BensonTrade

BensonTrade

De webshop voor horloges, watchwinders, horlogeboxen en horlogebandjes. Al ruim 6 jaar officieel dealer van vele bekende merken.
8,9

• Kees Hoogerwerf

Prima assortiment. Snelle en betrouwbare levering. Goede prijzen

• Casper Koopman
    Review voor BensonTrade

Erg tevreden, duidelijke informatie over de levering en goede klantenservice op de mail bij vragen. Echter meestal slechts een afbeelding van het product in kwestie. Verder erg tevreden!

• Hoe beoordeel je BensonTrade?

• Stephanie
    Review voor BensonTrade

Mijn man heeft hier een watchwinder besteld. Hij werkt goed en ziet er chique uit. De service is wat ons betreft ook prima alleen wordt regelmatig de telefoon niet opgenomen tijdens kantoortijden.

Antwoord van BensonTrade

Bedankt voor uw reactie. De klant heeft gelijk dat wij momenteel telefonisch minder goed bereikbaar zijn. Hiervoor onze excuses. Wij werken hard om dit te verbeteren. U mag uiteraard altijd onze voicemail inspreken waarop wij contact opnemen. U mag ons ook mailen, wij beantwoorden bijna alles e-mails binnen een paar uur.

Veel plezier met de watchwinder!

• Erik
    Review voor BensonTrade

Ondanks dat mijn product niet voorradig was werd ik uitstekend geholpen hoe lang het hele proces in beslag ging nemen. Regelmatig mails ontvangen. Mails die ik stuurde werden zeer snel beantwoord.
    Vandaag is de Smart-Tech 4.12.B binnengekomen en ziet er gelikt uit en werkt naar behoren. Erg tevreden over Benson Trade.

• Tom
    Review voor BensonTrade

Zeer prettig bedrijf, snelle reacties, goed advies en transparant. En het eigen merk, Benson is absoluut subliem!

• Sahin
    Review voor BensonTrade

Iceberg horloge besteld supper netjes zoals op site . Bedankt bensontrade en hoop in de toekomst meer van iceberg te kunnen zien.

• Dominique Smits
    Review voor BensonTrade

Heel tevreden. Zaterdag besteld. Dinsdag al geleverd. Heel mooie horlogewinder voor onklopbare prijs. Zeer tevreden over communicatie.

• Dennis
    Review voor BensonTrade

Een Damasko gekocht. Na de ontdekking van een productiefout is dit zeer snel opgepakt door Bensontrade. Goede communicatie, vriendelijk contact en een no-nonsense service. Ik zou zo weer iets bestellen.

• A. G.
    Review voor BensonTrade

Prima site, goede service, vriendelijke medewerkers.

• Steve Heykers
    Review voor BensonTrade

Lang getwijfeld om een uiteindelijk toch een Watchwinder aan te schaffen. Uiteindelijk gedaan en blij dit bij Watchwinders te hebben gedaan. Super product, correcte prijs en perfecte afhandeling.