Bidetdouche | DoucheWC's & Toiletdouches

Bidetdouche | DoucheWC's & Toiletdouches

Bidetdouche biedt een uitgebreide keuze in Bidets / DoucheWC's & Toiletdouches. Als Dealer van Geberit Aquaclean, Villeroy & Boch Viclean en importeur Benelux van Blooming Bidets staan we garant voor een goed advies, deskundige service & installatie en uiteraard de beste prijzen. Water is de enige manier om echt goed te reinigen. Een fris 'douchegevoel' na elk bezoek aan het toilet. Of u nu kiest voor het comfort van een bidet wc, of voor het gemak van een toiletdouche, voortaan voelt u zich echt fris en schoon.
Als u eenmaal de verfrissende reiniging van water ervaart, wilt u nooit meer zonder. Dat is onze belofte. Natuurlijk weet u zich bij Bidetdouche verzekerd van innovatieve kwaliteitsproducten tegen de scherpst mogelijke prijs.
Of u nu kiest voor het kopen van electronisch bidet of een toiletdouche (wc douche), de dagen van primitief geveeg zijn voorbij.
Comfort, echte hygiëne en na elk bezoek aan het toilet steeds het het 'fris gedoucht' gevoel, dat is wat een Bidetdouche bidetbril of toiletdouche u bieden.
8,9

• Mia

Een aanrader!
    Vriendelijk ,kennis van zaken, klantgericht.
    Mooie overzichtelijke showroom, waar je de douche wc’s daadwerkelijk kunt uitproberen :-)
    Nemen alle tijd om te kijken naar onze specifieke wensen (onder het genot van een kopje koffie) zodat wij naar alle tevredenheid een goede keus hebben kunnen maken.
    Bidetdouche heeft werkelijk prachtig installatie werk geleverd zonder breekwerk.
    Kortom een aanrader voor iedereen die een DoucheWC in overweging neemt ! :-)

Dank jullie wel Bidetdouche.nl !

• H. Doodeman
    Review voor Bidetdouche | DoucheWC's & Toiletdouches

Ik wil deze review splitsen in een review op bedrijf en het gekochte product.
    Bedrijf:
    Na een soepel telefonische afspraak maken, werden we hartelijk ontvangen in de (oude) showroom, waar alle tijd werd genomen om onze wensen te bespreken. Helaas werd de showroom al enigszins ontmanteld, zodat niet alle modellen meer operationeel waren, maar we kregen een goede indruk. Wel werd een andere manier van schoonmaken verteld, dan in de gebruiksaanwijzing van de bidetdouche staat.
    Na een offerte en bestelling, werd de bidetdouche redelijk vlot geleverd met een extra waterslang voor het geval de bijgeleverde slang te kort zou zijn. Het zegel van de plastic verpakking was verbroken. Dit was volgens het bedrijf te wijten aan een controle
    Deze extra slang bleek niet nodig te zijn, dus deze geretourneerd.
    Na gebruik van enkele weken hadden we wat vragen en was het bedrag van de slangenset ook nog niet teruggestort.
    Contact gezocht via email. Helaas werd daar niet op gereageerd. Ik begreep dat men druk was met de verhuizing van de showroom, dus ik had wat geduld.
    Na twee weken toch maar gebeld en inderdaad: men was druk en als ik het mailtje nogmaals zou sturen, zou het dezelfde dag nog in orde worden gemaakt. Helaas weer geen teruggestort geld en geen antwoord op mijn mail.
    Na twee weken een kritische review ingediend, waarop ik direct een reactie kreeg van het bedrijf met excuses en direct het geld terug kreeg gestort van de slangenset.
    Helaas tot op dit moment nog geen antwoord op mijn vragen die ik in de mail had gesteld.
    Ik denk dat de intentie van het bedrijf prima is en graag de klanten wil helpen, maar ik zie net te vaak in de reviews, dat drukte wordt gebruikt als excuus om het gebrek aan aftersales te verklaren.
    Aangezien tevreden klanten de basis zijn voor de continuïteit van een bedrijf, adviseer ik dit bedrijf om daar wat meer in te investeren.
    Mocht de service verbeteren in de toekomst bij eventuele garantie, ben ik bereid deze review verder aan te passen.
    Bidetdouche:
    Ik heb een Blooming Elite douche wc gekocht.
    De afstandbediening lijkt me meerwaarde te hebben, omdat je bij de modellen met bedieningspaneel wellicht half op het paneel gaat zitten en het lastig is van opzij het juiste knopje te vinden.
    De ladydouche en bidetdouche werken prima, echter de watertemperatuur varieert tijdens het douchen. Voor de een spoelt de bidetdouche voldoende, voor de ander blijf je toch nog wat wc papier nodig hebben om alles volledig schoon te krijgen. De spoelfunctie blijft nog geruime tijd nadruppelen. Ik weet niet of dit normaal is of dat er een defect is.
    De föhn is een overbodige functie. Deze doet werkelijk helemaal niets. Een handdoek blijft nodig.
    Handig was geweest als je persoonlijke instellingen kan vastleggen. In het slechtste geval moet je de positie van de douchekop iedere keer opnieuw instellen.
    Al met al, zijn wij tevreden met deze aankoop.

• Hoe beoordeel je Bidetdouche | DoucheWC's & Toiletdouches?

• Jaques Smit Hermansen
    Review voor Bidetdouche | DoucheWC's & Toiletdouches

Solide en zeer goed bedrijf!

Wederom hebben wij een uitstekende ervaring met bidetdouche en met onze laatste aankoop zijn wij zeer tevreden!

i.v.m verhuizing van zowel mijn vrouw en ik als onze dochters en zoon
    hebben wij diversen malen bij bidetdouche gekocht van douche spray tot onze laatste aankoop de Axent DoucheWC zowel online als in de showroom is de service uitstekend.

Leuk om te zien hoe goed dit bedrijf zich ontwikkeld!
    Ga zo door Bidetdouche!

• Jeroen
    Review voor Bidetdouche | DoucheWC's & Toiletdouches

Een prettige en goede service met uitstekende vakkennis in huis. Een ruim opgezette showroom waar de prachtige douchewc 's werkend te zien zijn en met veel geduld gedemonstreerd worden.

Wij zijn zeer content met onze nieuwe douchewc "kunnen nu al niet meer zonder, wat een verfrissende heerlijkheid !" :-) En zo mooi,snel en vakkundig geïnstalleerd.

Chapeau Bidetdouche dit is pas echte klasse !

• Onderbay
    Review voor Bidetdouche | DoucheWC's & Toiletdouches

Ik heb van https://bidetdouche.nl/ een wc pot gekocht. Er zit een productievout in de costructiefout in de wc pot. Leverancier heeft geweigerd om fout te accepteren en neem het ook niet terug. Zeer slechte bedrijf. Ik raad https://bidetdouche.nl/ aan iedereen af om zaken te doen.