Bestelprint.nl

Bestelprint.nl

Bestelprint.nl print printproducten met een uitzonderlijk hoge kwaliteit. Bestellen is niet ingewikkeld: na het kiezen van het printproduct kies je de opties. Je kunt een afdrukbestand direct gebruiksklaar uploaden of je eigen ontwerp maken met onze gratis online ontwerptool.

Plaats je bestelling vandaag op Bestelprint.nl en sta versteld van de overweldigende afdrukkwaliteit.

Alle bestanden worden door ons beoordeeld om mogelijke fouten en kwaliteitsgebreken te detecteren. Ben je op zoek naar iets dat niet op de website staat, afwijkende afmetingen of wil je een grotere hoeveelheid? We helpen je graag. Neem contact op met de klantenservice van Bestelprint.nl en vraag naar de mogelijkheden.

Het normale tarief is 6,95 euro voor elke bestelling. Je kunt veilig en gemakkelijk betalen met verschillende populaire betaalmethoden. Je product is binnen maximaal 5 werkdagen bij je thuis. Je vindt meer informatie over levertijden voor verschillende producten op de pagina Betalingen en leveringen.
Printproducten, Fotoproducten, Vlaggen
8,9
Filter 523 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 319 met beschrijving

• Arjan

Prima maatwerk!

• Daniel Janssens
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Om eerlijk te zijn had ik eerst bij de concurrentie het zelfde bestelt die 4x duurder was, plots ben ik bij jullie terecht gekomen, zelfde kwaliteit en 4x goedkoper. Een aanrader, heel simpel om je eigen foto's te plaatsen op jullie website en goede snelle levering die beloofd was.

• Hoe beoordeel je Bestelprint.nl?

• Pieter Venrooij

levertijd was uiteindelijk 10 dagen ipv de vermelde 4 dagen

• Konijnendijk

Communicatie en bereikbaarheid.

• Myrthe van den Bremer
    Review voor Bestelprint.nl

Ze belden mij over de kwaliteit. Uiteindelijk vond ik de kwaliteit prima, maar toch netjes gedaan. 6 houten fotos snel geleverd

• Marieke

Zeer leuk geworden

• Enzo R.

Magnefiek!

• Marloes Diemers
    Review voor Bestelprint.nl

Zeer prettig geholpen in advies om behang te printen, ik heb nu precies wat ik wou hebben. Ze hebben voor mij gratis een ontwerp gemaakt. Heel er blij het het geleverde resultaat voor de volgende kamer ga ik zeker opnieuw bestellen.

• Patrick
    Review voor Bestelprint.nl

Beginnen met de orders juist te verzenden of überhaupt te verzenden en te reageren op mails van klanten.

*update 2
    Tot op heden na het plaatsen van mijn klacht en antwoord via webwinkelkeur gehad te hebbenen het verzemden vam het ordernummer met de kopie vam hun erbij, bleef het wederom stil.
    Maandag 22 maart maar eens bellen en anders even langs gaan.

*update 1*
    Na de laatste reactie via webwinkelkeur de mail met het naar mijn toegezonden formulier terug gestuurd met bestelnummer en al...... en via deze weg nog geen reactie.
    Word er nou wel een beetje vervelend van.

Antwoord van Bestelprint.nl

Beste Patrick,
    Op basis van jouw emailadres en naam kan ik geen bestelling vinden, ik zou je willen vragen mij een rechtstreekse mail met jouw klacht te sturen, deze mag je mailen aan klacht@bestelprint.nl, ik ga het voor je oplossen. Groet, Gert van Bestelprint.nl

• Ad Visbeen

GOEDE KWALITEIT EN VOLGENS BELOFTE