Bestel-thuis.nl

Bestel-thuis.nl

Het bestelplatform voor je eten en (sterke) drank.
Eten bestellen, Drank bestellen
De zekerheden van https://www.bestel-thuis.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hoi! Ik ben Peter, Peter Meester. Oprichter en ontwikkelaar van Bestel-thuis.nl. Bestel-thuis.nl is er voor jou om het bestellen bij lokale ondernemers zo makkelijk en eenvoudig mogelijk te maken. Natuurlijk met het oog om jouw bestelling binnen de afgesproken tijd te bezorgen. Zonder gedoe. Mocht het, door wat voor reden dan ook, toch misgaan met jouw bestelling, dan sta ik en mijn team klaar om jou snel op weg te helpen. Wel zo eerlijk.

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2013