Bestdecoratie

Bestdecoratie

Bestdecoratie.nl is een veelzijdige fotoservice gesitueerd in Enschede.

Bestdecoratie is een onderdeel van Fotostudio Christy en heeft al 20 jaar ervaring in de foto branche.

Met ons ulta moderne machine park en de A merk materialen die wij gebruiken zoals Polycasa Pexiglas,Imagebond Aluminium en de originele Siemerink spielatten voor onze canvassen gaan wij alijd voor de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs.

Wij hebben ondertussen ruim 100.000 tevreden klanten en blijven continu investeren in de Beste printers en Mooiste materialen.

In 2019 zijn wij over gegaan naar de 1300 series printers van Oce, deze werken met de nieuwste led technologie en staan net als hun voorgangers garant voor haarscherpe afdrukken. Bestdeco is op deze manier altijd bezig om de beste kwaliteit te leveren met machines en die het minst belastbaar zijn voor onze leef omgeving.
Bij Bestdeco krijg je perfect printwerk tegen vaste lage prijzen en supersnel geleverd. Doordat wij zeer efficiënt werken kunnen we een erg snelle levertijd garanderen.
Bij Bestdecoratie hebben we de beschikking over een modern machinepark in Nederland, met moderne machines die gebruik maken van de meest recente printtechnieken. Daarom zijn al onze foto’s op hout, canvas, aluminium of plexiglas van hoge kwaliteit, terwijl we deze wél voor vaste lage prijzen kunnen aanbieden. Wij printen onder meer op een Oce318GL en een Roll to Roll systeem. Deze systemen worden elke maand gekalibreerd voor optimale prestaties. Er wordt gebruik gemaakt van 256-inkt van Oce, wat voor prachtige resultaten zorgt.
Door een foto op hout, canvas, aluminium of plexiglas bij Bestdecoratie te bestellen geniet je van allerlei voordelen.

Lidmaatschap per 09-06-2023 stopgezet

7,6

• Carry Bongers
    Geverifieerde klant van Bestdecoratie

Ik zou graag een review willen geven, maar heb mijn bestelling (nog) niet binnen.
    Deze heb ik op 5 augustus gedaan…
    Het is nu 12 september 2022 en nog steeds niet ontvangen, ook het reageren op mails verloopt heel traag, ze kampen met leveringsproblemen van het printmateriaal volgens hun laatste bericht van 23 augustus jl. ben benieuwd of ik nog wat van ze hoor…

• Marianne

Prijs kwaliteit verhouding prima

• Antonie van veen
    Geverifieerde klant van Bestdecoratie

Schilderij is heel mooi en heel goed verpakt aangekomen

• Paul Van oorschot

Mooie kwaliteit

• Bert Richter
    Geverifieerde klant van Bestdecoratie

Artikel nog niet ontvangen maar service via
    mail uitstekend

• Marianne Berkel
    Geverifieerde klant van Bestdecoratie

Supersnelle levering,van een supermooie schilderij. Bestellen ging probleemloos en het schilderij was professioneel ingepakt.

• Frank Laeken
    Geverifieerde klant van Bestdecoratie

Geweldige service snelle levering.

• Mirjam
    Review voor Bestdecoratie

Snelle levering, goed beschermd verpakt, foto op aluminium mooie kwaliteit! En ook nog voor leuke prijs

• D Teeuw

Dat het goed gedaan

• Liesbeth Spijker
    Geverifieerde klant van Bestdecoratie

Snelle service en vragen keurig beantwoord. Super!

• Mandy Haenen
    Geverifieerde klant van Bestdecoratie

Heel mooi schilderij en snelle levering!

• Peter
    Geverifieerde klant van Bestdecoratie

Goede website en gemakkelijk bestelproces. Prachtige kwaliteit. Het pakket wordt goed verpakt verzonden. Volgens de order bevestiging werd het schilderij bezorgd binnen 3-5 dagen. Dit was ook het geval (levering op dag 5) echter tussen moment van bestelling en bezorging geen enkel bericht meer over leverdatum. Normaal verwacht je een mail met een verwachte leverdatum of “je pakket is verzonden”; maar in dit geval stond de postbode ineens voor de deur.

• Emiel Janssen
    Geverifieerde klant van Bestdecoratie

Duidelijke communicatie en snelle levering!

• Maarten Roeloffs

Goede kwaliteit

• Mickel De man

Mooie producten. Goed verpakt

• Bianca
    Review voor Bestdecoratie

Snelle levering en een gigantisch mooi schilderij ontvangen

• Patrick Rooske
    Geverifieerde klant van Bestdecoratie

Snelle service en kwaliteit is super goed

• Tahnee Sahertian

Snelle service.

• Henk Van der Schans
    Geverifieerde klant van Bestdecoratie

Snelle levering, goed verpakt en achtersf betalen

• Liesbeth Spijker
    Geverifieerde klant van Bestdecoratie

Goede service en snelle levering. Top