Bij Naatje Living

Bij Naatje Living

Landelijke, stoer en sober, brocante, industriële en Wabi-Sabi woonaccessoires, dat is wat u Bij Naatje kunt vinden.

De producten in onze webshop vinden voornamelijk hun oorsprong uit India,Bali,Nepal en China. Veelal van deze producten zijn uniek en bevatten soms kleine imperfecties, dit om het mooie verouderde en doorleefde karakter van het product te accentueren.

De perfectie van een onvolmaakt interieur is wat bij deze producten centraal staat. Door deze prachtige doorleefde producten toe te passen, creëer je een stoer, sfeervol, uniek en landelijk interieur.

Regelmatig gaan wij op zoek naar unieke woonaccessoires voor nieuwe artikelen in de Webwinkel, houdt onze webshop in de gaten om op de hoogte te blijven van het wissellende assortiment

Een greep uit ons assortiment: Oude Chinese plukmanden rijstmanden, plukemmer, mangelbakken en Chinese krukjes ,oude stoere potten en kruiken,Nepalese potten doorleefde schalen, Amberblokjes en meer.Linnen shabby doeken met verschillende opdrukken en dergelijke. Oude houten deuren en luiken, kandelaars en windlichten, railway kapstokken bajots. Teveel sfeervolle items om op te noemen neem een kijkje in de online shop

Zijn er vragen of bent u op zoek naar een speciaal item, dan kunt u ons altijd bellen, appen of mailen.
Filter 22 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 18 met beschrijving

• Loïs
    Geverifieerde klant van Bij Naatje Living

Mooi product en de service is super!

Antwoord van Bij Naatje Living

Dankjewel Loïs voor je fijne beoordeling, daar doen we het voor ! Veel plezier van je Regaal/ kapstok . Lieve groet Natasja

• Ramona
    Geverifieerde klant van Bij Naatje Living

Snelle levering , vriendelijk contact , al wist ik wat ik besteld had , voelde het als een verrassing toen het geleverd werd.
    Gewoon top, mijn complimenten.

Antwoord van Bij Naatje Living

Ramona dankjewel voor je mooie beoordeling en recensie , daar worden we blij van! Jij ook bedankt! ;) en veel plezier van je aankoop! Lieve groet Natasja

• Hoe beoordeel je Bij Naatje Living?

• Ans vd Velden
    Geverifieerde klant van Bij Naatje Living

Mooi zo als op de foto’s en goede prijs ben er blij mee super leuk ingepakt klein presentje er bij echt pakje voor me zelf 👍

Antwoord van Bij Naatje Living

Hartelijke bedankt Ans dat je even de tijd vrij wou maken voor deze fijne beoordeling! Daar doen we het voor , heel veel plezier van je aankoop! Lieve groet Natasja

• Jolanda LEE
    Geverifieerde klant van Bij Naatje Living

Snelle levering en goede service

Antwoord van Bij Naatje Living

Dankjewel Jolanda voor je mooie beoordeling! Wordt zeer gewaardeerd! Veel plezier van je aankoop. Lieve groet Natasja

• Rianne den Biggelaar
    Geverifieerde klant van Bij Naatje Living

Snelle levering, goed verpakt! Helemaal top🥰

Antwoord van Bij Naatje Living

Dankjewel Rianne voor je fijne recensie! Helemaal top ! Veel plezier van je aankoop , lieve groet Natasja

• Bente Hillen
    Geverifieerde klant van Bij Naatje Living

Mooie spulletjes voor leuke prijsjes en een goede service. Alles leuk ingepakt en zelfs een cadeautje erbij, daar wordt je toch blij van?

Antwoord van Bij Naatje Living

Dankjewel Bente voor je mooie beoordeling! Daar worden wij blij van :) veel plezier van je aankopen. Lieve groet Natasja

• Wendy
    Review voor Bij Naatje Living

Zo blij met de houten stieren kop staat super stoer aan de muur . Snelle verzending en super leuk als cadeautje verpakt met een heerlijk geurblokje erbij . Keep up the good work Bij Naatje ! Thx

Antwoord van Bij Naatje Living

Wat fijn Wendy dat de stieren kop toch past ! Dankjewel voor je super beoordeling, daar worden we blij van ! Lieve groet Natasja

• Lore Cuijvers
    Geverifieerde klant van Bij Naatje Living

Mooie decoratie voor mooie prijzen! Super goeie service en heel zorgvuldig ingepakt. Steeds behulpzaam en klantvriendelijk!

Antwoord van Bij Naatje Living

Dankjewel Lore voor je fijne beoordeling! Stel ik erg op prijs , geniet van je mooie aankoop! Lieve groet Natasja

• myriam
    Geverifieerde klant van Bij Naatje Living

mooi ingepakt, en snelle levering.
    leuk extra geschenkje bij bestelling.

Antwoord van Bij Naatje Living

Dankjewel Myriam voor je fijne beoordeling, wordt zeer gewaardeerd! Veel plezier van je aankoop.
    Lieve groet Natasja

• Ans van Dijk
    Review voor Bij Naatje Living

Alle vragen werden snel en netjes beantwoord. Producten zoals op de foto! Dankjewel voor het heerlijke geurblokje bij de bestelling. Kom zeker terug!

Antwoord van Bij Naatje Living

Bedankt Ans voor je fijne beoordeling! Graag gedaan en zie je graag terug!
    Hartelijke groet Natasja