Big Bugs & Butterflies

Big Bugs & Butterflies

Wij verkopen de mooiste opgezette vlinders en insecten. Wij prepareren alle vlinders zelf. Onze vlinders komen van speciale vlinderboerderijen. De vlinders zijn absoluut niƩt doodgemaakt en we hebben deze vlinderboerderijen nauwkeurig geselecteerd. De vlinders en insecten verwerken we in mooie lijsten en stolpen.
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Wij, Liza en Dennis zagen in '94 voor het eerst het licht. Vrienden vanaf '08, partners vanaf '10, vennoten vanaf '18... Liza heeft altijd al een passie gehad voor vlinders, maar vond deze zo prijzig dat ze zelf ging experimenteren met het prepareren van vlinders en het verwerken hiervan in allerlei soorten lijsten en stolpen. Dit is uitgegroeid tot ons dagelijks werk: www.BigBugsButterflies.com <3

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2019