Bestelprint.nl

Bestelprint.nl

Bestelprint.nl print printproducten met een uitzonderlijk hoge kwaliteit. Bestellen is niet ingewikkeld: na het kiezen van het printproduct kies je de opties. Je kunt een afdrukbestand direct gebruiksklaar uploaden of je eigen ontwerp maken met onze gratis online ontwerptool.

Plaats je bestelling vandaag op Bestelprint.nl en sta versteld van de overweldigende afdrukkwaliteit.

Alle bestanden worden door ons beoordeeld om mogelijke fouten en kwaliteitsgebreken te detecteren. Ben je op zoek naar iets dat niet op de website staat, afwijkende afmetingen of wil je een grotere hoeveelheid? We helpen je graag. Neem contact op met de klantenservice van Bestelprint.nl en vraag naar de mogelijkheden.

Het normale tarief is 6,95 euro voor elke bestelling. Je kunt veilig en gemakkelijk betalen met verschillende populaire betaalmethoden. Je product is binnen maximaal 5 werkdagen bij je thuis. Je vindt meer informatie over levertijden voor verschillende producten op de pagina Betalingen en leveringen.
Printproducten, Fotoproducten, Vlaggen
9,1
Filter 289 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 165 met beschrijving

• Jurgen Symons
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Mooi resultaat, ik ben er heel tevreden van. Alleen nog maar goede commentaar over gekregen

• Diana Dorigo

mooie prijs goede service

• Hoe beoordeel je Bestelprint.nl?

• Jolanda Bons
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Leuke producten, klantenservice denkt mee

• yvonne smit
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

bestelling was er snel en de kwaliteit is goed goed verpakt en snel geleverd

werd ook netjes op de hoogte gehouden hoever de bestelling was

alleen jammer dat ik een verkeerde foto had opgestuurd niet doorgehad helaas dus hoop op een leuke aktie om de foto nog een keer te bestellen maar dan wel de goede

• Corry Walpot

Kwaliteit,betaalbaar

• Maria Dumont

goede prijzen

• Brigitte Joziasse

Product leveren

Antwoord van Bestelprint.nl

Hi Brigitte, Wij hebben elkaar zojuist telefonisch gesproken. Jouw pakket is afgeleverd bij Primera/Videoland in jouw woonplaats. Je hebt daar vanaf afgelopen zaterdag 2 weken de tijd om het pakket op te halen. Groet, Gert van Bestelprint.nl

• Daisy callens

Alles oke

• Khoa Tran

Super mooi & Goed prizen 👍👍👍👍👍

• Erik Vos
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Goede kwaliteit en uitstekende service