Betaalbarewerkplek.nl

Betaalbarewerkplek.nl

Op zoek naar een zit-sta bureau? Met een zit sta bureau van Betaalbarewerkplek.nl wissel je zittend en staand werken snel en makkelijk af. Door de juiste balans van zitten en staan worden klachten door te veel zitten voorkomen. Bekijk ons aanbod en bestel online een elektrisch verstelbaar zit-sta bureau. Gemakkelijk en snel.
zit sta bureaus bureaus elektrisch verstelbaar bureaustoelen
9,3
Filter 473 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 459 met beschrijving

• Sieb Dijkstra
    Geverifieerde klant van Betaalbarewerkplek.nl

Zeer blij met de nieuwe bureaustoel. Makkelijk te monteren en het zit als een zonnetje. Ik weet nu dat ik veel te lang op goedkope rommel heb gezeten. Goed gemaakt en degelijk.

• Marjolein Geldof
    Geverifieerde klant van Betaalbarewerkplek.nl

Fijne gebruikers vriendelijke website. Bestelling werd snel geleverd. Heel blij met mijn bureaustoel en electrisch zit-sta bureau!

• Hoe beoordeel je Betaalbarewerkplek.nl?

• HK
    Geverifieerde klant van Betaalbarewerkplek.nl

Prachtige bureau. Heel blij mee!

• John German

Probleemloze bestelling en levering

• Olaf Schulte
    Geverifieerde klant van Betaalbarewerkplek.nl

Goede producten voor een goede prijs

• Maxi

snel geleverd,goed product.

• Nick Smulders
    Geverifieerde klant van Betaalbarewerkplek.nl

Prima product, beetje onduidelijke handleiding en de kwaliteit van de schroeven had iets beter gekund. Maar het bureau staat en is zeer naar tevredenheid.

• Jaap van Rooijen
    Review voor Betaalbarewerkplek.nl

Ik heb de E-dual 126 los onderstel gekocht als een retour deal!
    Communicatie met betaalbarewerkplek.nl via whatsapp was echt super. Snel antwoord en goede service. De handleiding was erg eenvoudig om te volgen en het onderstel zat zo in elkaar!
    Voelt super stevig, vanwege mijn lengte gebruik ik de hoogst haalbare stand en zelfs dan is deze nog super stabiel!
    Top service en top product!

• Ronald Groot Jebbink
    Geverifieerde klant van Betaalbarewerkplek.nl

Snel geleverd en wat is het bureau van een onwijs goede kwaliteit zeg. Was zeer eenvoudig in elkaar te zetten en het resultaat is fantastisch. En dat voor die prijs. Petje af.

• MB54
    Geverifieerde klant van Betaalbarewerkplek.nl

Fijne bureaustoel, makkelijk te installeren en optimaal instelbaar.

• Gijs Alberdingk Thijm
    Geverifieerde klant van Betaalbarewerkplek.nl

Erg prettig bureau voor een scherpe prijs!

• Franklin van Hilten
    Geverifieerde klant van Betaalbarewerkplek.nl

Correcte levering en goede kwaliteit

• Joyce
    Geverifieerde klant van Betaalbarewerkplek.nl

Uitstekende service, prima bureau voor het geld, staat stevig, is relatief snel op zit of sta hoogte.

• Roel
    Geverifieerde klant van Betaalbarewerkplek.nl

Bestelling snel geleverd. Echter, met enige beschadiging aan de doos en later bleek ook wat schade te zitten op het blad. Direct contact opgenomen en snel een oplossing gekregen en verwerkt. Top service!

• Jeff
    Geverifieerde klant van Betaalbarewerkplek.nl

Snelle bezorging, redelijk snel zelf in elkaar gezet (al was niet alles 100% duidelijk in de handleiding, met een beetje logisch nadenken wel gelukt). Tafel is van goede en zware kwaliteit. Tot nu toe veel plezier van, wat dat betreft een aanrader!

• M. Janssen
    Geverifieerde klant van Betaalbarewerkplek.nl

Snel geleverd. Makkelijk te monteren en werkt prima!

• Jaap Schonenburg
    Geverifieerde klant van Betaalbarewerkplek.nl

Degelijk bureau, welke makkelijk in elkaar te zetten is en tegen goede prijs. Kleur (grijs eiken) komt niet echt overeen met foto en vinden wij niet fraai.

• Dorien Partiman
    Geverifieerde klant van Betaalbarewerkplek.nl

Prima product op zich; instantie omschrijving is voor als je geen die het zelver bent een uitdaging. Wel jammer mmer dat de tafel niet lager kan dan 75 cm. Verder prima, zoals gezegd.

• Jansen

goede kwaliteit, snel bezorgd

• Luc
    Geverifieerde klant van Betaalbarewerkplek.nl

Fijne stoel om de werkdag vol te houden. Voldoende vering in de rugsteun zodat je wat kunt hangen zonder dat je jezelf echt tegen moet houden.