Beyo Living
Bekijk alle reviews en keurmerken van Beyo Living en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.

Lidmaatschap per 06-02-2024 stopgezet

4,7

• Panos
    Review voor Beyo Living

I received a new bike without a key because they couldn’t find them
    The battery wasn’t charged after my specific request
    The receipt had no information about the bike
    Something is wrong here

• j gils

perfect

• Jeremie Robichaud
    Geverifieerde klant van Beyo Living

I have received the wrong item but the problem is that they are not answering the phone or replying to my email to resolve the issue. It is ok to make mistakes, everyone does, but not fine at all to avoid fixing them. Please react! Thank you.

• B Tieck
    Geverifieerde klant van Beyo Living

Is niet wat we hadden verwacht. Is niet zoals geschreven voor grote poesen. Dus het was een miskoop.

Beste Tieck,

Bedankt voor uw review, door uw review kunnen wij onze service blijven verbeteren, waardoor wij onze klanten een steeds betere ervaring kunnen bieden. Wat vervelend dat u niet tevreden bent met uw aankoop. De krabpaal is totaal 203 cm groot en moet belastbaar zijn voor de grotere katten tot 10kg. U kunt het product uiteraard aan ons retour sturen. Wij zullen contact opnemen om te bespreken hoe we het met u kunnen oplossen.

• TW
    Review voor Beyo Living

Speelbox die ik bestelde werd de volgende dag bij mij bezorgd. Ik twijfelde eerst over de maat, maar gelukkig is hij op verschillende manieren in elkaar te zette.

Hallo TW,

Bedankt voor uw review en gelukkig bent u blij met uw aankoop!

• Jeremy Kranenburg

Klantenservice ! Producten leveren wel betaald geen gehoor meer

Antwoord van Beyo Living

Beste Jeremy, wat vervelend dat je een negatieve ervaring hebt gehad bij ons. Het is inmiddels al een tijdje geleden sinds uw review, maar weten dat het destijds alsnog netjes met u is opgelost. Wij zijn per februari 2022 online gegaan met onze webshop en hebben onze klantenservice en algemene service inmiddels volledig op orde. Als een klant een bestelling bij ons plaatst voor 15:00uur op, versturen wij deze op werkdagen nog dezelfde dag en is deze in de meeste gevallen de volgende dag in huis. Als een klant niet tevreden is met zijn of haar product, kan deze altijd kosteloos retour worden gezonden en worden de kosten uiteraard volledig vergoed.