Bij Fanny welnness & crystals

Bij Fanny welnness & crystals

Welkom in de mysterieuze wereld van Bij Fanny...
In deze webshop vind je de mooiste edelstenen die ik persoonlijk en met gevoel voor jou heb uitgekozen. Met veel plezier en liefde ga ik wekelijks op pad om nieuwe mooie schatten bij elkaar te vinden. Alle edelstenen zijn dan ook in real life te bewonderen in my crystal room. Wil je graag komen kijken in de shop? Maak dan eerst even een afspraak. Doorzoek de webshop grondig en zorg dat de mooiste schatten niet aan je neus voorbij gaan! Staat jouw beauty van moeder natuur er niet tussen? Laat het mij dan weten en ik ga voor je opzoek... Veel liefs Fanny...
Webshop, edelstenen
  • Anneliese
    Review voor Bij Fanny welnness & crystals

Prachtige producten, eerlijke prijzen en heel vriendelijke service. Top!

• Tamara
    Review voor Bij Fanny welnness & crystals

Mooie stenen en goede service

• Hoe beoordeel je Bij Fanny welnness & crystals?

• Kremena Tonozlieva
    Review voor Bij Fanny welnness & crystals

Love the crystals I bought and will definitely return to buy again from bij fanny

• Jasmine
    Review voor Bij Fanny welnness & crystals

BijFanny verkoopt altijd de leukste en mooiste producten! Goed advies en snelle service!

• sammy
    Review voor Bij Fanny welnness & crystals

altijd vriendelijk en behulpzaam, de prijzen zijn eerlijk en het wordt leuk ingepakt. de behandeling was ook heel fijn.

• Diana Zuidema
    Review voor Bij Fanny welnness & crystals

Mooie website met veel keus en duidelijke informatie. Bij het ophalen van mijn bestelling werd ik vriendelijk ontvangen en heb ik nog meer uitgezocht. Alles werd ook mooi ingepakt.

• Vivianne
    Review voor Bij Fanny welnness & crystals

Heel persoonlojk, klantvriendelijk en goede kwaliteit

• Marleen
    Review voor Bij Fanny welnness & crystals

Mooie prijzen, vriendelijke behulpzame dame. Zal zeker nog meer kopen bij haar.

• Kyra
    Review voor Bij Fanny welnness & crystals

Tijdje terug een fijne behandeling gehad en ook iets besteld op de webshop. De levering verliep snel en soepel. Bijfanny is zeker aan te raden!

• Bas
    Review voor Bij Fanny welnness & crystals

Snelle levering, mijn bestelling was zo thuis.