BillyBob & Pebbels

BillyBob & Pebbels

Huidverzorging voor baby's, peuters & mama's
Filter 22 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 14 met beschrijving

• J Kuperus
    Geverifieerde klant van BillyBob & Pebbels

Snelle levering pakketje had ik snel in huis

• Charlotte van den Bogaard
    Geverifieerde klant van BillyBob & Pebbels

Leuk er zaten monstertjes bij en kleurplaten daarnaast mooi ingepakt

• Hoe beoordeel je BillyBob & Pebbels?

• Jennifer De wit
    Geverifieerde klant van BillyBob & Pebbels

Mooi product en snelle levering. Ook het pakket word op een mooi/leuke manier verzonden.

• Oj Ram
    Geverifieerde klant van BillyBob & Pebbels

Ik vind het product zelf onvoldoende werken bij mijn dochter. Hoge verwachtingen door de recensies maar bij haar veroorzaakt het alleen maar meer roodheid en ongemak. Leuk bedacht allemaal maar voor mij eens en niet weer.

Antwoord van BillyBob & Pebbels

Beste Oj Ram,
    Jammer om te lezen dat je geen goede ervaring hebt gehad met ons product. Waarschijnlijk was de huid van je kindje al kapot en komt daar de reactie van. Dat is ook logisch, omdat onze producten niet uit vet bestaan en de huid niet dichtsmeren. Vette producten worden namelijk niet gevoeld bij een geïrriteerde huid en helpen ook niet de huid te herstellen. Onze producten bevatten water, hydrateren en herstellen de huid en daar reageert een kapotte huid op. Het is uitgesloten dat onze producten roodheid en irritatie veroorzaken. Buttiezzz Daily en Buttiezzz Intense herstellen de huid, voeden de huid en de zinkoxide legt een beschermlaagje. De reactie van de huid ligt dus niet aan het product, maar aan het feit dat de huid al kapot was. Ik wil je adviseren om de producten te blijven gebruiken, omdat je zult merken dat de luieruitslag snel zal verdwijnen en de huid mooi hersteld.
    Christian van BillyBob & Pebbels.nl

• Dionne Werdmuller von Elgg
    Geverifieerde klant van BillyBob & Pebbels

Snelle levering en fijne persoonlijke aandacht!

• C. J. Eilers
    Geverifieerde klant van BillyBob & Pebbels

Prettige sfeer, goed product, en in een eventueel contact of je elkasr al jaren kent. Voor mij een van de top 5 webwinkels.

• Liselotte Van uijthoven
    Geverifieerde klant van BillyBob & Pebbels

Snel, vriendelijk, cadeautje erbij.

• Ruud De raat

Leuk verpakt, een cadeautje

• Marlies Meijlink
    Geverifieerde klant van BillyBob & Pebbels

Goede snelle service, de pakketjes worden super leuk ingepakt

• Saskia Eshuis
    Geverifieerde klant van BillyBob & Pebbels

Omdat ik het een fijn product vind met snelle levering en goede service