Bevestigingsexpert (Technische Groothandel Online B.V.)

Bevestigingsexpert (Technische Groothandel Online B.V.)

Zoals uit onze naam te herleiden is zijn wij experts op het gebied van bevestigingsmaterialen. We hebben ruim 60 jaar kennis en die delen we graag met onze klanten.
9,1
Filter 97 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 69 met beschrijving

• N.W. Kuhn

Hebben van alles

• jeroen spieker

Snel geleverd, ideaal!

• Hoe beoordeel je Bevestigingsexpert (Technische Groothandel Online B.V.)?

• F. Adams

Bestelling is correct afgehandeld

• Arjan
    Geverifieerde klant van Bevestigingsexpert (Technische Groothandel Online B.V.)

Snelle levering en niet duur

• H. Smolders
    Geverifieerde klant van Bevestigingsexpert (Technische Groothandel Online B.V.)

Duidelijkheid in levertijden, ook tussen de feestdagen. En niet zeggen vandaag besteld, morgen geleverd en er vervolgens 10 dagen over doen!!!!

• Ton Overtoom
    Geverifieerde klant van Bevestigingsexpert (Technische Groothandel Online B.V.)

Goed assortiment en prijs. Bezorgkosten redelijk. Goed verpakt.

• Regina Tompot

Top, snel geleverd

• Dennis Langendijk
    Geverifieerde klant van Bevestigingsexpert (Technische Groothandel Online B.V.)

Snelle service, netjes verpakt.

• Jeroen Brouwer

Goed en snel geleverd.