Beton De Luxe
Beton de Luxe verzorgt door heel de Benelux beton ciré projecten en producten voor zowel particulieren, bouwadviseurs, aannemers en interieur architecten.

• Aniek
    Review voor Beton De Luxe

Fijn en makkelijk verwerkbaar materiaal. Het vergt wel wat techniek en kennis. Workshop is aan te raden. Blij met het resultaat!

• Daniëlle
    Review voor Beton De Luxe

Toine levert erg snel en geeft goed en eerlijk advies.
    Mijn man heeft een workshop gevolgd bij Toine en is daarna zelf aan de slag gegaan. Na de vloer in de woonkamer en keukenblad, was nu de badkamer aan de beurt. Er komt vast nog meer "Beton Ciré projecten aan.

• Hoe beoordeel je Beton De Luxe?

• Rob
    Review voor Beton De Luxe

Eerst de workshop gedaan, deze was leuk en leerzaam. Vervolgens een afspraak gemaakt om samen met mijn vrouw buiten kantoortijden bij Toine thuis de kleur uit te kiezen. Dit moet je met eigen ogen zien en onder verschillende lichtinvalshoeken. Daarna besloten om over te gaan tot aanschaf van beton ciré.
    Kan niet wachten om ermee aan de slag aan te gaan.

Toine levert snel en is erg hulpvaardig. Je mag hem altijd bellen voor advies.

• Hans
    Review voor Beton De Luxe

Nadat ik in 2020 een workshop had gevolgd, heb ik inmiddels al twee badkamers voorzien van beton ciré. Het resultaat mag er zijn en de complimenten zijn ook altijd leuk. De beton ciré van Beton de Luxe is goed verwerkbaar en erg mooi van kleur. Goede service en advies van Toine. Kortom een aanrader voor een ieder die eens iets anders wil dan tegels. Volg een workshop en ga aan de gang. Doen!

• Ruud ( van Laerhoven STUC Rijen )
    Review voor Beton De Luxe

Na een fout probleem met de kleur heeft Toine dit gelijk opgelost en zelfs opnieuw aangebracht. Super service noem ik dat 👍

• Mark
    Review voor Beton De Luxe

Producten van Beton De Luxe zijn uitstekend van kwaliteit. Service is zeer goed en deskundig advies. En complimenten voor de eigenaar, altijd vriendelijk en niets is teveel.

• Sandra
    Review voor Beton De Luxe

Workshop doen zeker de moeite als je zelf aan de slag wilt. Veel goede tips.

• Janine Hovens
    Review voor Beton De Luxe

Leuke workshop, goede uitleg en gezellige sfeer. Fijn dat je staaltjes mee kunt nemen na afloop.

• Wilco Roumans
    Review voor Beton De Luxe

Super interessante workshop gehad met fijne duidelijke uitleg

• Monique Castelijns
    Review voor Beton De Luxe

Super leuk product en de workshop was zeer leerzaam.

• petra
    Review voor Beton De Luxe

Dikke mercie aan Beton Deluxe voor de workshop - en vooral om daarna betrokken te blijven!! Topwerk van vakmensen.

• Lorenzo
    Review voor Beton De Luxe

Cursus gevolgd zelf een badkamer gesmeerd ben zeer tevreden!!!

• Toine
    Review voor Beton De Luxe

Mooi product en goed te verwerken , hebben weer een mooie badkamer.
    Alleen jammer dat de levering langer duurde dan afgesproken was.

• Theo
    Review voor Beton De Luxe

Fijn geholpen! Eerlijke en goede adviezen gekregen. Zeker voor herhaling vatbaar

• Giovanni
    Review voor Beton De Luxe

Fijn product om mee te werken goeie kwaliteit echt een super product!

• Sander
    Review voor Beton De Luxe

Toffe workshop, goede producten en vriendelijke eigenaar die altijd bereikbaar is voor hulp/advies bij het zelf aanbrengen van Beton Ciré.

• Trendeco
    Review voor Beton De Luxe

Beton-deluxe komt de afspraken na en levert kwaliteit.keuze uit veel kleuren. Wij zijn erg tevreden. Service is ook uitstekend

• Olav
    Review voor Beton De Luxe

Correcte en snelle levering. Door de gevolgde workshop en tips van Toine zelf aanrechtblad in de keuken met beton cire behandeld. Resultaat mag er zijn! Prachtige betonlook uitstraling. voor relatief weinig geld een totaal nieuwe look kunnen verwezenlijken. Zeker een aanrader!

• JJ den Ridder
    Review voor Beton De Luxe

Erg goede kwaliteit beton cire, met mooie diepe kleuren. Fijn dat er snel antwoord kwam en bij het kopen van het beton cire geen verborgen kosten zijn (dat was de reden om over te stappen naar jullie)

• Rob
    Review voor Beton De Luxe

De producten zijn van zeer hoge kwaliteit! We hebben ons toilet laten smeren met de beton ciré van beton de luxe! Geen moment spijt van gehad!

Antwoord van Beton De Luxe

Bedankt voor het vertrouwen in ons.