Bio Amable
Bio Amable is een webshop met 100% natuurlijke producten. Cosmetica en lichaamsverzorging voor dames, heren, kinderen en baby's. Maar ze verkopen ook voedingssupplementen, cadeautjes, boeken en keukenbenodigdheden.
1.839 klantbeoordelingen
Filter 1839 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1837 met beschrijving

• Nathalie Van Nieuwland
    Geverifieerde klant van Bio Amable

Netjes en snel geleverd, het geschreven kaartje vond ik ook erg leuk. Alleen waren de B12 pillen over datum. Ze waren wel in de aanbieding, misschien daarom? Het stond er niet bij vermeld als ik me het goed herrinner. Dat vond ik jammer, maar verder een tevreden klant

• Hannie
    Geverifieerde klant van Bio Amable

Gewoon een top bedrijf, alles is super voor elkaar kan er niets anders over zeggen. Je wordt goed op de hoogte gehouden ook.

• Hoe beoordeel je Bio Amable?

• Elle
    Geverifieerde klant van Bio Amable

Goede producten en snelle levering met leuk persoonlijk kaartje

• Esje
    Geverifieerde klant van Bio Amable

Bio-Amable biedt uitstekende service! Cora denkt actief met je mee en is zeer klant gericht. En ik ben natuurlijk blij met haar breed assortiment.

• Ivon
    Geverifieerde klant van Bio Amable

Heel fijne producten en goede service!

• Carina
    Geverifieerde klant van Bio Amable

Snelle levering en fijne producten!

• Meriel Hofland
    Geverifieerde klant van Bio Amable

Snelle levering maar inclusief verzendkosten toch een dikke prijs voor een blokje

Antwoord van Bio Amable

Dank je wel voor je review Meriel, omdat wij een klein bedrijf zijn kunnen we helaas voor één product met een laag bedrag niet verzenden zonder verzendkosten omdat we er simpelweg dan verlies op draaien! De verzendkosten zijn voor ons zelfs hoger. Daarom verzenden we alleen zonder verzendkosten boven de € 65,00.

Gelukkig doe je met deze conditioner bar heel erg lang, en hij is zo heerlijk dat je de verzendkosten hopelijk snel vergeet ;-). Veel plezier er nog van.

• Mari
    Geverifieerde klant van Bio Amable

mooi producten vaak met een aardige korting en ook zoals altijd heel snel verzonden

• Conny
    Geverifieerde klant van Bio Amable

snelle service , mooie producten en het handgeschreven kaartje vind ik geweldig. Xx

• F.
    Geverifieerde klant van Bio Amable

Fijn dat er voor de natuurlijke parfums testers te koop zijn, zodat je eerst kunt zien of een geur wat is. Het is toch altijd moeilijker afgaan op een naam of omschrijving alleen. Wel jammer dat voor niet alle geuren een tester beschikbaar is.

Antwoord van Bio Amable

Dank voor je review! En voor alle geuren is een tester te verkrijgen hoor! Wij horen graag welke je niet kunt bestellen dan maken we dat meteen in orde.

• Monique Keizer
    Geverifieerde klant van Bio Amable

Mooie producten en geweldige service!

• Irène Buitink
    Geverifieerde klant van Bio Amable

De winkel heeft correct een mooi pakje geleverd. De dienstverlening van PostNL heeft echter onnodig bijna een week vertraging opgelopen.

• Ilse
    Geverifieerde klant van Bio Amable

Snelle levering, netjes verpakt. Persoonlijke groet.

• Anja
    Review voor Bio Amable

Al jaren bestel ik er mijn vaste producten en probeer af en toe wat nieuws uit, bestellen gaat gemakkelijk en ben je eens wat vergeten dan stuur je een berichtje en zorgt ze ervoor dat het alsnog bij de bestelling komt zonder extra kosten. De bestelling komt altijd met een lief berichtje en leuke sampletjes. Cora is een bevlogen onderneemster, dat merk je aan alles! Ze is betrokken en vriendelijk, doet er alles aan het milieu zo min mogelijk te belasten, dat merk je in de producten maar zeker ook hoe ze omgaat met het versturen van de producten! Zoveel mogelijk hergebruikt materiaal en maiszetmeelvlokken om de producten te beschermen.

• Fabienne Verduyn
    Geverifieerde klant van Bio Amable

Uitstekende producten, vriendelijke en correcte service. Snelle levering.

• Mirjam de Kluijver
    Geverifieerde klant van Bio Amable

Bio oogschaduw, grootte:1/4 handpalm en komt in een belachelijk groot doosje dat minstens 20 x zo groot is. Het kartonnen doosjes zelf waar de make up in zit is omhult met bubbelplastic en dan zitten er ook nog van die kunststof vlokken bij!!! Te gek voor woorden!!!

Dank voor je review Mirjam,

wat jammer dat je niet blij bent met je bestelling.

Helaas is er geen kleinere brievenbus verpakking als deze, echt het kleinste doosje. Omdat er maar 1 oogschaduw besteld is blijft er ruimte over naast het product.

De bubbelplastic is van hergebruik dat kopen we nooit, maar is helaas wel nodig om de oogschaduw te beschermen. Ik heb te vaak meegemaakt dat de poeder kapot bij de klant aankomt en dat het nogmaals verzonden moet worden! Dit is dus om te voorkomen dat het breekt alleen bescherming. De post gaat helaas hardhandig met de pakketjes om.

Dan de "kunststof" vlokken, deze zijn van maiszetmeel en biologisch afbreekbaar. Kunnen in de groene bak.

• Francis van Mullem
    Geverifieerde klant van Bio Amable

Goede service.. Kom zeker bij jullie terug ..

• Anne
    Review voor Bio Amable

Perfecte service! Vlugge levering en zorgvuldig ingepakt.

• Han Hoberg
    Geverifieerde klant van Bio Amable

Snelle levering, goede producten en plezierige ondersteuning indien nodig

• Manon S
    Geverifieerde klant van Bio Amable

Zeer tevreden, goede producten, vriendelijke klantenservice!