Besteljeplant.nl

Besteljeplant.nl

Is Besteljeplant.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
7,6
Filter 10 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 9 met beschrijving

• Monic Schoots
    Review voor Besteljeplant.nl

Door geen mensen op te lichten en terugbetalen van niet geleverde spullen.
    Ze zeggen te leveren binnen 2 dagen. Na 2 weken nog niets ontvangen en al 10 dagen proberen contact te krijgen. Na 3 mails 4 telefoontjes nog steeds geen contact. Bedrag wordt gelijk afgeschreven, producten worden niet geleverd en contact is niet te krijgen. Wat een waardeloze service en waardeloos oplichtings bedrijf!!! HIER NIETS KOPEN.

• Erik
    Review voor Besteljeplant.nl

Wacht nu al sinds 22 april en het zou binnen 2 dg bezorgd worden.
    Er is geen contact te krijgen met bestel je plant, ookal 3 mails gestuurd zonder reactie.
    Ik zou hier niks meer bestellen, oplichters !
    KOOP HIER NIKS !!!! Je bent je geld kwijt

• Hoe beoordeel je Besteljeplant.nl?

• Charlotte
    Review voor Besteljeplant.nl

1 ster is al te veel! Communicatie zou 100% mogen verbeteren. 24 februari besteld. Leuke bevestigingsmail ontvangen. Hoopvol dus. Maar daarna radiostilte. Ook na meerdere e-mails van mijn kant. Geen reactie ontvangen. En ook niet de bestelling. Dus daar gaat mijn geld.....
    Advies is om hier NIETS te kopen!

• John

Goede service !

• An
    Geverifieerde klant van Besteljeplant.nl

Ik vond het een snelle, maar vooral goede levering. De plantjes waren stevig ingepakt en kwamen daardoor nog helemaal mooi aan

• Patricia
    Geverifieerde klant van Besteljeplant.nl

Snelle service. Allervriendelijkst e-mail gekregen en plant keurig ingepakt!

• Monique Dupont
    Geverifieerde klant van Besteljeplant.nl

Ontzettend mooi en verzorgd verpakt, echt een cadeau'tje. Snel bezorgd en in uitstekende staat. Gewoonweg super!

• Kathy
    Geverifieerde klant van Besteljeplant.nl

bestelling was goed verpakt, wel belangrijk bij plantjes en potjes. goed op tijd. aanrader

• Marc Ruizenaar
    Review voor Besteljeplant.nl

De planten kwamen verzorgd binnen.