Bimiboe
Verkoop van baby- en kinderartikelen

• Dennis
    Review voor Bimiboe

Super leuke cadeautjes, snel verzonden en kwalitatief zeer goed :) dik tevreden!

• Yvette
    Review voor Bimiboe

Super leuke producten van deze tijd. Vriendelijk eigenaresse en is erg meedenkent.

• Hoe beoordeel je Bimiboe?

• Marlijn Claessens
    Geverifieerde klant van Bimiboe

Vriendelijke eigenaresse en mooie webshop!

Superlief dankjewel!

• Marloes Grandia
    Geverifieerde klant van Bimiboe

Super snelle levering. Heel leuk ingepakt. Elke keer weer een cadeautje om de bestelling binnen te krijgen.

Zoo lief!

• Anne Brokken
    Geverifieerde klant van Bimiboe

Altijd een cadeautje als het pakket binnen komt.

Antwoord van Bimiboe

Bedankt voor je lieve reactie! :)

• Mandy van den Abeele-Versteeg
    Geverifieerde klant van Bimiboe

Leuke producten, hele goede service

• Teatske Van der wal
    Geverifieerde klant van Bimiboe

Mooie en leuke dingen! En een super lieve eigennaar van bimiboe

• Willemke van Wijk
    Geverifieerde klant van Bimiboe

Snelle levering en een hele liever verkoopster!

• Karen Oliveira

Mooie kwaliteit En goed service ✨

• kelly

super leuke webshop

• anoeska
    Review voor Bimiboe

Zo blij met bimiboe, ik heb 2 gepersonaliseerde slabbetjes besteld zo mooi , en een dekentje van olifantjes en ook gepersonaliseerd.
    Zo blij mee echt een aanrader

• Daniëlle
    Review voor Bimiboe

Bimiboe is een super leuke webshop voor je kleintje. De kwaliteit is erg goed. Enorm blij met mijn aankoop!

• Elianne
    Review voor Bimiboe

Kwaliteit van de producten zijn erg goed, ruime keuze en alles word snel geleverd! Als je vragen over producten hebt worden deze snel en professioneel beantwoord! Kortom top service!

• Daphne
    Review voor Bimiboe

Hele leuke webshop met mega leuke spullen. Super prijs kwaliteit verhouding en snelle levering. Leuke aardige dame van de webshop die je graag helpt als je vragen heb of iets bij wil bestellen. Ik raad iedereen de webshop aan❤

• Marloes
    Review voor Bimiboe

Super leuke producten die met liefde en passie worden ingepakt en verzonden. Dubbel leuk is dat ze ook bepaalde items personaliseert.

• Jeannique
    Review voor Bimiboe

Heel erg blij met de bestelling die ik heb gedaan op deze webshop.Ik kan iedereen deze webshop aanraden. En de spullen zien er in het echt nog mooie eruit dan op de foto.

• Jeroen
    Review voor Bimiboe

Te gekke producten, goede prijs/kwaliteitverhouding. Top Service. Ik kan iedereen deze webshop aanraden.