Ben ontspoord

Ben ontspoord

Gespecialiseerd in gebruikte Marklin H0 modeltreinen. In en verkoop. Zeer uitgebreid ,grote voorraden ,omdat we ons toeleggen op slechts 1 merk en 1 formaat zijn veel artikelen in voorraad in tegenstelling tot andere aanbieders die van alles een beetje aanbieden.
9,5

• rené
    Review voor Ben ontspoord

Ben ontspoord webshop, een voorbeeld voor veel andere. alles 5 sterren!

Antwoord van Ben ontspoord

Bedankt René voor de mooie review

• Marcel
    Review voor Ben ontspoord

Snelle service, duidelijke website en voor mij dichtbij huis! Kortom prettig zaken gedaan. Voor herhaling vatbaar!

• Hoe beoordeel je Ben ontspoord?

• Jenne/Gerard
    Review voor Ben ontspoord

Goede service en goede prijskwalieteitverhouding.

• Marco

Snel opgelost!.

Onlangs een mooie locomotief BR05 gekocht, helaas werkte het geluid van de lok niet toen ik hem binnen kreeg.

Contact met Ben opgenomen, die stuurde netjes een retour label (kunnen andere een voorbeeld aan nemen).
    Paar dagen later kreeg ik de lok alweer terug met dit keer wel geluid.
    Super geholpen en snel opgelost 👍

• Anton
    Review voor Ben ontspoord

Prima spullen tegen een goede prijs en goed verpakt opgestuurd. Snelle reactie op vragen.

• Henk
    Review voor Ben ontspoord

Snelle reactie op vraag, artikelen zijn goed, verpakking goed, aflevering zoals verzocht. Eén tevreden nieuwe klant.Tot de volgende keer!

Antwoord van Ben ontspoord

Dankjewel Henk we blijven ons beste doen.

• Culke
    Review voor Ben ontspoord

Snelle levering van mooie spullen, betreft Fleischmann Profi-rails. Alles top!

Antwoord van Ben ontspoord

Thx Victor we doen ons best

• Jeroen
    Review voor Ben ontspoord

Ik kom er vaker en ik word altijd goed geholpen. De service is uitstekend.

• Johan
    Review voor Ben ontspoord

Maak foto's en korte beschrijving van gebreken. Hoeft niet van elk wissewasje, maar wat grotere gebreken zijn toch wel prettig om als koper van tevoren te weten. Dat voorkomt de moeite (en de teleurstelling) van het bestellen en daarna helaas weer moeten retourneren...

• Joop
    Review voor Ben ontspoord

Zeer tevreden met de aankopen, heb reeds de 5e Loc aangeschaft bij de shop.
    Goede kwaliteit/prijs verhouding.

• Arent
    Review voor Ben ontspoord

Zeer klantvriendelijk bij het vinden van een oplossing voor een klein probleem. Verder goede garantie afhandeling en snelle levering van artikelen.

• Henk
    Review voor Ben ontspoord

Zeer goede en snelle service. Top webshop

• C.J. van Waveren
    Review voor Ben ontspoord

Snelle levering, kwaliteit & waar voor je geld. 'n Absolute aanrader voor de modeltreinliefhebber.

• Mustafa vdhoek
    Review voor Ben ontspoord

Snelle levering en goede service en duidelijke tekst en uitleg top

• Bert
    Review voor Ben ontspoord

Duidelijke website, prima service, goed en veilig verpakt, snelle levering en scherpe prijzen. Kortom: een aanrader voor gebruikte Märklin artikelen.

• Peter
    Review voor Ben ontspoord

Alles keurig verpakt en snel geleverd. Deze webshop is een aanrader voor de modeltrein liefhebber, veel keuze en niet duur.

• Leon Timmermans
    Review voor Ben ontspoord

Zeer vriendelijk, ruime keuze en een goede prijs, in de middag besteld en in de vroege avond kunnen ophalen, gewoon super !!

Bedankt Leon.

• Antoine van Driel
    Review voor Ben ontspoord

Bliksemsnelle levering, goede beschrijvingen van de aangeboden artikelen en duidelijke foto's. Uitstekend contact.

• Rene

Prima, duidelijke fotos,
    Er zou wat meer info (als loks zijn omgebouwd) bij mogen staan m.b.t. omgebouwde motor en decoder.
    maar gewoon goed, goed prijzen, vooral zo doorgaan !!!!

Antwoord van Ben ontspoord

Beste René .Bedankt voor de positieve review. We doen onze uiterste best een artikel zo goed mogelijk te omschrijven. Je feedback wordt zeker meegenomen en zullen de nieuw binnen gekomen artikelen die zijn omgebouwd beter te omschrijven zodat de klant een beter beeld van het item heeft.

• Ron
    Review voor Ben ontspoord

Het beloofde omwisselen naar gelijkstroom wielen is niet juist verlopen daarnaast ook div beschadigingen aan één van de wagens uit het set. Toegegeven ik had niet begrepen dat deze webwinkel alleen maar gebruikte Marklin spullen verkocht dus één een groot misverstand wat niet goed gekomen is

Antwoord van Ben ontspoord

De beste meneer heeft van mij gratis gebruikte wielen voor gelijkstroomsysteem gekregen. die hem niet bevielen. Van het een komt dan het uiteraard ander. Achteraf blijkt de man niet te hebben geweten dat wij uitsluitend gebruikte Märklin artikelen verkopen. Ik heb aangeboden alles retour ik betaal de kosten . maar als dank een lage beoordeling ontvangen. Het bekende gegeven paard is bij deze overleden.