Bidetdouche | DoucheWC's & Toiletdouches

Bidetdouche | DoucheWC's & Toiletdouches

Bidetdouche biedt een uitgebreide keuze in Bidets / DoucheWC's & Toiletdouches. Als Dealer van Geberit Aquaclean, Villeroy & Boch Viclean en importeur Benelux van Blooming Bidets staan we garant voor een goed advies, deskundige service & installatie en uiteraard de beste prijzen. Water is de enige manier om echt goed te reinigen. Een fris 'douchegevoel' na elk bezoek aan het toilet. Of u nu kiest voor het comfort van een bidet wc, of voor het gemak van een toiletdouche, voortaan voelt u zich echt fris en schoon.
Als u eenmaal de verfrissende reiniging van water ervaart, wilt u nooit meer zonder. Dat is onze belofte. Natuurlijk weet u zich bij Bidetdouche verzekerd van innovatieve kwaliteitsproducten tegen de scherpst mogelijke prijs.
Of u nu kiest voor het kopen van electronisch bidet of een toiletdouche (wc douche), de dagen van primitief geveeg zijn voorbij.
Comfort, echte hygiƫne en na elk bezoek aan het toilet steeds het het 'fris gedoucht' gevoel, dat is wat een Bidetdouche bidetbril of toiletdouche u bieden.
8,9
  • Jeroen
    Review voor Bidetdouche | DoucheWC's & Toiletdouches

Een prettige en goede service met uitstekende vakkennis in huis. Een ruim opgezette showroom waar de prachtige douchewc 's werkend te zien zijn en met veel geduld gedemonstreerd worden.

Wij zijn zeer content met onze nieuwe douchewc "kunnen nu al niet meer zonder, wat een verfrissende heerlijkheid !" :-) En zo mooi,snel en vakkundig geïnstalleerd.

Chapeau Bidetdouche dit is pas echte klasse !

• Onderbay
    Review voor Bidetdouche | DoucheWC's & Toiletdouches

Ik heb van https://bidetdouche.nl/ een wc pot gekocht. Er zit een productievout in de costructiefout in de wc pot. Leverancier heeft geweigerd om fout te accepteren en neem het ook niet terug. Zeer slechte bedrijf. Ik raad https://bidetdouche.nl/ aan iedereen af om zaken te doen.

• Hoe beoordeel je Bidetdouche | DoucheWC's & Toiletdouches?