Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Draaistok 63
2771 MW Boskoop

2016

Denise Adegeest beoordeelde op 2016-12-06

Zeer tevreden, nette service. Door een foutmelding over de voorraad op de site, ben ik gebeld door de eigenaresse na het plaatsen van mijn order. Ik mocht nieuwe bandjes uitkiezen (prijsklasse maakte niets uit). Ik kreeg een welgemeende excuses en een attentie erbij om het goed te maken. De dag later na het telefonisch doorgesproken te hebben kreeg ik mijn bandjes en de extra attentie op de deurmat. Super gaaf en onwijs lief! Blij met mijn aankoop en zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden.

R. Hopman beoordeelde op 2016-11-29

Ik heb een aantal keer besteld bij beyond infinity, een geweldige service. Mijn armbandjes waren er een dag later. Prijs en kwaliteit verhouding zijn erg goed. Helaas was ik vergeten mijn huisnummer toe te voegen, de eigenaresse belde mij een uur later meteen op, heeft me goed geholpen, en de armbandjes waren er de volgende dag gewoon. kortom een top site met een top service :)

Daisy beoordeelde op 2016-06-16

Het armbandje viel erg tegen voor het bedracht wat ik moest betalen.

Zaffar beoordeelde op 2015-12-06

Mooie website! Geweldige klantenservice! Vriendelijk en betrokken! Ik ga vaker op deze site dingen bestellen!!

Susan Hooijen beoordeelde op 2015-01-22

Goede service, super snelle levering. Top!!!

Vanessa fonken beoordeelde op 2015-01-13

Heel snelle levering, 100% tevreden

Marian beoordeelde op 2014-12-28

Zeer tevreden

lies beoordeelde op 2014-12-12

heel goed was mijn huisnr. vergeten,kreeg zelfs een mail om het alsnog te vermelden

Karina beoordeelde op 2014-12-11

Heel tevreden over de klantvriendelijkheid. Nadat mijn bestelling te laat aankwam ivm kerst drukte van de post, is er alle tijd en moeite in gestoken om het geweldig op te lossen. Mijn hartelijke dank hiervoor. Echt geweldig. Dank jullie wel.
K. Rekmans

Angelique beoordeelde op 2014-12-09

Prima service en snelle bezorging!!

Lisanne beoordeelde op 2014-12-01

Ik heb een armbandje besteld bij Beyond Infinity. Komt precies overeen met de foto en voldoet daarom voor 100% aan mijn verwachtingen. :)

Monica beoordeelde op 2014-11-28

Voor de eerste keer besteld. Bestelde pas om 17 uur maar had het de volgende dag al binnen. Hier ga ik zeker terug komen

Ellen beoordeelde op 2014-11-23

Snelle levering, product zoals verwacht, prima in orde dus!

magda snoeren beoordeelde op 2014-11-02

fijne duidelijke website helaas was mijn produkt niet op voorraad maar het duurde maar een weekje voordat ik het toch optijd in huis had

Addy beoordeelde op 2014-11-01

Over nazorg en garantie weet ik niet

amber beoordeelde op 2014-10-22

Wij hebben deze armbbandjes gewonnen via facebook wr zijn erg tevreden een van de armbandjes was kapot en we krijgen gelijk een nieuwe toeggestuurt , ik vind ze klantvriendelijk

Sab beoordeelde op 2014-10-16

Had een armbandje besteld en hij ziet er super leuk uit! Hij was de volgende dag al bezorgd en ook nog is origineel verpakt. bedankt!

Jolanda beoordeelde op 2014-10-16

Leuke armbandjes,leuke prijzen,had ze alleen wat dikker in gedachte,en de sluiting anders,maar voor dit geld zijn ze mooi!

2014