Bij tante Dees

Bij tante Dees

Bij tante Dees" is dé leverancier voor plotter benodigdheden zoals vinyl, flex, silhouette accesoires, statische raamfolie, blanco producten.
Wij hebben o.a de merken Siser, Intercoat, Oracal, Silhouette en Funnies in huis.

Met ons uitgebreide assortiment vind u alles voor uw hobby of bedrijf.
  • Sylvia
    Review voor Bij tante Dees

Super fijn dat je bestelling de volgende werkdag al geleverd wordt. Fijne, duidelijke webshop en goede service

• Cora Tempelaars
    Geverifieerde klant van Bij tante Dees

Super mooie sticker en goede service

• Hoe beoordeel je Bij tante Dees?

• Kim Janssen
    Review voor Bij tante Dees

Zeer tevreden, bestelling was goed verzorgd, zat zelfs een cadeautje bij 😀 ik zal er zeker vaker bij bestellen en kan deze webwinkel zeker aanraden

• Kelly Janssen
    Review voor Bij tante Dees

Ik heb mijn bedrijf in plotter spullen gevonden. Ik had een aantal vragen over de kleuren vinyl en mocht er gewoon na toe komen. Goede service. Heel klantvriendelijk. Ik ga hier zeker meer bestellen...

• Jaqueline
    Review voor Bij tante Dees

Vriendelijke te woord gestaan aan de telefoon en daarna een super service  Bestelling de volgende dag al in huis!

• Cyndia
    Review voor Bij tante Dees

Ik bestel heel graag op deze website. Mooie prijzen en goede kwaliteit. Altijd zeer snel geleverd en een goede communicatie. Ook als er iets is of je een vraag hebt , is er altijd tijd om te overleggen en/of een oplossing te zoeken . Ik ben zeer tevreden en raad deze website zeker aan!

• Vanessa Meisen
    Geverifieerde klant van Bij tante Dees

Snel geholpen.fijn materiaal . hele leuke vriendelijke vrouw .ga hier zeker vaker bestellen.ook ophalen mogelijk ..

• Vivianne
    Review voor Bij tante Dees

Product dat ik kocht was niet voorradig maar toch had ik het al binnen een week in huis. Vriendelijke en behulpzame eigenaresse. Zeker een aanrader als je materialen voor je hobby zoekt!

• Suzanne
    Review voor Bij tante Dees

Super service, je kunt alles vragen en er is altijd snel een antwoord. Had dringend Vinyl nodig en kon het zelfs op zondag afhalen. Al met al een top

• Joyce
    Review voor Bij tante Dees

Super service! Gebeld voor een spoed opdracht ( grote sticker) en dit was geen enkel probleem! Goede kwaliteit / prijs verhouding dus voor ons in het vervolg zeker weer hier bestellen :)

• Samantha
    Review voor Bij tante Dees

Hele fijne webshop. Veel keuze en ook voor je eigen ideetjes kan je een berichtje sturen! Maar ook betrouwbaar en betaalbaar. Had de producten snel in huis!