BioPharMedioil bv
Bekijk alle reviews en keurmerken van BioPharMedioil bv en bepaal of het veilig is om bij deze webshop te kopen.
6,0
  • jeff h
    Review voor BioPharMedioil bv

waardeloos bestelling zou geannuleerd zijn door afterpay afterpay geeft aan de betaling gewoon verwerkt te hebben en vervolgens weigeren deze oplichters de betaling bij afterpay te annuleren met de boodschap dat ze dat niet kunnen en alleen afterpay dit kan annuleren en afterpay geeft aan alleen te kunnen annuleren na opdracht van de verkoper DUS KOOP NIETS BIJ DEZE OPLICHTERS wat een leugens in het antwoord van de verkoper ik heb al tientallen keren aangegeven dat afterpay aangeeft dat alleen de verkoper de betaling kan annuleren dat dit geweigerd word zegt genoeg over deze oplichters na onderzoek op internet heb ik ook ontdekt dat men bij dit bedrijf de verboden thc olie verkopen dat is met de pagina's waar dit op staat als bewijs doorgegeven aan de politie en het o.m. en voor de duidelijkheid ik gebruik al jaren zonder problemen en naar volle tevredenheid afterpay voor betalingen alleen hier gaat het fout dat ligt dus duidelijk aan deze oplichters en zoals toegezegd (niet gedreigd dus) volgt maandag aangifte van poging oplichting als de betaling dan niet geannuleerd is

update hieronder een kopie van de mail die afterpay naar mij en deze oplichtersbende heeft gestuurd waaruit duidelijk blijkt dat niet ik maar dit zogenaamde bedrijf de annulering met afterpay moet regelen iets wat ze in hun reactie op deze klacht blijven ontkennen het probleem ligt dus echt bij hun

Beste preventief-zorggroep.nl,

Van consument Jeff H hebben wij een bericht ontvangen waarin de consument aangeeft dat de bestelling bij jullie webshop geannuleerd is. Echter staat de order nog steeds als geregistreerd in onze administratie. Zouden jullie de annulering zo spoedig mogelijk willen verwerken in onze administratie?

Het betreft order:
    - besteldatum: 13-08-2019
    - ordernummer: O15656998031336
    - postcode/huisnummer: 3201TJ/79

Wil je dit voor de consument nakijken en indien nodig verwerken in de administratie van AfterPay? Voor meer informatie verwijzen wij je naar het volgende e-mailadres van de consument: verwijderd

Voor vragen over het aanpassen van een order in de systemen van AfterPay, raden wij je aan om contact op te nemen met onze Merchant Desk. Zij zijn bereikbaar op telefoonnummer 020 – 7 230 230.

Wij bedanken je alvast voor de medewerking!

Antwoord van BioPharMedioil bv

Deze klant zegt een bestelling te hebben geplaatst en een betaling middels AfterPay. Echter wij hebben geen bestelling en ook geen betaling ontvangen. De reden is wel begrijpelijk. Daarop hebben wij dagelijks dreigementen ontvangen. We hebben zelfs nog een coulance aanbod gedaan om een betaling te doen via Ideal en met een extra coulance korting van € 10,00. Ook dat was niet voldoende. Verder laat ik het hierbij, want dergelijke personen wensen wij niet als klant. Wij kunnen en mogen er ook niet verder op ingaan. Echter wel: deze klant moet met afterpay de zaak afhandelen. Daarvan is hij op de hoogte. En het woord oplichters! van zijn kant zegt genoeg over dergelijke personen en wij zijn er klaar mee.

Mvg
    BioPharMedioil BV