BestFix Tackershop

BestFix Tackershop

Bij BestFix Tackershop verkopen we vele soorten tackers en bevestigingsmaterialen. Wij vertegenwoordigen merken als Bostitch, Max, Omer en nog veel meer! Natuurlijk kun je ook bij ons terecht voor professioneel advies. Zo weet je dat je het juiste bevestigingsmateriaal hebt voor de klus.
pneumatisch gereedschap bevestigingsmateriaal

• Tim Willemen
    Geverifieerde klant van BestFix Tackershop

Snel geleverd, alles prima!

• Robert Bruinenberg
    Geverifieerde klant van BestFix Tackershop

Problemen gehad met bestelling. Deze zijn erg goed opgelost. Een ruime voldoende voor de service. Helemaal tevreden.

Beste Robert,
    Bedankt voor je feedback, we hebben deze genoteerd en zullen ons best doen om onze service te verbeteren.
    Wij doen ons uiterste best om de bestellingen goed te verpakken, in jouw geval dus niet goed genoeg. Heb je wellicht nog een foto van hoe je de bestelling hebt ontvangen? Dan zullen we deze analyseren en kijken hoe we de volgende keer de zending kunnen verpakken, zodat schade voorkomen kan worden.
    Dit mag verstuurd worden naar info@bestfix.nl.
    Mocht je een bestelling van ons beschadigd ontvangen, dan is het altijd verstandig om dit direct ook bij de bezorger te melden of zelfs het pakket te weigeren. Daarnaast kun je dit natuurlijk ook altijd bij ons melden. Dan kijken we welke producten vervangen moeten worden.
    Wij zijn het afgelopen jaar druk bezig geweest met het vernieuwen van de website en zijn hier nog steeds mee bezig. Op dit moment worden de facturen nog handmatig verzonden en daardoor kan het zijn dat je de factuur wat later ontvangt. Heb je een factuur snel nodig, geef het dan vooral aan. Dan versturen we deze direct naar je toe.
    De verzendbevestigingen hoor je automatisch van onze verzendpartner DHL te ontvangen. Wellicht dat die in je spam terecht was gekomen?
    In ieder geval nogmaals dank voor de feedback. We nemen dit mee en wensen je verder een fijne avond toe.
    Team BestFix 🛠

• Hoe beoordeel je BestFix Tackershop?

• Perfect

Very quick delivery.
    Perfect!

Antwoord van BestFix Tackershop

Hartelijk dank voor de mooie review! Het wordt enorm gewaardeerd 😁

• Meliorpak
    Review voor BestFix Tackershop

Tackershop.nl is bij uitstek de beste partner op het gebied van proactief advies, kwaliteit en ondersteuning. Degelijk en betrouwbaar tegen een concurrerende prijs voor de tackers en de beste prijs/kwaliteit verhouding als het gaat om de krammen.

Antwoord van BestFix Tackershop

Hartelijk dank voor je mooie review!
    Groetjes,
    Het BestFix Team