Bikers Buy It

Bikers Buy It

De internetwinkel voor motorrijders, gespecialiseerd in motorbagage en motorwindschermen.

• Chris
    Review voor Bikers Buy It

Nette prijs en goed advies. Denken met je mee.

• Victor

Extra service. Betrouwbaar.

• Hoe beoordeel je Bikers Buy It?

• Danique
    Review voor Bikers Buy It

Betrouwbaar, vriendelijk en goede service.
    Valbeugels besteld voor mijn motor. Helaas zaten deze niet zoals ik verwacht had.
    Ton heeft mij een nieuwe set beugels opgestuurd om te kijken of deze WEL goed zaten.
    Helaas ook niet het geval.... Keurig netjes mijn beugels terug kunnen sturen.
    Erg tevreden over de snelle service.
    Zou deze webshop zeker aanbevelen.

• Stefan
    Review voor Bikers Buy It

Mijn bestelling van motorhoes en topkofferplaatje werden snel en goed verpakt geleverd.

• TDCJ
    Review voor Bikers Buy It

Er zat een levertijd op mijn bestelling waardoor ik door Ton om een paar dagen geduld werd gevraagd. Dit werd gedaan met een nette email waarin ook annulering werd voorgesteld als optie voor de ongeduldigen. Een foutief onderdeel bij een bestelling of levering kan gebeuren maar ook dit is door Ton echter zeer professioneel binnen afzienbare tijd recht gezet. Voor een ieder die twijfels over wel of niet bestellen heeft, dit is een webwinkel met een eigenaar die staat voor kwaliteit en service!!

• RvdWWel
    Review voor Bikers Buy It

Snelle levering, volgens afspraak en goede communicatie. Ook als er wat aan de hand is, wordt dit netjes opgelost. Daarnaast, mooie prijzen, net ff tikje goedkoper dan de rest.

• Richard
    Review voor Bikers Buy It

Uitstekende motor webwinkel, goede mailcommunicatie, windscherm voor Honda pc800 1989 in 4 werkdagen geleverd. Top.

• Antoon Starink
    Review voor Bikers Buy It

Ongekend goede service! Ton, hartstikke bedankt voor de moeite die je hebt gedaan voor mijn bestelling!

Als extra service contact opgenomen met de leverancier van de zadeltassen voor een spoedlevering. Daarnaast zelf ook weer supersnel aan ons verzonden. Alles op tijd binnen voor mijn geplande vakantie :-)

Dikke 10! Aanrader! Volgende bestelling, kom ik zeker hier weer terug.
    Ton, Nogmaals ontzettend bedankt.

Mvg,
    Antoon

• Victor
    Review voor Bikers Buy It

Zeer tevreden, donderdag besteld en zaterdag al binnen. National Cycle SwitchBlade 2-up windscherm heeft mijn Intruder nog mooiere gemaakt, en rijplezier vergroot.
    Aanrader.

• Gerard
    Review voor Bikers Buy It

Erg goede ervaring met dit bedrijf. Snelle en correcte levering. Ook een retourzending werd snel en correct terug betaald.( incl. de retour-verzendkosten.)