Betonlook Fabriek

Betonlook Fabriek

De start

Betonlook Fabriek is een jong bedrijf dat zich continu blijft vernieuwen. Naast dat onze producten handgemaakt zijn, vinden we innovatie en design erg belangrijk. Zo zult u bij ons telkens verrassende producten spotten.

Betonlook Fabriek is opgericht door twee middelbare school vrienden. We zijn begonnen in de garage met het maken van tafels omdat we het leuk vonden. Deze tafels zijn via marktplaats afgezet. Door de positieve reacties op de tafels kwam de droom om het geheel serieuzer te gaan aanpakken.

Onze specialiteit

De specialiteit van Betonlook Fabriek is en blijft het maken van betonlook meubels met een metalen onderstel. De maat en kleur worden door uzelf bepaald. Zelfs een compleet eigen, op maat gemaakt design is mogelijk! De kracht van Betonlook Fabriek is de enorme inzet en het aanstekelijke enthousiasme van het hele team. Wij zijn trots op een fris, enthousiast, creatief en vakkundig team. De Betonlook Fabriek blijft zich voortdurend ontwikkelen en we staan dan ook altijd open voor al uw vragen en ideeën.

Eigen productie

Het gros van de meubels van Betonlook Fabriek wordt in onze eigen werkplaats in Papendrecht gemaakt. Voor u als klant betekent dat een enorm voordeel; u heeft als eindconsument niet te maken met tussenhandel. Zo kunnen we eenvoudig schakelen, uw vragen beantwoorden en vertalen wij uw wensen naar een prachtig eindproduct. We adviseren u graag over de juiste samenstelling, waarna uw meubel helemaal naar wens gemaakt wordt in onze werkplaats. Bij ons krijgt u een écht kwaliteitsmeubel voor de beste prijs.
Meubelmaker, Betonlook Meubels
Filter 61 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 47 met beschrijving

• Rachel
    Geverifieerde klant van Betonlook Fabriek

Mooie en goede kwaliteit tafel en een hele goede klantenservice.

• Niek Verhoogt

Heel tevreden!

• Hoe beoordeel je Betonlook Fabriek?

• Angelique
    Geverifieerde klant van Betonlook Fabriek

Zeer goede kwaliteit. Zeer goede service. Wij zijn super tevreden.

• Mehmet Tosun
    Geverifieerde klant van Betonlook Fabriek

Van bestelling tot oplevering en assemblage van de producten is alles op en top geregeld. Zeer goede contact via Whatsapp, waarbij na onze bestelling vanuit Betonlook is aangeboden kosteloos de kleuren staaltjes toe te zenden. De planning verliep ook netjes via Whatsapp en ze waren netjes op tijd. Zeer vriendelijke mensen!

• A. Paddenburg
    Geverifieerde klant van Betonlook Fabriek

Heel blij met mijn tafel, die naar mijn idee is ontworpen

• Giovanni
    Geverifieerde klant van Betonlook Fabriek

Hele fijne service, behulpzaam eerlijk en een snelle levering.
    Dankjewel voor de mooie tafels!

• Fam. Meijer
    Geverifieerde klant van Betonlook Fabriek

Zeker weten dat wij deze meubelmaker aanraden...Service en super snelle levering.(2weken).Helemaal top!!

• Roland Pubben

• rob Hanraads
    Geverifieerde klant van Betonlook Fabriek

snelle levering goede service je word goed op de hoogte gehouden vriendelijke monteurs

• May

Top service!