review voor Believe mode

Helemaal blij met het super mooie boxpakje voor ons zoontje! Je ziet gewoon meteen dat het met zoveel liefde gemaakt wordt, prachtig. Super goede kwaliteit, lekkere stof en heerlijk zacht. Vandaag binnen gekregen en zit nu al in de wasmachine want wil het hem zo snel mogelijk aantrekken!

• Kim Vrij
    Review voor Believe mode

Snelle levering, kwaliteit super. Pasvorm perfect

• Hoe beoordeel je Believe mode?

• Whitney
    Review voor Believe mode

Heel blij met de kleding. Netjes, mooie, fijne stoffen en goede kwaliteit. Blijft ook mooi!

• Annique
    Review voor Believe mode

Op de negenmaandenbeurs 2 pakjes gekocht en een omslagdoek. Super goeie kwaliteit en heel leuk design! Ik koop hier zeler weer een keer wat!

• Pascale
    Review voor Believe mode

Op de negen maandenbeurs kennis gemaakt met believe mode, super geholpen daar en een super leuk mix & match setje gehaald van een broekje + shirtje + tuinpakje en bijpassende haarbandjes. Kan niet wachten tot de kleine meid er is en ze de kleertjes kan gaan dragen!

• Nina
    Review voor Believe mode

Hele goede service en geweldig mooie spullen. Ik ga zeker vaker iets kopen!

• Linda
    Review voor Believe mode

Super leuke kleertjes, kwaliteit en service zijn top ❤️❤️❤️

• Debbie
    Review voor Believe mode

Ik heb leuke kleding voor mijn zoontje besteld, in stofjes die je niet vaak ziet. Ik ben er erg blij mee. Snelle verzendingen goeie kwaliteit. Zeker een aanrader om hier te bestellen.

• Marina❤️
    Review voor Believe mode

Super mooie en leuke kleding goeie pasvorm en zo’n leuke printjes allemaal

• Danilo
    Review voor Believe mode

Goede prijzen, goede pasvorm en blij met het product voor mijn dochter. Uitstekend!

• Charissa
    Review voor Believe mode

Bijna geen contact te krijgen. Via bellen, mailen en whatssapp duurt het erg lang! Retour al een week ontvangen en staat nog steeds in Klarna. Niet als prettig ervaren tot nu toe.

Antwoord van Believe mode

Beste,

Wij hebben afgelopen zondag een berichtje gekregen via WhatsApp inderdaad.

Ik heb vandaag mijn zakelijke telefoon aangezet deze staat het weekend en officiële vrije dagen uit (wij willen ook graag wel eens vrij haha).

Heb vandaag een reminder op de app gehad van je en hier is op gereageerd.

Zondag was weekend, en gisteren pinksterren. Dus sorry dat je 2 dagen geen antwoord hebt gehad.

Groetjes believe mode

• Debby de Heer
    Review voor Believe mode

Hele leuke kleding, het ziet er heel mooi uit! Lekkere stofjes en leuke printjes ook. En echt een super goede service! Heel vriendelijk en behulpzaam. Zal hier zeker vaker gaan bestellen!

• staCjj
    Review voor Believe mode

Super leuke kleding top kwaliteit en een super service ! Wat wil je nog meer ?!

• Patricia

Super goede kwaliteit.
    Mooie kleren
    Waar ook niet de hele school in loopt
    Goede prijs/kwaliteit verhouding
    Om van de vriendelijkheid en liefdevolle adviezen nog maar niet te spreken♥️

• Angelique
    Review voor Believe mode

Wij zijn echt ongelooflijk Fan van Believemode! De kleding is zo mooi en netjes gemaakt.

• Melissa
    Review voor Believe mode

Ik heb vorige week het teddy vestje besteld voor mijn kleine man en vanavond hem gelijk besteld in een maatje groter wat een heerlijk vest is het 😍de prijs en kwaliteit super is !

• Liefdes.geluk
    Review voor Believe mode

De kwaliteit van de kleertjes is onwijs mooi en de prijs zeker waard. De collectie is stoer en lief dus ideaal voor jongens en meisjes! Services is onwijs goed je hebt de kleertjes snel in huis en je word altijd netjes te word gestaan

• Patricia

Professioneel en snel!

• Ashley
    Review voor Believe mode

Wij zijn al 1.5 jaar enorme fan van believemode. De kleding wordt met zoveel liefde en passie gemaakt. De vrouw achter believemode is ook zo’n geweldig lief persoon met hart voor haar werk. Elke keer weer de tofste items en de kids lopen er super gestyled bij.

• Marissa
    Review voor Believe mode

Mooie kleding en een super fijn merk.
    We ❤ Believemode.
    Een echte aanrader!