Beyond infinity

Beyond infinity

De hipste sieraden en accessoires vindt je op Beyondinfinity.nl

Lidmaatschap geannuleerd
Lidmaatschap per 13-08-2018 stopgezet

• Denise Adegeest
    Review voor Beyond infinity

Zeer tevreden, nette service. Door een foutmelding over de voorraad op de site, ben ik gebeld door de eigenaresse na het plaatsen van mijn order. Ik mocht nieuwe bandjes uitkiezen (prijsklasse maakte niets uit). Ik kreeg een welgemeende excuses en een attentie erbij om het goed te maken. De dag later na het telefonisch doorgesproken te hebben kreeg ik mijn bandjes en de extra attentie op de deurmat. Super gaaf en onwijs lief! Blij met mijn aankoop en zeker voor herhaling vatbaar en aan te raden.

• R. Hopman
    Review voor Beyond infinity

Ik heb een aantal keer besteld bij beyond infinity, een geweldige service. Mijn armbandjes waren er een dag later. Prijs en kwaliteit verhouding zijn erg goed. Helaas was ik vergeten mijn huisnummer toe te voegen, de eigenaresse belde mij een uur later meteen op, heeft me goed geholpen, en de armbandjes waren er de volgende dag gewoon. kortom een top site met een top service :)

• Daisy
    Review voor Beyond infinity

Het armbandje viel erg tegen voor het bedracht wat ik moest betalen.

• Zaffar
    Review voor Beyond infinity

Mooie website! Geweldige klantenservice! Vriendelijk en betrokken! Ik ga vaker op deze site dingen bestellen!!

• Susan Hooijen
    Review voor Beyond infinity

Goede service, super snelle levering. Top!!!

• Vanessa fonken

Heel snelle levering, 100% tevreden

• Marian

Zeer tevreden

• lies
    Review voor Beyond infinity

heel goed was mijn huisnr. vergeten,kreeg zelfs een mail om het alsnog te vermelden

• Karina
    Review voor Beyond infinity

Heel tevreden over de klantvriendelijkheid. Nadat mijn bestelling te laat aankwam ivm kerst drukte van de post, is er alle tijd en moeite in gestoken om het geweldig op te lossen. Mijn hartelijke dank hiervoor. Echt geweldig. Dank jullie wel.
    K. Rekmans

• Angelique
    Review voor Beyond infinity

Prima service en snelle bezorging!!