Bestelprint.nl

Bestelprint.nl

Bestelprint.nl print printproducten met een uitzonderlijk hoge kwaliteit. Bestellen is niet ingewikkeld: na het kiezen van het printproduct kies je de opties. Je kunt een afdrukbestand direct gebruiksklaar uploaden of je eigen ontwerp maken met onze gratis online ontwerptool.

Plaats je bestelling vandaag op Bestelprint.nl en sta versteld van de overweldigende afdrukkwaliteit.

Alle bestanden worden door ons beoordeeld om mogelijke fouten en kwaliteitsgebreken te detecteren. Ben je op zoek naar iets dat niet op de website staat, afwijkende afmetingen of wil je een grotere hoeveelheid? We helpen je graag. Neem contact op met de klantenservice van Bestelprint.nl en vraag naar de mogelijkheden.

Het normale tarief is 6,95 euro voor elke bestelling. Je kunt veilig en gemakkelijk betalen met verschillende populaire betaalmethoden. Je product is binnen maximaal 5 werkdagen bij je thuis. Je vindt meer informatie over levertijden voor verschillende producten op de pagina Betalingen en leveringen.
Printproducten Fotoproducten vlaggen
8,6
Filter 671 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 417 met beschrijving

• Piet Moerkerken
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Het is geworden zoals verwacht. Maar de grote bepaald veel.

• Corine Bongaards
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Heel lastig in te vullen

• Hoe beoordeel je Bestelprint.nl?

• Lisette
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Klantenservice is niet goed, die reageert namelijk niet op de mail. Ineens stond ons schilderij voor de deur, zonder aankondiging! Gelukkig regende het niet en is het niet gestolen voor onze deur.

• Corrie Bogaard
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Snelle levering, ziet er erg goed uit

• Barbara Bulut
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Hoogst mogelijke kwaliteit afbeelding aangeleverd en de afbeeldingen op het plexi glas zeer wazig. Melding van gemaakt en dagen later nog in afwachting van wat er met onze klacht wordt gedaan.

• Erik Schalk
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

E-mail ontvangen met voorbeeldafdruk, waarop goedkeuring gegeven dient te worden, vóórdat bestelling in profijtelijk wordt genomen. Prima service. Deugdelijke verpakking.

• Luc Schoonbrood
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Snelle levering, al in huis voordat ik de track&trace wou raadplegen.

• Annemarie Nolte
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Mooie kwaliteit van het doek

• Hendrik-Jan Slothouwer
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Even wat onduidelijkheid over de mogelijkheden maar uiteindelijk een geweldig product

• Natascha
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

De tracking kwam te laat binnen dus kon het pakket niet volgen. Tenslotte werd het afgeleverd op het verkeerde adres en werd het gewoon buiten neergezet

• Fam. de Jonge
    Review voor Bestelprint.nl

Bestelling geplaatst en direct betaald. Levering zou na 5 dagen zijn volgens de website en de orderbevestiging. 10 dagen later, verder niets meer vernomen of ontvangen. Er is geen klantenservice waar je naar kan bellen en op de e-mail wordt niet gereageerd. Ik zie nu meerdere soortgelijke reviews voorbij komen waar klanten over dezelfde problemen klagen.

Update: Na ontvangst van een excuus mail werd de bestelling alsnog snel afgehandeld en bezorgd. Het product ziet er erg mooi uit en de montage is eenvoudig.

• J.G van der Lede
    Review voor Bestelprint.nl

Na lang gezeur en 8 fout bedrukte vlaggen heb ik nog steeds niets goeds binnen. Zelfs op Webwinkelkeur wordt niet gereageerd. Ik zou hier niets bestellen, zonde van de tijd en het geld!!

• Anne Luijten
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Het is gewoon verschrikkelijk.. waardeloos bedrijf. Ze maken afspraken die ze niet nakomen en er wordt vervolgens zeer slecht op de mail gereageerd.

• Gerard Schreur

Uitstekend.

• D Broek
    Review voor Bestelprint.nl

Update 15 Juni: Op 24 mei een mail ontvangen dat mijn email in de spam was beland (en de voicemail dan???) en dat ze direct verstuurd zouden worden. Tot op heden nog steeds niets ontvangen. Op 31 mei gemaild waar ze bleven. Tot op heden geen reactie... Echt zo slecht dit!

Oorspronkelijke review:
    In april een print op plexiglas besteld met afstandshouders. Print ontvangen maar zonder afstandhouders. Kan gebeuren. Eerst gemaild, toen nigmaals gemaild, toen maar op meerdere dagen meerdere keren gebeld (volgens website enkele uren per dag bereikbaar), niet één keer opgenomen. Uiteindelijk de voicemail maar duidelijk ingesproken, nog steeds geen enkele reactie! Intussen kan ik dat ding nog steeds niet ophangen... Extreem slecht. Ben benieuwd wanneer ik een keer iets van ze ga horen!

• Lida Wissink

Makkelijk te bestellen

• Jesse van Burg

Goede service!

• Anna Shishkova
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Mokken met print niet op tijd en fotos niet goed. Visitekartjes zijn OK en met goede kwaliteit.

• Gitta Weijland
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

De rand van de foto is van de afbeelding afgevallen, staat zelfs niet op de beprinte rand. Daar moet je dus rekening mee houden.

• J.G. van der lede
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

twee vlaggen besteld; de opdruk staat op beide vlaggen te laag, na geruime tijd twee ( zonder communicatie) nieuwe vlaggen ontvangen. Eén vlag goed; de ander fout gedrukt. Tot op heden is bestelprint onbereikbaar via mail en telefoon. Dit duurt nu zes weken!