BestelThuis
BestelThuis is een landelijk bestelplatform gericht op eten bestellen, drank bestellen, boodschappen bestellen en bloemen bestellen. BestelThuis zorgt ervoor dat je via het BestelThuis-platform gemakkelijk, betrouwbaar en snel bij aangesloten lokale leveranciers kunt bestellen. Wij zorgen voor een efficiënte orderafhandeling zodat jij zeker kunt zijn van jouw bestelling. Wij werken samen met lokale ondernemers en franchise organisaties, waaronder New York Pizza.

Ons doel is vraag en aanbod op een efficiënte manier bij elkaar te brengen. Zodat jij eenvoudig, veilig en gemakkelijk bij jouw favoriete lokale winkel online kan bestellen. En dat zo transparant mogelijk. Voor de consument maar ook de ondernemer. Tegen lage kosten, waardoor ook jij minder hoeft te betalen.
Eten bestellen, Drank bestellen, Boodschappen bestellen
De zekerheden van https://www.bestel-thuis.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Dag, ik ben Peter. Oprichter en ontwikkelaar van BestelThuis. BestelThuis is er voor jou om het bestellen bij lokale ondernemers zo makkelijk en eenvoudig mogelijk te maken. Natuurlijk met het oog om jouw bestelling binnen de afgesproken tijd te bezorgen. Zonder gedoe. Mocht het, door wat voor reden dan ook, toch misgaan met jouw bestelling, dan sta ik en mijn team klaar om het op te lossen. Wel zo eerlijk.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2013