Bestelprint.nl

Bestelprint.nl

Bestelprint.nl print printproducten met een uitzonderlijk hoge kwaliteit. Bestellen is niet ingewikkeld: na het kiezen van het printproduct kies je de opties. Je kunt een afdrukbestand direct gebruiksklaar uploaden of je eigen ontwerp maken met onze gratis online ontwerptool.

Plaats je bestelling vandaag op Bestelprint.nl en sta versteld van de overweldigende afdrukkwaliteit.

Alle bestanden worden door ons beoordeeld om mogelijke fouten en kwaliteitsgebreken te detecteren. Ben je op zoek naar iets dat niet op de website staat, afwijkende afmetingen of wil je een grotere hoeveelheid? We helpen je graag. Neem contact op met de klantenservice van Bestelprint.nl en vraag naar de mogelijkheden.

Het normale tarief is 6,95 euro voor elke bestelling. Je kunt veilig en gemakkelijk betalen met verschillende populaire betaalmethoden. Je product is binnen maximaal 5 werkdagen bij je thuis. Je vindt meer informatie over levertijden voor verschillende producten op de pagina Betalingen en leveringen.
vlaggen
8,6
Filter 708 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 441 met beschrijving

• Karin
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

De levertijd van 5 dagen is dus 5 weken ongeveer:( de afdruk is zeer matig en tot overmaat van ramp is de bestelling ook niet compleet. Eentje in het rijtje eens maar nooit weer…

• Leo Notebaart
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Tijdens een gaatje er in boren is de plaat gebroken. Dit was niet vermeld. Triest!

Antwoord van Bestelprint.nl

Hallo Leo,

Je hebt gekozen een bord zonder boorgaten, terwijl je met boorgaten kan kiezen. Dat was dus jouw keuze .

• Hoe beoordeel je Bestelprint.nl?

• Anna Shishkova
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Very good responses and helpful people in the company. Good quality of the product.

• A
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

NEVER ORDER THERE!! I've made an order and payed extra to have it done fast. It was never produced and never arrived. I've been in contact with customer service but they don't do anything. It's been 7 months now that I'm requesting a refund but there are no responses to that. On top on wasting money, I also wasted a lot of time. The worst experience you can ask for.

• Arthur Borsboom
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Netjes op de hoogte gehouden perfecte print

• Trudy Jansen
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Bestelling is er nog niet, heb er nu niets meer aan, het feestje is al geweest. Bestel hier nooit meer.

• Rob
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Snel geleverd en goede kwaliteit.

• Lotte Hilkhuysen
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Super blij met mijn product

• Klusbedrijf Boor en Hark
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Prachtig mooi bord geworden! Heel blij mee!

• Petrie
    Review voor Bestelprint.nl

Super goede kwaliteit, zowel het product als de bedrukking! We bestelden een gepersonaliseerd sierkussen en mok. Snelle levering en nette bedrukking!

Er was een drukfoutje op het kussen (kan gebeuren), maar dit werd supergoed opgepakt - het kussen werd direct opnieuw gemaakt en verstuurd. De manier waarop ze het oplossen maakt dat ik heel zeker ben dat ze kwaliteit en service hoog in het vaandel hebben. Heel fijn! Aanrader dus :)

• marijke de Boer

Prachtig resultaat!!

• JV

Controle moment

• Marina Poelmans
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Snelle en correcte levering. Levendige kleuren.

• Jeannette Mur
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Bord was niet gemaakt zoals besteld.
    Ze gaan het oplossen.

• Marc Cornelis

Foto op canvas

• Gery Zoer
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Mijn product was niet zoals ik het in de editor had gemaakt (1 zijde op de kop en een onverwachte brede witrand aan de zijkant van de tas). En van de klantenservice kreeg ik nul op rekest.
    Ook andere delen van de bestelling kwamen qua formaat anders dan ik had gemaakt in de editor.

• Jeroen Beunen

• Marie
    Review voor Bestelprint.nl

Zeer onprettig te woord gestaan, de man heeft geen kennis, zeer slecht bereikbaar, niet prof, zo kan ik nog wel even doorgaan

• Dennis de jong
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Ik heb meerdere klachten gestuurd en nog steeds geen reactie terug gehad.

• DM schildersbedrijf
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Prijs kwaliteit verhouding goed en daarnaast snelle levering en boven verwachting de kwaliteit