Biertap-shop
Biertap-shop.nl is de online shop voor het kopen van een professionele biertap, Perfect Draft, Beertender, maar ook de Beertower tafeltapjes.
  • Kenny
    Review voor Biertap-shop

Goeie service en hulp gehad bij de spullen die ik nodig had... echt een aanrader kom je er niet uit of weet je iets niet gewoon vragen.

• Irma
    Review voor Biertap-shop

Alles netjes optijd geleverd met nog extra tips en goede adviezen waar we echt iets aan hadden

• Hoe beoordeel je Biertap-shop?

• Jos Kolsté
    Review voor Biertap-shop

Erg tevreden over advies wat ik nodig had, duidelijke uitleg en snelle correcte levering. Dit bedrijf kan ik zeker aanbevelen. Zal hier dan ook zeker een volgende bestelling doen.

• Dominique Meeùs
    Review voor Biertap-shop

Ik had een fout gemaakt in mijn keuze. Met de hulp van Vincent kon ik een stuk terug sturen en de juiste stuk krijgen in enkele dagen.

• Jeroen
    Review voor Biertap-shop

leuk zaken doen....snelle reactie...heldere en duidelijke instructies en documentatie over hoe een CO2 bottle aan te sluiten.

• De Fabriek
    Review voor Biertap-shop

Goede service en snelle service. ook de tekst en uitleg is uitstekend,
    Aanrader!

• Twan
    Review voor Biertap-shop

Snelle reactie, prima aanvullende informatie door Vincent van doorn.
    Ook snelle levering.

• Jean-Paul
    Review voor Biertap-shop

Slangen zijn van prima kwaliteit.
    Snelle en correcte levering. Bedankt!

• EleganT Bierbrouwerij
    Review voor Biertap-shop

Was kort dag, maar met de snelle levering toch de vuurdoop op het 1e Winterbierfestival in Leiden. Een mooi lopende tap en mooie presentatie van onze bieren. Klasse.

• a.j.zuuring
    Review voor Biertap-shop

Onze biertender krups was na een maand gebruik al overleden, dat vonden we een beetje snel dus even
    mailen naar de biertap-shop. Deze reageerden al snel met het aanbod hun laatste nieuwe te sturen, omdat krups geen beertenders meer maakt was reparatie ook geen optie.
    Een geweldige duim voor Biertap-shop!

gerda zuuring