Bikers Buy It

Bikers Buy It

De internetwinkel voor motorrijders, gespecialiseerd in motorbagage en motorwindschermen.

• Rob Plomp
    Review voor Bikers Buy It

omdat ik merk dat deze leverancier zn uiterste best doet om jou als te vrede klant terug te laten komen.

• Hans
    Review voor Bikers Buy It

Er was achteraf toch een voor mij wat langere leveringstijd van het artikel. Top communicatie en het bedrag was keurig na 3 dagen terig gestort. 5 sterren Ton!

• Hoe beoordeel je Bikers Buy It?

• Wiebe
    Review voor Bikers Buy It

H&B tanktas met lock-it slot besteld en betaald. Half uur later bedacht dit sukkeltje dat een bijpassend tanktasslot met kabel ook verstandig zou zijn. Zodat ze niet mijn nieuwe Triumph Tiger 900 GT Pro onder die mooie tanktas weg zouden stelen. Dus besteld en betaald. Is twee keer verzendkosten. Mailtje naar Ton: stop beide bestellingen maar in één doos, gaat me niet om het geld, maar scheelt jou karton en werk. Alles vandaag keurig op tijd bij mij bezorgd. Plus, jawel, de tweede verzendkosten toch netjes teruggestort. Zo correct handelen maakt supertevreden klanten!

• Chris
    Review voor Bikers Buy It

Nette prijs en goed advies. Denken met je mee.

• Victor

Extra service. Betrouwbaar.

• Danique
    Review voor Bikers Buy It

Betrouwbaar, vriendelijk en goede service.
    Valbeugels besteld voor mijn motor. Helaas zaten deze niet zoals ik verwacht had.
    Ton heeft mij een nieuwe set beugels opgestuurd om te kijken of deze WEL goed zaten.
    Helaas ook niet het geval.... Keurig netjes mijn beugels terug kunnen sturen.
    Erg tevreden over de snelle service.
    Zou deze webshop zeker aanbevelen.

• Stefan
    Review voor Bikers Buy It

Mijn bestelling van motorhoes en topkofferplaatje werden snel en goed verpakt geleverd.

• TDCJ
    Review voor Bikers Buy It

Er zat een levertijd op mijn bestelling waardoor ik door Ton om een paar dagen geduld werd gevraagd. Dit werd gedaan met een nette email waarin ook annulering werd voorgesteld als optie voor de ongeduldigen. Een foutief onderdeel bij een bestelling of levering kan gebeuren maar ook dit is door Ton echter zeer professioneel binnen afzienbare tijd recht gezet. Voor een ieder die twijfels over wel of niet bestellen heeft, dit is een webwinkel met een eigenaar die staat voor kwaliteit en service!!

• RvdWWel
    Review voor Bikers Buy It

Snelle levering, volgens afspraak en goede communicatie. Ook als er wat aan de hand is, wordt dit netjes opgelost. Daarnaast, mooie prijzen, net ff tikje goedkoper dan de rest.

• Richard
    Review voor Bikers Buy It

Uitstekende motor webwinkel, goede mailcommunicatie, windscherm voor Honda pc800 1989 in 4 werkdagen geleverd. Top.