BeriVita.com | Natuurlijke Producten, Oliën, Butters, Poeders en Wasnoten

BeriVita.com | Natuurlijke Producten, Oliën, Butters, Poeders en Wasnoten

BeriVita.com is onderdeel van de Nederlandse Bereidingsapotheek bv. Wij zijn dé webshop voor 100% natuurlijke, krachtige en pure producten. Mensenleed, dierenleed, chemische bestrijdingsmiddelen, microplastics en genetisch gemodificeerd materiaal staan we nooit toe bij het maken van onze producten.
9,2

• Ettjen
    Geverifieerde klant van BeriVita.com | Natuurlijke Producten, Oliën, Butters, Poeders en Wasnoten

Fijne producten, goede kwaliteit, mooi ingepakt. Aan te bevelen.

• Tara
    Review voor BeriVita.com | Natuurlijke Producten, Oliën, Butters, Poeders en Wasnoten

Wonderful trusted products! I only wish I could buy everything!! They also have fast helpful customer service! I highly recommend BeriVita!!!

• Hoe beoordeel je BeriVita.com | Natuurlijke Producten, Oliën, Butters, Poeders en Wasnoten?

• Monique

Zeer goede service en geweldige producten. Levering was niet goed gegaan door de bezorger maar Berivita heeft dit zeer adequaat opgelost. Fantastisch! Daarnaast zijn de producten geweldig! Aanrader!

• Morawska

Dat was lang wachten maar ik heb mij bestelling vandaag gekregen 👍

Antwoord van BeriVita.com | Natuurlijke Producten, Oliën, Butters, Poeders en Wasnoten

Fijn te lezen dat alles goed is binnengekomen, bedankt voor uw review! Zijn we blij mee.

• C.J. Roest

Goede prijs. Goed verpakt. Snel verzonden, top.

• Frank Tesselaar

Geweldige service,vragen duidelijk beantwoord

• MennaM

Snelle levering. Hele fijne produkten

• Sebiha

Er was een probleem met mijn bestelling, maar het werd de volgende dag opgelost, bedankt.

Beste Sebiha,
    Bedankt voor uw bestelling. Wat vervelend dat deze niet compleet was. Onze excuses. Dat was uiteraard niet de bedoeling. We sturen u nu een email en lossen het op voor u.

Team BeriVita

• Kathleen

Net mijn eerste bestelling ontvangen. Gisteren besteld en vandaag geleverd. Alles is vlot en correct geleverd. Nu nog de produkten in gebruik nemen.

• Anisha

Geweldige webshop met een mooi ruim assortiment. Ik bestel hier al jaren. Ook toen er ooit een klein foutje was gemaakt bij mijn bestelling is het na een kort vriendelijk telefoontje snel en netjes opgelost.

• Simone

Zeer uitgebreid assortiment, voor goede prijzen.

• Marlies

Altijd snel geleverd, hoge kwaliteit etherische oliën, ruim assortiment.

• Jacoline

Hele fijne producten en een zeer goede service. Ik ben erg tevreden.

• Frank

5. Vlotte levering
    6. Het gemak van betalen via Klarna

• Wendy Van Oosterwijck

• Mirjam van Midden

Altijd fijne producten en goede service

• Brenda Huntjens-Tummers

Fijne service en zeer tevreden over de producten.

• Sandra Mac Intosh

• Eveline de Vos

Ik vind de site super informatief en de producten heerlijk. Ook heel fijn dat alle producten in verschillende maten verkrijgbaar zijn, zo kan je eerst uittesten. Laatst was mijn bestelling niet aangekomen. Na prettig en persoonlijk contact met Arjan stuurde hij mijn bestelling nogmaals op, super fijn. De manier waarop oa dit werd opgepakt bindt mij echt aan deze winkel!

• Charissa

Snelle levering, mijn bestelling was zo thuis!