Best Fightshop

Best Fightshop

Best Fightshop is de grootste online vechtsportwinkel. De leverancier voor alles op het gebied van de vechtsport.
9,0

• jimmy de maar

Goed vriendelijk geholpen

Antwoord van Best Fightshop

Fijn elkaar nu telefonisch gesproken te hebben en dat we u inmiddels hebben kunnen helpen.

• Kurt Degens
    Review voor Best Fightshop

Vlugge en correcte service. Ook naar buitenland.

• Hoe beoordeel je Best Fightshop?

• Ferry van der Heijden
    Review voor Best Fightshop

Super bedrijf en goede communicatie, verzenden duurt soms iets langer als ze het niet op voorraad hebben, maar je wordt hier altijd netjes van op de hoogte gebracht.
    Tot nu toe heb ik het volgende besteld via Best Fight Shop en er zal spoedig meer volgen.
    3 Taekwondo pakken.
    meerdere tokken voor man en kind,
    een aantal bitjes.
    2 borstpantsers

• Max
    Review voor Best Fightshop

Ik heb in januari een Aikido-pak besteld maar moest wegens omstandigheden stoppen met Aikido toen ik het pak net binnen had, ik heb 'm helaas nooit kunnen gebruiken. Vervolgens ben ik een tijd lang ziek geweest en ik dacht dat ik al te laat zou zijn om het pak te retourneren toen ik ontdekte dat ik tot 100 dagen na mijn bestelling nog iets terug kon zenden. De website herkende mijn ordernummer niet dus ik heb een mailtje gestuurd, ik kreeg een reactie met een retourlabel dat ik kon uitprinten en nadat ik het pakket heb terugverzonden kreeg ik binnen no-time het geld teruggestort.

Kortom, ik ben heel goed geholpen en het retour zenden van mijn pak ging veel soepeler en sneller dan ik had verwacht.

• Erik
    Review voor Best Fightshop

Echt een goede shop, mooie spullen, prima prijzen, snelle levering en vooral.....zeeeer goede service.
    Dit is een shop waar de klant nog op een voetstuk staat.

• arnold
    Review voor Best Fightshop

Zeer goede service. Heel erg tevreden. Goede en snelle communicatie. Retour is goed geregeld en snelle betaling. Wat fijn is is dat er snel gereageerd wordt op vragen.

Goed voorbeeld voor vele andere bedrijven.

Antwoord van Best Fightshop

Heel hartelijk dank voor uw review, Fijn te horen dat u tevreden bent, hier doen we graag ons best voor! Bedankt! M.v.g Jack de Smit

• Tim
    Review voor Best Fightshop

Normaliter schrijf ik nooit een recensie echter voor best fightshop maak ik heel graag een uitzondering. De levering is zeer snel. Ik heb ook een paar keer zowel mail als telefonisch contact gehad en dit was ook echt super. Heel vriendelijk en bereidwillend om je zo snel mogelijk en zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Gewoon top!!

Antwoord van Best Fightshop

Hartelijk dank voor uw review, fijn dat te horen. We doen graag ons best, bij Best Fightshop. Fijn te horen dat dit ook zo wordt ervaren! Fijne feestdagen gewenst!

• Priscilla
    Review voor Best Fightshop

Ik was al jaren op zoek naar een standaard voor mijn drie Samurai zwaarden en ik kon maar niets vinden waar ze alle drie in konden. Nu eindelijk na jaren in de kast te hebben gelegen kan ik ze trots showen in de mooie standaard die ik bij Best Fightshop heb besteld. De prijs was goed en de levering was snel: nog voor kerst! Ben er heel erg blij mee!

• Ryan
    Review voor Best Fightshop

Dik tevreden. Was een fout (van mijn kant) met de bestelling maar werd snel en zeer vriendelijk geholpen.

• Frans
    Review voor Best Fightshop

Had een Set ITF Taekwon-Do Beschermers point fighter besteld. Erg snel ontvangen, goed verpakt. Goede kwaliteit spullen. Desondanks raakte er een stitch van een voetbeschermer los. Gemeld bij Jack en heeft het prima opgelost. Dik tevreden over service en de communicatie.