BestRestBedden

BestRestBedden

Bekijk alle reviews en keurmerken van BestRestBedden en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
9,5

• Erik Janssen
    Review voor BestRestBedden

Wat een top bedrijf. Bleef last van mijn rug houden en toch maar contact opgenomen ook al was de proefperiode allang afgelopen. Vriendelijke man die voor een oplossing ging zoeken. Belde een dag later terug met de mededeling dat ze de topper gratis om gingen ruilen. Wat een Super Service is dat!! Dat hoor je tegenwoordig niet veel meer. Ik aanbeveel dit bedrijf van harte!

• Gerda
    Review voor BestRestBedden

Duidelijke website met goede omschrijvingen bij artikelen. Ik twijfelde nogal welke topper ik moest kiezen na een miskoop. Door reviews te lezen van het artikel op Bol, mijn keuze gemaakt en rechtstreeks bij Bestrest besteld, omdat Bol mijn maat niet had. Dat vind ik een minpuntje, het feit dat je geen reviews bij artikelen kunt zetten op hun eigen site. Snelle levering en opgerold stevig verpakt. De volgende dag echt bezorgd ondanks de drukke decembermaand.
    Maar bovenal een heerlijke topper. Zeker geen miskoop. Traagschuim/ Koudschuim Hybride - 12cm. Ik slaap weer heerlijk.

• Hoe beoordeel je BestRestBedden?

• Marco van Soeren
    Review voor BestRestBedden

Ik heb een heerlijk matras gekocht bij Bestrest. Na ongeveer 1 jaar was er iets met het matras. Gemaild met bestrest en ik werd direct gebeld. Het probleem werd snel opgelost. Later die week hebben ze heel netjes het oude matras opgehaald en een nieuwe geleverd. Dat noem ik nou service! Goed bezig👍 mocht ik in de toekomst na een aantal jaren weer een matras nodig hebben zal ik deze zeker bij jullie aanschaffen! Hier kunnen veel bedrijf een voorbeeld van nemen.

• Nardy
    Review voor BestRestBedden

Enorme goede service..wordt veel werk van gemaakt van t feit dat Post.nl niet opschiet met de levering..het matras zelf kan ik nog niet beoordelen maar de service is echt geweldig.

• Kristy
    Review voor BestRestBedden

Online een topper besteld, maar na anderhalve week tot de conclusie gekomend dat het voor ons niet goed lag. Gebeld met Best Rest, zeer vriendelijk geholpen, was binnen de 30-dagen proefslaaptermijn, dus geen enkel probleem om de topper terug te sturen. Top service!

• J. Grimberg
    Review voor BestRestBedden

Na het verlopen van mijn 30 dagen proefslapen kwam ik erachter dat ik toch een te stevig matras had uitgekozen. Ik heb best rest bedden toen benaderd en ondanks ik eigenlijk te laat was waren hun zeer meedenkend. Uiteindelijk hebben zij mij een nieuw matras kunnen bieden met een zachtere stevigheid. Goeie prijzen, goeie kwaliteit matrassen en dus ook TOP personeel. Ik raad het zeker aan om hier een matras te kopen omdat je voor deze relatief lage prijzen toch een A kwaliteit matras kunt beslapen. Bedankt voor de goede afhandeling ZEER sympathiek van jullie! 100% tevreden 5 sterren.

• Smaling
    Review voor BestRestBedden

Super goed geholpen, bekwaam personeel, heel vriendelijk. Scherpe prijs! Een aanrader.

• T.Ünal
    Review voor BestRestBedden

Top service en precies volgens afspraak. We zijn er heel blij mee dus een echte aanrader!

• Marjorie Dollekens
    Review voor BestRestBedden

Tencel Topdekmatras-Koudschuim Hybride van12cm. gekocht via Bol.com en ook even nog op de website van de verkoper gekeken waar de matrastopper vandaan zou moeten komen.
    Mede door het vriendelijke contact en duidelijke uitleg van de hr. van dit bedrijf, heb ik ook nog het Grande HR Koudschuim matras – Cooltouch 18cm. aangeschaft.
    Ik heb er nu 1 nacht op geslapen en kan niet anders vermelden dat het fantastisch is, de topper voelt heerlijk koel aan.
    Ik kan het iedereen aanraden!
    Doordat er enige vertraging op de weg was, werd ik gebeld door de hr. van het bedrijf om mij hiervan op de hoogte te stellen.
    Wat een service!!!! Dank U wel.

• Jeremiah
    Review voor BestRestBedden

Ik had de verkeerde maat besteld van mij Topdekmatras koudschuim 12 cm. De klantenservicemedewerker aan de telefoon heeft meteen geregeld dat ik de volgende dag meteen de juiste maat kreeg toegestuurd en de bezorger de verkeerde maat meenam. Dat is nog eens top service zeg. Heel snel geregeld. En dan ligt het topdekmatras ook nog echt heerlijk wauw. Ik was zo in shock van de kwaliteit van deze topper. Dit had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Je slaap echt als een baby. Heb nog nooit zo lekker geslapen. Echt een aanrader!!

• Yolande
    Review voor BestRestBedden

Prima prijs/kwaliteit, supersnelle service! Zalig geslapen..

• Claudia
    Review voor BestRestBedden

Hele goede ervaring met Bestrest, voor iedereen een aanrader!
    Ik heb het Pocket Hr Cool Touch koudschuim matras 25cm dikte met daarop Tencel Topdekmatras 12cm dikte voor mijn boxspring bij hun gekocht en het ligt super!! 💯
    Ook is alles tot 2 maal aan toe, tot de voordeur op 4 hoog zonder lift, kosteloos bezorgd.
    Dit omdat ik het topdekmatras toch iets dikker wilde, dus ook de service rondom het proefslapen liep uitmuntend, dank jullie wel Bestrest!! 🙏

• Sigrid Vernooij
    Review voor BestRestBedden

Goede kwaliteit, uitstekende service, behulpzaam. Absolute aanrader!

• Paula

Het zijn echte toppers.
    Erg vriendelijk en heel behulpzaam.
    Ze nemen de tijd om je vragen te beantwoorden.
    Er was iets fout in de maat maar hij heeft het echt snel en geweldig gelijk opgelost.
    Zeker een aanrader om hier te kopen

• Annemieke Born
    Review voor BestRestBedden

Prima prijs/kwaliteitverhouding en uitstekende service. Had verkeerde maat ontvangen, maar werd direct omgeruild. Maakt keurig afspraak met je op een dag dat het jou uitkomt. Zeer vriendelijke chauffeurs ook. Ik beveel Bestrest van harte aan!

• Josie
    Review voor BestRestBedden

Matrastopper was snel bezorgd. We hadden een topper gekocht voor ons matras in de vouwwagen en hebben heerlijk geslapen!
    De bestelde topper was een: Cooltouch Topdekmatras Nasa Traagschuim 7cm - 150x200

• murkey
    Review voor BestRestBedden

Goede kwaliteit matras voor een nette prijs! Snelle levering met achteraf betalen. Vindbaarheid webshop in google: matig
    per toeval ontdekt via bol.com

• Tuna
    Review voor BestRestBedden

Lage prijzen top kwaliteit, ook nog eens een hele snelle levering. Als je twijfelt, niet twijfelen maar doen!

• Henk
    Review voor BestRestBedden

Snel geleverd, redelijke prijzen. Grote matrassen. Tweemaal 100x210 in verschillende uitv. (1 x met memory foam/Nasa toplaag en 1 x zonder en extra stevig) maar ook dit allemaal op voorraad en snel bezorgd. Wat wel wat vreemd overkomt is dat ze alleen op een 06-nummer bereikbaar zijn en dan opnemen met "hallo" en niet met de firmanaam. Beetje amateuristisch komt dat over, terwijl ze dat niet zijn.

• Henriette l
    Review voor BestRestBedden

Super vriendelijke verkoper, binnen 3 dagen hebben we onze matras ontvangen. Ligt zalig.