Bikers Buy It

Bikers Buy It

De internetwinkel voor motorrijders, gespecialiseerd in motorbagage en motorwindschermen.
9,7

• Rutger van der Zalm
    Review voor Bikers Buy It

Uitstekende produkten, materiaal dat het er toe doet voor de motorrijder. Zeer goede prijzen, klantvriendelijk: Bikers buy It is een topsite.

• Rob Plomp
    Review voor Bikers Buy It

omdat ik merk dat deze leverancier zn uiterste best doet om jou als te vrede klant terug te laten komen.

• Hoe beoordeel je Bikers Buy It?

• Hans
    Review voor Bikers Buy It

Er was achteraf toch een voor mij wat langere leveringstijd van het artikel. Top communicatie en het bedrag was keurig na 3 dagen terig gestort. 5 sterren Ton!

• Wiebe
    Review voor Bikers Buy It

H&B tanktas met lock-it slot besteld en betaald. Half uur later bedacht dit sukkeltje dat een bijpassend tanktasslot met kabel ook verstandig zou zijn. Zodat ze niet mijn nieuwe Triumph Tiger 900 GT Pro onder die mooie tanktas weg zouden stelen. Dus besteld en betaald. Is twee keer verzendkosten. Mailtje naar Ton: stop beide bestellingen maar in één doos, gaat me niet om het geld, maar scheelt jou karton en werk. Alles vandaag keurig op tijd bij mij bezorgd. Plus, jawel, de tweede verzendkosten toch netjes teruggestort. Zo correct handelen maakt supertevreden klanten!

• Chris
    Review voor Bikers Buy It

Nette prijs en goed advies. Denken met je mee.

• Victor

Extra service. Betrouwbaar.

• Danique
    Review voor Bikers Buy It

Betrouwbaar, vriendelijk en goede service.
    Valbeugels besteld voor mijn motor. Helaas zaten deze niet zoals ik verwacht had.
    Ton heeft mij een nieuwe set beugels opgestuurd om te kijken of deze WEL goed zaten.
    Helaas ook niet het geval.... Keurig netjes mijn beugels terug kunnen sturen.
    Erg tevreden over de snelle service.
    Zou deze webshop zeker aanbevelen.

• Stefan
    Review voor Bikers Buy It

Mijn bestelling van motorhoes en topkofferplaatje werden snel en goed verpakt geleverd.

• TDCJ
    Review voor Bikers Buy It

Er zat een levertijd op mijn bestelling waardoor ik door Ton om een paar dagen geduld werd gevraagd. Dit werd gedaan met een nette email waarin ook annulering werd voorgesteld als optie voor de ongeduldigen. Een foutief onderdeel bij een bestelling of levering kan gebeuren maar ook dit is door Ton echter zeer professioneel binnen afzienbare tijd recht gezet. Voor een ieder die twijfels over wel of niet bestellen heeft, dit is een webwinkel met een eigenaar die staat voor kwaliteit en service!!

• RvdWWel
    Review voor Bikers Buy It

Snelle levering, volgens afspraak en goede communicatie. Ook als er wat aan de hand is, wordt dit netjes opgelost. Daarnaast, mooie prijzen, net ff tikje goedkoper dan de rest.

• Richard
    Review voor Bikers Buy It

Uitstekende motor webwinkel, goede mailcommunicatie, windscherm voor Honda pc800 1989 in 4 werkdagen geleverd. Top.

• Antoon Starink
    Review voor Bikers Buy It

Ongekend goede service! Ton, hartstikke bedankt voor de moeite die je hebt gedaan voor mijn bestelling!

Als extra service contact opgenomen met de leverancier van de zadeltassen voor een spoedlevering. Daarnaast zelf ook weer supersnel aan ons verzonden. Alles op tijd binnen voor mijn geplande vakantie :-)

Dikke 10! Aanrader! Volgende bestelling, kom ik zeker hier weer terug.
    Ton, Nogmaals ontzettend bedankt.

Mvg,
    Antoon

• Victor
    Review voor Bikers Buy It

Zeer tevreden, donderdag besteld en zaterdag al binnen. National Cycle SwitchBlade 2-up windscherm heeft mijn Intruder nog mooiere gemaakt, en rijplezier vergroot.
    Aanrader.

• Gerard
    Review voor Bikers Buy It

Erg goede ervaring met dit bedrijf. Snelle en correcte levering. Ook een retourzending werd snel en correct terug betaald.( incl. de retour-verzendkosten.)

• Larry van Putten
    Review voor Bikers Buy It

Op maandagmiddag 3 december een Hepco en Becker enduro kofferset besteld. Binnen een uur bevestiging en binnen 2 dagen (NB op 5 december) door PostNL afgeleverd. Uitstekend geregeld en 100% betrouwbaar gebleken. 10 % goedkoper dan bij de H en B site en motorzaken. Perfect!

• Rob
    Review voor Bikers Buy It

de bestelling was niet op voorraad. Werd keurig per mail benaderd dat het iets langer kon duren. Uiteindelijk binnen de afgesproken tijd geleverd.

• Mike
    Review voor Bikers Buy It

tot hier to goede ervaringen.
    1 minpuntje: Ik ben een klant uit België en ik kan niet bellen naar de 2 nummers die er gegeven worden op de website. Dit zou ik wel graag aangepast zien. Daar je anders rap het gevoel krijgt dat de website niet echt te vertrouwen is.
    En een beetje informatie omtrent de levertijd.

Antwoord van Bikers Buy It

De telefoonnummer op onze site zijn de juiste en mobiel zijn we altijd bereikbaar.

Kun je het telefoonnummer waarmee je belde aan ons doorgeven, dan kijken we even in de historie van onze telefoon of we daar iets kunnen vinden.

Alvast bedankt.

Mvg,

Ton van Dalen
    Biker's Buy It

• Erik Bruinink
    Review voor Bikers Buy It

Zeer goed advies en feedback ik geef Ton een dikke tien!!!

• Nick Brands
    Review voor Bikers Buy It

Omdat mijn bestelde product eigenlijk nog uit Italie moest komen en daardoor lange levertijd zal zijn, kreeg ik een mail waarin aangegeven stond dat ik de bestellling kon annuleren. Nadat ik heb gebeld en heb aangegeven dat ik er nog meer bij wilde bestellen heeft Ton (de eigenaar) mijn product bij zijn concurrent besteld en ervoor gezorgd dat ik het op tijd in huis had. De overige artikelen (waar ik op kon wachten) netjes een tijdje erna gekregen! Dit heet SERVICE! Ook netjes nagekeken of het product op mijn motor paste ! Ik kan alleen maar zeggen TOP !

• Albert

Snelle levering en goedkoop