Bivakshop
Bivakshop is gespecialiseerd in accessoires voor outdoor activiteiten in Nederland en België. Voor iedereen die houdt van buitenlucht en avontuur!
8,9

• Raphael
    Review voor Bivakshop

Snelle levering, mij bestelling was zo thuis!

• Caroline Siemerink
    Review voor Bivakshop

Ik ben zeer tevreden met de door de bivakshop aangeboden oplossing. Waarvoor mijn dank!

• Hoe beoordeel je Bivakshop?

• Dominique
    Review voor Bivakshop

Positieve ervaring, willen je als klant echt ter dienst staan. Eerder liep iets niet helemaal goed met een retour, maar uiteindelijk allemaal keurig afgehandeld. Kan deze webshop en de mensen die er werken aanbevelen!

• Jannetje
    Review voor Bivakshop

Men zou tussen 10.00-13.00 uur komen, ik had afspraak en gaf alternatief adres, om 16.30 uur was het pakje daar aangekomen en omdat het regende ben ik het pakje de volgende dag gaan halen. Niet fijn

Antwoord van Bivakshop

Hallo Jannetje, ik begrijp uw frustratie dat het pakketje te laat op alternatief adres is aangekomen. Wij zullen met een van de grote koeriers in NL moeten samenwerken en helaas gaat er een enkele keer wel eens wat mis en ligt dit buiten onze eigen invloed. Mochten wij deze klachten (te) vaak krijgen dan zullen we overwegen om van koerier te switchen. U heeft nog een kortingsbon van €5 ontvangen. Hopelijk gunt u ons hiermee nog een 2e kans. Fijne Pasen! Groet Ivo Directeur Bivakshop & How2behealthy

• Kerli
    Review voor Bivakshop

Good product, fast shipping but addresses got mixed up by the post delivery company. Otherwise, good communication with the shop!

Antwoord van Bivakshop

Thanks for the feedback Kerli! Glad you received the product!

• Even Mehari
    Review voor Bivakshop

Handschoenen op tijd geleverd en prima kwaliteit

Antwoord van Bivakshop

Bedankt voor uw beoordeling!