Bioslimming

Thuisset gebruikt.
    Totaal geen verschil !!!

• Bianca
    Geverifieerde klant van Bioslimming

Snel in huis maar geen gebruiksaanwijzing. Bio skimming home set.

Antwoord van Bioslimming

Hoi Bianca, hartelijk dank voor jouw review! In de online shop van onze website www.bioslimming.nl is een uitgebreide gebruiksaanwijzing voor ieder product aanwezig. Jammer dat je ons niet gemaild/gebeld . We hadden je direct een mailtje met gebruiksaanwijzing toe kunnen sturen. Echter jouw bevindingen (geen/moeilijk te vinden gebruiksaanwijzing) zijn heel waardevol voor ons en we gaan zeker mee aan de slag!

• Hoe beoordeel je Bioslimming?

• K.
    Geverifieerde klant van Bioslimming

Ik heb er nu 3 x mee gedaan.
    Misschien dat ik hierna nog 1 of 2 keer van kan gebruiken.
    Maar ik zie totaal geen verschil in de conditie van mijn huid/cellulite, omvang of gewicht.

Antwoord van Bioslimming

Beste K. bedankt voor jouw review. Op het moment dat je deze review schreef had je pas 10 dagen de Trio home set in huis. De behandeling hoort 1x per 7dagen uitgevoerd te worden. Na 1 maand (5 behandelingen) heb je een goed beeld wat de producten gedaan hebben. Vele gebruikers van Bioslimming producten zijn lovend over resultaten. Wij hopen dat je alsnog (na 1 maand van gebruik) enthousiast bent geworden en dat we van jou nog gaan horen!

• Kimberley
    Review voor Bioslimming

Snelle levering in een leuke verpakking. Bioslimming trio 1 x gebruikt en al bijna een cm omtrek kwijt van m'n bovenarmen. Werkt dus echt!

Beste Kimberley,
    ontzettend bedankt voor jouw 5 sterren en een top review! en wat goed om te lezen dat je al na de eerste gebruik van trio home set mooie resultaten hebt!!!

• Mariana ILCU

• Jacquelien Koops
    Geverifieerde klant van Bioslimming

Snelle levering en heel leuk verpakt!

Antwoord van Bioslimming

Beste Jacquelien, hartelijk dank voor jouw leuke review en 5 sterren!

• Anne
    Geverifieerde klant van Bioslimming

Goede service en klantvriendelijk!

Antwoord van Bioslimming

Beste Anne, dank je wel voor jouw 5 sterren!!!

• Akyra Hu
    Geverifieerde klant van Bioslimming

Geweldige service en uitleg over de producten! Ze zijn ook heel erg oplossingsgericht, dus wees niet bang om hier wat te bestellen!

Antwoord van Bioslimming

Ieder bedrijf zou trots zijn op zo'n review! heel erg bedankt voor de 5 sterren, Akyra!

• Michelle Delnooz
    Geverifieerde klant van Bioslimming

Snelle levering en super service! Voorlaatste keer was er iets mis gegaan met de bestelling, dit werd snel en professioneel opgelost, super!

• Wendy Van Hofwegen
    Review voor Bioslimming

Na eenmalig gebruik van de bioslimming home kit heb ik al geweldige resultaten bereikt. Sterke vermindering van cellulitis en een stevigere glanzende huid. Echt een enorme aanrader.

Antwoord van Bioslimming

Prachtig om te lezen dat jij ook zulke mooie BIOSLIMMING resultaten hebt gekregen! Bedankt voor jouw super review en 5 sterren!

• Adrijana Beumer
    Review voor Bioslimming

Ik ben fan van de Bioslimming drink. Wat ik met name merkte is dat ik gewoon geen eetlust had en me super energiek voelde!!! Ik moest mijzelf bijna forceren om te gaan eten hahaha. Merkte wel zodra ik ongesteld werd dat ik wel weer wat meer eetlust kreeg maar dat ik dan normale hoeveelheden at ipv de vreetbuien die ik vaak kan hebben dan. Dus vond het al jammer dat ik het maar tien dagen mocht gebruiken, maar nu las ik dat het 50 dagen achter elkaar mag, dus top!!!