
Bio Beauty Online
-
nandy sluijter
wat me tegenviel is dat ik via een chat contact had met jullie met de vraag of ik geen bezorgkosten bij de tweede bestelling hoefde te betalen omdat er bij de eerste bestelling iets mis ging en ik weer opnieuw al mijn bestellingen moest opgeven maar toen een lippenstift ben vergeten te bestellen.
Ik had een bestelling van ongeveer 100 euro en wilde vragen via de chat of ik dan die bezorgkosten niet hoefde te betalen. Ik zou een mail hierover krijgen werd mij in de chat gezegd maar heb hierover niets meer terug gehoord. Dit vind ik niet klantvriendelijk.Antwoord van Bio Beauty OnlineBeste Nancy,
Ai dat is kennelijk niet helemaal goed gegaan. Duizendmaal excuses. Ik kan helaas geen melding zien van onze chat medewerker dat er contact opgenomen moest worden, dus dat is helaas helemaal mis gegaan. Ik heb je alsnog de verzendkosten teruggestort voor de 2e bestelling. Hopelijk hebben we het dan toch weer een beetje goedgemaakt.
Hopelijk toch tot een volgende keer.
Hartelijke groet,
Lillian
-
Martine Nanninga
Oogcreme besteld... helaas kwam het beschadigd aan. Maar dit is goed opgelost door een nieuwe creme te sturen. Goede service! En verder erg tevreden.
Bedankt! -
Hoe beoordeel je Bio Beauty Online?
-
Kim
Goed verpakt en snel binnen gehad. Mijn bestelling betrefde kleine zeepjes, die allen heel waren bij aankomst.
-
Liesbeth Mansholt
Prima levering, netjes verpakt
-
Helen Kroon
Veel keuze, duidelijke website, supersnelle levering!
-
Frederike Sleurink
super, super snelle levering
-
Mariska v/d Poll-Uitendaal
snelle levering en goed verpakt! daarbij ook de prijs goed.
-
Astrid van de Luijtgaarden
Duidelijke site, bestelling dag later bezorgd.
-
Michael Croes
Makkelijk besteld, snel ontvangen.