Beumako | Top Vlonderplanken

Beumako | Top Vlonderplanken

Webshop in composiet terrasplanken, vlonders, tegels en schuttingen.

• Oscar
    Review voor Beumako | Top Vlonderplanken

zeer servicegericht, snel en vriendelijk. Value for money!

• Anne van beek
    Review voor Beumako | Top Vlonderplanken

Goede service, snelle levering, komen afspraken na Betrouwbare website.

• Hoe beoordeel je Beumako | Top Vlonderplanken?

• Ulrik de Vries
    Review voor Beumako | Top Vlonderplanken

Alles super goed geregeld en een prachtig resultaat!!!

• Ger Jongenelen
    Review voor Beumako | Top Vlonderplanken

Composiet vlonderplanken 804 antraciet 25 breed besteld en terras gemaakt rondom zwembad, ook randen zwembad van deze planken gemaakt.
    Top ! Hebben de 40 graden afgelopen zomer overleefd en nergens krom getrokken.
    Levering top en service ook vriendelijke mensen, aanrader!

• Remco
    Review voor Beumako | Top Vlonderplanken

Uitstekende service. Levering in overleg. Bedrijf goed bereikbaar via mail en telefoon. Vriendelijke chauffeur. Kortom zeer tevreden met de vlonderplanken en de koop!!!

• B

Vloer besteld, vlot geleverd
    Zelf gelegd.
    Bij minste geringste allemaal vlekken zelfs bij een regenbui
    Wij hebben mail gestuurd en er werd ons verteld dat we de speciale composiet reiniger bij hun moesten aanschaffen. Deze hadden we al, maar zonder enig resultaat.
    Weer een mail gestuurd dat dit niets helpt.
    Nu krijgen we geen reactie.
    Kortom zeer slechte service.

• H.Becker
    Review voor Beumako | Top Vlonderplanken

Deskundig personeel. Denkt goed mee. Komt afspraken na.

• Chris Laheij
    Review voor Beumako | Top Vlonderplanken

Zeer goede ervaring met Topvlonderplanken.nl. Goed advies en snelle levering. Het dakterras gelg met Duowood composiet planken van 5 meter lang. Ziet er strak uit.
    De uitvul plaatjes die wij besteld hadden maar toch niet nodig bleken te hebben konden wij gewoon terugsturen. Prima dus.

• Hans Gielen
    Review voor Beumako | Top Vlonderplanken

We wilden eigenlijk volgende week in Den Haag geleverd krijgen, maar op jullie verzoek werd het vandaag zaterdag op mijn verjaardag.
    Wat een cadeau van de chaufeur om niet alleen te lossen maar om ook alle planken door het raam op een hoog mee door te steken.
    Niet alleen top-vlonderplanken maar vooral ook TOP-SERVICE!
    Reuze bedankt.

• R. Swart
    Review voor Beumako | Top Vlonderplanken

Bestellen op de website ging snel en gemakkelijk. Voor een dakterras een m2 pakket besteld waar alles in zit. Het is keurig bezorgd waar ik het hebben wilde. Er was iets vergeten wat ik bijbesteld had, maar na één telefoontje van degene die het pakket kwam afleveren was het geregeld dat dit nabezorgd zou worden. Wat ook prompt gebeurd is. Pinnen bij bezorging was mogelijk, wat ik zelf altijd erg fijn vindt.
    Prima service, prima kwaliteit en ik heb met het geleverde een strak dakterras kunnen leggen.
    Een aanrader.