Marsstraat 45
085 0606329

9,0

Eva De Munck beoordeelde op 2019-08-21

Yoendy Van den Bergh beoordeelde op 2019-08-20

Snel gevonden wat we zochten en heel overzichtelijk site.
Bestellen en verzenden gaat super snel al om al echt een aanrader om hier voortaan te bestellen.

Elke Van Bladel beoordeelde op 2019-08-20

Leuke producten in verschillende prijsklassen.
Sommige producten vind ik aan de dure kant gezien de eerder beperkte levensduur eigen aan de bijtkettingen.
Gelukkig er zijn ook goedkopere modellen die in de smaak vallen bij de kindjes.
Snellere levering is evt. een mogelijk verbeterpuntje, zou score 'uitstekend' zijn dan.
Algemeen zeer tevreden.

Mariska Vos beoordeelde op 2019-07-16

Louisa van Dijk beoordeelde op 2019-07-13

Chantal Van Hattum beoordeelde op 2019-07-11

Brechje Brand beoordeelde op 2019-07-11

Sommigen waren goed sommigen iets steveger dus die waren beter

Lindsey van Oosterbos beoordeelde op 2019-07-07

Heldere site volgende dag in huis.

liesbeth skowronek beoordeelde op 2019-07-04

Schattige bijtketting, leuke kleur en vorm