Beppie
Verkoop van eigen merk zwangerschapsdagboek
9,0

• Riette
    Review voor Beppie

Leuk boek, niet standaard!

• Cathalijne
    Review voor Beppie

Erg mooi boek! Heel blij mee

• Hoe beoordeel je Beppie?

• Zeer mooi
    Review voor Beppie

Snelle levering en zeeer mooie boek, leuke variatie! Leuk om in te vullen en leuk om het te lezen!

• Daisy

Heel mooi zwangerschapsboek!

• Miek
    Review voor Beppie

Mooi boek met genoeg mogelijkheden

• Elisia
    Review voor Beppie

Leuke herinnering voor later. Elke week is er ruimte om zelf extra persoonlijke momenten te noteren

• Kimberley
    Review voor Beppie

Prachtig boek! Alleen de verpakking al, maakt je verliefd. Het boek start al bij 5 weken, dus je kunt snel je zwangerschap bij gaan houden!

• Caroline
    Review voor Beppie

Super leuk boek! Kwaliteit is super en de leuke extraatjed maken het net nog iets specialer dan andere boeken! Er is voldoende plaats gelaten voor het toevoegen van foto's en tekst! Dit zal later met veel plezier terug gelezen kunnen worden!

• Sanne
    Review voor Beppie

Wat een fijne boek, mooi uitgegeven.
    leuke en originele vragen.
    bij de boek zitten leuke extra's, waarmee je aan de slag kan gaan.
    Echt een aanrader om voor jezelf te kopen of als cadeau te geven.
    Ik ben al volop bezig met hem in te vullen voor ons 3e kindje.
    Dit gaan leuke herinneringen worden voor later.

• Cindy
    Review voor Beppie

Voor mijn derde en laatste zwangerschap vond ik het een fijn idee om een dagboek bij te houden, ik was dan ook heel benieuwd naar het Beppie Zwangerschapsdagboek. Het kwam thuis in een mooie bewaardoos én met superleuke mijlpaalkaartjes, wat een mooie extra. Bij openen van het boek zag ik onmiddellijk hoe leuk de opbouw ervan is en hoe gedetailleerd ik al mijn herinneringen kan bewaren. Voldoende ruimte voor foto's en echo's, origineel opgestelde vragen die me nóg extra bewust maken van wat er me momenteel weer allemaal overkomt, eerste trapjes, 20 weken echo, reactie familie, etc... Ik geniet ervan om het boek wekelijks in te vullen en maak er altijd even mijn momentje van. Dit boek wordt ongetwijfeld een mooie herinnering, voor mezelf, maar zeker ook voor ons toekomstig zoontje...

• Michelle ketting jansen
    Review voor Beppie

Het boek kwam snel binnen. Besteld en dag er na werd het bezorgd. Goede vragen. Genoeg ruimte om in te schrijven, echo fotos in te plakken afspraken gedurende de zwangerschap of dingen die je nog moet regelen kun je op speciale paginas noteren. En super verrassing maar achter in het boek zijn ook wat activiteiten die je ter ontspanning kan maken. Super leuk dat hier aan gedacht is! Ik ben te vrede!

• Mirjam
    Review voor Beppie

Heel fijn boek om te ontvangen, we zijn er al druk in bezig! Veel ruimte om te schrijven en of foto’s toe toevoegen

• N. Kamping
    Review voor Beppie

Wat een ontzettend fijn boek heb ik mogen ontvangen. Ik kreeg hem vrij laat in mijn zwangerschap maar heb toch echt alles er in kunnen opschrijven! Nu bezig met de laatste loodjes en ook deze zijn heel mooi en fijn bij te houden op een speciale bladzijde schrijf ik soms van 2 a 3 dagen een klein stukje van die week! Ook zitten er leuke kruiswoordpuzzels in verwerkt en kun je dus ook ontspannen.

• Nicky
    Review voor Beppie

Prachtig mooi boek om je zwangerschap zo mooi mogelijk vast te leggen. Ik ben er zeer tevreden over. Je kunt zelfs echo’s inplakken op de daarvoor bestemde ruimte.
    Ik raad het zeker aan!