Binky Protein/ Binky Shrooms

Binky Protein/ Binky Shrooms

Kies jij voor de puurste proteine van Nederland of voor ons ALL IN ONE product? Of ga jij voor een voordeelpack?
Een webshop die voor ieder wat wils heeft, maar alles gericht op jouw gezondheid en vitaliteit.
creatine eiwitten
Filter 9 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 8 met beschrijving

• Fleur
    Review voor Binky Protein/ Binky Shrooms

Binky Proteïne poeder is puur en zonder zoetstoffen, wat ik erg fijn vind. Het is verpakt in handige zakken met sluitstrip. Vaak leuke acties met bv een gratis product zoals een houten maatschep bij de bestelling. Zelf meng ik het poeder met een schep cacao en water, dan heb je een soort chocolademelk. Smaakt goed! Het bestellen en verzenden gaat snel. Je hebt alles zo in huis.

• Be
    Review voor Binky Protein/ Binky Shrooms

Total health all in one goede shake vol eiwit vitaminen en mineralen. Ik gebruik deze al sinds jaren dagelijks. Levering altijd goed en snel

• Hoe beoordeel je Binky Protein/ Binky Shrooms?

• Max
    Review voor Binky Protein/ Binky Shrooms

Kwam via de Instagram advertenties binnen. En dat was een schot in de roos. Natuurlijke producten, snel geleverd en super lekkere smaken. Heel erg tevreden! Total Health is een aanrader.

• Tim
    Review voor Binky Protein/ Binky Shrooms

Met een drukke agenda had ik iets nodig dat me snel en effectief wakker maakt. Binky Shrooms Morning Boost doet precies dat. Plus, het is allemaal natuurlijk, wat voor mij een enorme plus is.

• Luuk
    Review voor Binky Protein/ Binky Shrooms

De producten van Binky onderscheiden zich duidelijk van de concurrentie op de markt. Bij andere merken vond ik alleen whey, maar Binky voegt ook essentiële vitamines toe aan hun producten. Dit aspect waardeer ik zeer. Ik ben uitermate tevreden en al jarenlang een trouwe klant!

• Martin de Haij
    Geverifieerde klant van Binky Protein/ Binky Shrooms

Pure producten

• Niels
    Review voor Binky Protein/ Binky Shrooms

Ben je opzoek naar een lekkere en goed oplosbare eiwitshake dan is Binky de juiste!
    Goede service, mooi product en heerlijke in smaak 💪.

• Heleen
    Review voor Binky Protein/ Binky Shrooms

Heerlijk product waar ik me al geruime tijd goed bij voel