Bellavoir
Online Fashion Shop
Filter 35 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 27 met beschrijving

• V Nijhof
    Geverifieerde klant van Bellavoir

Erg leuke kleding, snel verstuurd en zo leuk ingepakt met een leuk kaartje en een cadeautješŸ„°

• Brenda van Beek

Snelle en goede service
    Mooie en fijne kleding, leuk handgeschreven kaartje. En een klein mini presentje.
    Love it!!

• Hoe beoordeel je Bellavoir?

• BG
    Geverifieerde klant van Bellavoir

De webwinkel is prima, kwam snel en leuk persoonlijk verpakt door de brievenbus met schattig kadootje erbij. Trui die ik had besteld was one size maar valt toch echt als een kleine S. Ik heb hem wel gehouden omdat hij mij net past en ik terugsturen gedoe vind. In de winkel zou ik hem hebben laten hangen.

Antwoord van Bellavoir

Dankjewel voor je feedback! Daar hebben wij heel veel aan. Vervelend dat dit voor jou zo heeft uitgepakt. Onesize is lastig, maar wij merken dat het erg populair is. Om dergelijke ervaringen te voorkomen zullen wij ons best gaan doen in het vervolg de maten bij onesize op te meten en te vermelden. Een kleine tip: onze klantenservice staat elke dag klaar voor maatadvies, via dm krijg je altijd het snelste antwoord. Liefs Team Bellavoir

• Lisanne Thijssen
    Geverifieerde klant van Bellavoir

Helemaal gelukkig met mijn items, super service d.m.v whatsapp en snel geleverd! Ik ga zeker nog eens bestellen.

Antwoord van Bellavoir

Dankjewel Lisanne voor je fijne beoordeling! Heel veel plezier met jouw items! Liefs Team Bellavoir.

• Kim Baete

Dankjewel Kim voor je beoordeling! Liefs Team Bellavoir

• Deborah Jansen

Snel en goede service

Dankjewel Deborah voor je beoordeling! Liefs Team Bellavoir

• Francis Thomassen
    Geverifieerde klant van Bellavoir

Ik heb al meerdere aankopen gedaan en overal tevreden over. Soms twijfel ik over de maat en kan al mijn vragen stellen, zo heb ik altijd de juist maat besteld en wat een goed producten en service. Ga zeker vaker bestellen.

Antwoord van Bellavoir

Dankjewel Francis. Fijn dat we je op deze manier hebben kunnen helpen! Liefs Team Bellavoir

• Margriet
    Geverifieerde klant van Bellavoir

Mooie producten. snel geleverd en leuk verpakt. ketting blijft mooi.

Antwoord van Bellavoir

Super fijn om te lezen Margriet! Dankjewel voor je beoordeling. Liefs Team Bellavoir

• Margreet Augustinus
    Geverifieerde klant van Bellavoir

snelle levering en een leuke attentie erbij kado!

Dankjewel Margreet voor je fijne beoordeling! Liefs Team Bellavoir

• Marilyn Van Dijk
    Geverifieerde klant van Bellavoir

Goede service, snelle levering, en het persoonlijke kaartje en kleine attentie maakt het helemaal af

Dankjewel Marilyn voor de fijne beoordeling! Liefs Team Bellavoir