Bellwines

Wat eens begon als hobby is inmiddels uitgegroeid tot een ware onderneming in passie. Een reis langs de vele mooie wijngaarden en prachtige plekken liet ons wijnhart sneller slaan met aan het einde van de dag het drinken van een ‘bel wijn’ als gevolg. En zo werd Bell Wines geboren. Voor ons is het belangrijk dat we niet alleen onze wijnen goed kennen, maar ook hun makers. Daarom vertrouwen we sinds de oprichting van Bell Wines juist op onze partnerwijnmakers. Respect en wederzijds vertrouwen vormen de basis van onze samenwerking, alleen zo kunnen we samen ons doel behalen: gezelligheid en beleving brengen bij je thuis, middels het genieten van bijzondere en smakelijke wijnen. Dus, ben je op zoek naar een mooie bijzondere wijn? Laat je dan door ons verrassen. Wij hebben een prachtig assortiment met geschikte wijnen voor alle gelegenheden uit de mooiste gebieden. Genieten gegarandeerd!

• Jack
    Geverifieerde klant van Bellwines

Goede wijn, snel geleverd, duidelijke communicatie.

• Rob van Grunsven

alles ok

• Hoe beoordeel je Bellwines?

• Niels Lemmens

• Edith Mathot

Goede wijnen

• Shay Ness
    Geverifieerde klant van Bellwines

The advertised wine , figures in the photo vintage 2016 whilst the one delivered was vintage 2017. There is a big difference between the 2 vintages

• Cindy Konniger

• Anouk ten Velden
    Geverifieerde klant van Bellwines

Heerlijke wijn. Snelle service!

• Anja Scheutjens
    Geverifieerde klant van Bellwines

Ik had deze wijn van het jaar 2019 besteld en heb de wijn van het jaar 2020 ontvangen.

Antwoord van Bellwines

Beste Anja Scheutjens,
    Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat je ons op basis van een jaartal een 1 ster beoordeling geeft. Wij verkopen geen enkele wijn op jaartal. Het jaartal vermelden wij daarom expres niet bij de omschrijving. We kunnen er bij de foto niet omheen dat er een jaartal op staat. De foto's krijgen wij aangeleverd van onze leveranciers en zijn met jaartal niet altijd up to date helaas. Behoudens de foto staat nergens dat het jaartal 2019 is.
    Wij gaan op de website nog extra vermelden dat jaartallen op de foto niet altijd overeenkomen met de te leveren wijn.
    Wij garanderen uiteraard wel dat de kwaliteit van de Soopjeshoogte uit 2020 zeker zo goed is als de Soopjeshoogte uit 2019. Daar bestaat geen twijfel over.
    Alle wijnen worden zorgvuldig door ons op kwaliteit gecontroleerd.
    Graag wil ik u heel veel plezier toewensen met uw aankoop.
    En hoop ik dat u ons ook een betere beoordeling gunt.
    Frank Suijkerbuijk