Bestrating Nederland BV

Bestrating Nederland BV

Met ruim 20 jaar ervaring kunnen we trots zijn op onze expertise in machinaal bestraten. Ons team van 50 vakmensen garandeert efficiënt werk met moderne machines, van rotondes tot spoorprojecten. Onze aanpak wordt gekenmerkt door directe import, uitgebreide productkennis en vlekkeloze service.
  • Jaap

Snelle levering goed contact

• Sacha
    Review voor Bestrating Nederland BV

Wij hebben prachtige nieuwe tegels gekocht voor onze tuin voor een hele mooie prijs. De communicatie verliep prima, ze zijn goed bereikbaar en reageren snel. De afhandeling verliep ook keurig. Al met al echt een aanrader!

• Hoe beoordeel je Bestrating Nederland BV?

• Rob

Top kwaliteit ! Snelle service ! Geweldige comminucatie

• Robetus

Top werk ! Altijd snel betaald ! En altijd plezier 😄

• Dijk bestratingen

Super service en kwaliteit

• Jori
    Review voor Bestrating Nederland BV

Top bedrijf goeie service en hele harde werkers

• Denny Geense
    Review voor Bestrating Nederland BV

Beste service en kwaliteit een vakman
    Die je voor je bestrating zeker moet inhuren.Wout regelt alles van ATotZ in de puntjes zeker een aanrader 👍👍👍

• Milan de Boer
    Review voor Bestrating Nederland BV

De beloofde snelle levering werd volledig waargemaakt, en het bedrijf kwam alle afspraken na. De verwerking van mijn bestelling, gecombineerd met vriendelijke klantenservice, maakte mijn koopervaring bijzonder positief. Ik beveel Bestrating Nederland van harte aan!

• Andre

Snelle levering en vakwerk 👍🏻👊🏻

• Johan
    Review voor Bestrating Nederland BV

Reageert snel. Bestrating snel geleverd. Met de aanleg goede vakmensen en super snel aangelegd met de kraan