Bestelprint.nl

Bestelprint.nl

Bestelprint.nl print printproducten met een uitzonderlijk hoge kwaliteit. Bestellen is niet ingewikkeld: na het kiezen van het printproduct kies je de opties. Je kunt een afdrukbestand direct gebruiksklaar uploaden of je eigen ontwerp maken met onze gratis online ontwerptool.

Plaats je bestelling vandaag op Bestelprint.nl en sta versteld van de overweldigende afdrukkwaliteit.

Alle bestanden worden door ons beoordeeld om mogelijke fouten en kwaliteitsgebreken te detecteren. Ben je op zoek naar iets dat niet op de website staat, afwijkende afmetingen of wil je een grotere hoeveelheid? We helpen je graag. Neem contact op met de klantenservice van Bestelprint.nl en vraag naar de mogelijkheden.

Het normale tarief is 6,95 euro voor elke bestelling. Je kunt veilig en gemakkelijk betalen met verschillende populaire betaalmethoden. Je product is binnen maximaal 5 werkdagen bij je thuis. Je vindt meer informatie over levertijden voor verschillende producten op de pagina Betalingen en leveringen.
Printproducten, Fotoproducten, Vlaggen
8,7
Filter 626 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 392 met beschrijving

• Andy
    Review voor Bestelprint.nl

Ze denken mee met je snelle levering snel geschakeld met de klant.

• Nancy Nissen
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Wachten tot hij contact krijgt met klanten om na te vragen wat de bedoeling is en niet zomaar wat doen
    Hij belt met een nr van een andere webwinkel die je niet kent en vindt t dan raar dat je niet opneemt of terug belt
    Dan drukt hij maar gewoon wat af wat niet de bedoeling is
    Bij geen gehoor miscchien effe een mailtje sturen om te vragen wat de bedoeling is

• Hoe beoordeel je Bestelprint.nl?

• Ilse Meistrok
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Snelle levering! Fijne service en voldoet aan verwachtingen.

• Natasja Korda
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Omdat je bestelling eerst gecheckt wordt, snelle levering, relatief goeie prijs

• Kiara Vanderhoven
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

ik had extra betaalt voor mijn product voor hem sneller te krijgen maar heb hem nogsteeds te laat gekregen

• Cees Hoogerheide
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Door bij het versturen naar jullie vervoerder het goede aflveradres c.q. land te sturen!

• Martijn Haddeman
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Goede kwaliteit, snelle levering!

• Atie de Bakker

Prima service !

• roland de Jong
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Je kan zelf je format tuin poster aanpassen, dus geen vaste maten. Snel geleerd, binnen een paar dagen.

• R van Lagen
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Eenvoudiger werking. De opdruk is wazig....zeker voor de prijs