Ben ontspoord

Ben ontspoord

Gespecialiseerd in gebruikte Marklin H0 modeltreinen. In en verkoop. Zeer uitgebreid ,grote voorraden ,omdat we ons toeleggen op slechts 1 merk en 1 formaat zijn veel artikelen in voorraad in tegenstelling tot andere aanbieders die van alles een beetje aanbieden.

• theo van de weerdt
    Review voor Ben ontspoord

Ben is kundig en ervaren en levert gebruikte artikelen met garantie en dat gedurende vele jaren welke ik daar mijn aankopen deed. *******

• Tom Decabooter
    Review voor Ben ontspoord

Het tweedehandsmateriaal is in goede staat en wordt goed verpakt verstuurd.
    Alleen jammer dat er met DPD wordt verzonden.

• Hoe beoordeel je Ben ontspoord?

• John Koch
    Review voor Ben ontspoord

Ben is kundig en behulpzaam.

• Adri
    Review voor Ben ontspoord

Goede service. Bijna een complete baan aangeschaft met besturing en decoders
    Voor redelijke prijzen.

• Marcel
    Review voor Ben ontspoord

Keurig nette webwinkel soms gaat er wel eens wat mis dat wordt snel opgelost zal zeker meer bestellen bij ben zeer tevreden over de afhandeling

• Michel Heijnen
    Review voor Ben ontspoord

veel keuze. Regelmatig nieuwe producten snelle levering zorgvuldig verpakt. Als iets fout of onjuist is geleverd wordt het snel en deskundig hersteld.
    Ik ben zeer tevreden over service

• mustafa van der hoek
    Review voor Ben ontspoord

snelle levering en goed verpakt en betaalbare treinen en wagon,s en een goede servic top

• Thymen

Goeie service.
    Goede spullen en snel geleverd

• Robert De Vries
    Review voor Ben ontspoord

Goed verpakt en snel geleverd.
    Loc reed bij testrit schockerig en piepte . Drupje olie bij ankeras en het probleem was opgelost.

• Coos Kamminga
    Review voor Ben ontspoord

Ik ben al ruim 3 jaar klant bij Ben Ontspoord en ben zeer tevreden, goede prijzen en goede nazorg bij evt. defecten en zeer goede service, snelle verzending en bij retour niet goed geld terug of omruilen d.m.v.
    kosteloos retourneren echt top een echte Märklin specialist.