Bestelprint.nl

Bestelprint.nl

Bestelprint.nl print printproducten met een uitzonderlijk hoge kwaliteit. Bestellen is niet ingewikkeld: na het kiezen van het printproduct kies je de opties. Je kunt een afdrukbestand direct gebruiksklaar uploaden of je eigen ontwerp maken met onze gratis online ontwerptool.

Plaats je bestelling vandaag op Bestelprint.nl en sta versteld van de overweldigende afdrukkwaliteit.

Alle bestanden worden door ons beoordeeld om mogelijke fouten en kwaliteitsgebreken te detecteren. Ben je op zoek naar iets dat niet op de website staat, afwijkende afmetingen of wil je een grotere hoeveelheid? We helpen je graag. Neem contact op met de klantenservice van Bestelprint.nl en vraag naar de mogelijkheden.

Het normale tarief is 6,95 euro voor elke bestelling. Je kunt veilig en gemakkelijk betalen met verschillende populaire betaalmethoden. Je product is binnen maximaal 5 werkdagen bij je thuis. Je vindt meer informatie over levertijden voor verschillende producten op de pagina Betalingen en leveringen.
Printproducten, Fotoproducten, Vlaggen
8,8
Filter 600 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 371 met beschrijving

• Bram Janssens
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Vlotte levering voor een leuke prijs

• Cissy
    Review voor Bestelprint.nl

Goede service

• Hoe beoordeel je Bestelprint.nl?

• Regina Van Kempen bakker

• Huibert Kilsdonk
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Hebben niet alle bestelde artikelen geleverd en bij navraag en toezegging om dit alsnog in orde te maken, niets meer gehoord en/of ontvangen. Lijkt me een structureel geval van een slechte klantenservice.

Antwoord van Bestelprint.nl

Beste klant, wat vervelend dat je ontevreden bent. Het klopt dat bij jouw eerste bestelling 1 in plaats van 2 vlaggen zijn geleverd.
    Na jouw contact hierover hebben we meteen een nieuw vlag gestuurd die bij jouw postbus is geleverd op 1 juli
    Als je vragen hebt, kan je altijd contact met ons zoeken, problemen lossen we graag op.
    Wij wensen jou een hele fijne dag!

• Johan Blom
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Mooie vlag van goede kwaliteit

• WALK OF HOPE FOUNDATION

• simon slot

Goede service

• Albertine Greidanus
    Geverifieerde klant van Bestelprint.nl

Snelle levering en goede service